Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Uiteindelijk hadden ze na de Westerval (overgedaan aan Safe) in zaak in Gronau waar ze nu die dure auto’s verkopen…

Jurgen zit na de verhuizing van de Westerval nog naast Twin Service (VDMParts) aan de Josinkstraat..
Daar stond ook Piet's privé-collectie aan inruilers; Indians, oude Triumphs en Nortons..en nog meer leuk spul.

Safe is een paar jaar later doorverhuisd naar Hengelo (zit nu een piano-zaak in), weer later naar Almelo en toen failliet..
 
Laatst bewerkt:
Jurgen zit na de verhuizing van de Westerval nog naast Twin Service (VDMParts) aan de Josinkstraat..
Daar stond ook Piet's privé-collectie aan inruilers; Indians, oude Triumphs en Nortons..en nog meer leuk spul.

Safe is een paar jaar later doorverhuisd naar Hengelo (zit nu een piano-zaak in), weer later naar Almelo en toen failliet..
Klopt, maar het was me teveel werk om neer te plempen….

Piet van Dijk was begin ’70 aan de wethouder Elhorststraat met MV’s (en Crossmotoren oa Maico) als toevoeging….;)

Aan het begin van mijn motor carrière. _O-……nu 50 jaar d…
 
Als MTS-er liep ik stage bij Twin Service in de jaren '90.
Was destijds stomverbaasd als men bij Piet voor 40k guldentjens een dikke Hallie kocht, er vervolgens 250mtr mee reed naar TS om er nog eens 30k tegenaan te laten gooien om het ding te verbouwen...

Na Piet's verkoop vaak bij Jurgen staan kijken en kwijlen...manman; wat stonden daar mooie motoren..
 
Als het nou komende dagen even gaat regenen wat dat zout wegspoeld, gaan er zowaar nog een paar mooie ritjes aankomen :Y
Screenshot_20211211-083326_Weather.jpg
 
Het is -4 buiten geen haar op mijn hoofd die denkt aan motorrijden. Ik heb met -2 mijn AVD examen gehad ik vroor bijna vast aan de motor.
 
Och, een winter pauze mbt motorrijden vind ik helemaal niet erg….haal de fun uit in warme perioden.
 
Och, een winter pauze mbt motorrijden vind ik helemaal niet erg….haal de fun uit in warme perioden.
:^ Als het te koud is om nog met leer te rijden is het tijd om de motor te laten staan, vind textiel niks. En als het de temperatuur aangenaam is, is de weg over het algemeen ook een stuk schoner.
 
:^ Als het te koud is om nog met leer te rijden is het tijd om de motor te laten staan, vind textiel niks. En als het de temperatuur aangenaam is, is de weg over het algemeen ook een stuk schoner.
Textiel vind ik super, en dat zeker op de VFR….;), op de duc staat het nergens naar….ook niet met korte broek…_O-
 
Ik rij áltijd met leer en áltijd, sowieso met onderpak aan.. Zonder het laatste, krijg ik mezelf überhaupt niet meer m'n pak uit :P
Althans... Met m'n tweedeling straat pak valt het wel wat mee.. Maar m'n racepak ga ik niet eens zonder onderpak proberen _O-
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Ik rij áltijd met leer en áltijd, sowieso met onderpak aan.. Zonder het laatste, krijg ik mezelf überhaupt niet meer m'n pak uit :P
Althans... Met m'n tweedeling straat pak valt het wel wat mee.. Maar m'n racepak ga ik niet eens zonder onderpak proberen _O-
Nou vroeger niet, zelfs de Mrs niet…._O-…..vroeger had je met de hitte in FR niet zoveel mogelijkheden zoals nu.

1543FFE3-4968-4D00-91B7-1BE540D3C74E.jpeg
 
Dat is een bijzondere motorbroek. Zat natuurlijk wel bescherming in de broek, of niet?:9
Iig zo weinig dat je niet teveel was had, kon op de motor ook weinig mee….en toch tent/slaapzakken/luchtbed/kookgerei mee kunnen nemen……en wat kleding….:+

Mooie tijd, heel diverse vakanties daar en veel rondgereden in de Franse Alpen….en nu niet meer, tijd is geweest. Huisje/boompje/beestje….volgepakte D-Kadett, huurcaravan en nu in de Corona tijd goedkope Fletcher hotels voor de vakanties….
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Heb m'n vrouw al gevraagd, als ze straks in de auto zit, of er nog veel aanslag van zout op de ruiten komt :+.

Normaal heb ik dat niet zo. Winterstalling is lekker laten staan. Maar nadat hij was afgesleept niet meer gereden. Dat was 27 oktober al. Dus echt nog wel even zin.
 
Vanmorgen versche olie in en nieuw filtertje aan de Viffer gedaan :)
En wat spul uit elkaar prutsen om zoals elke winter een deep-cleaning te doen.
Heerlijk lekker in alle hoekjes poetsen :P

Van de winter wel de remmen reviseren (en wil eigenlijk ook staal omvlochten leidingen erop doen)..
Hoef me niet te vervelen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan