Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik wissel af en hang de druppellader ongeveer 1 week aan de accu vd africatwin750, daarna de cb500 en nu aan de eend 2cv6.

Ff blij met de regen: zout weg en heel misschien dit weekend klein tochtje met 10 graden!
 
Tja... Circuit rijden heeft risico's...
Maar in bepaalde opzichten is het ook wel weer veiliger dan rijden op de openbare weg..
Beide z'n voor-/nadelen :)

Maar mijn hartje ligt toch wel bij circuit rijden.. :]
 
ik moet de optimate nog ff aansluiten ,, ik heb de GS 3 weken zonder weg gezet ,, had een rit gemaakt dat ie goed warm werd en toen afgetankt met euro 98 en forthe 2 dus de accu was gewoon vol geladen door de rit.
 
ik moet de optimate nog ff aansluiten ,, ik heb de GS 3 weken zonder weg gezet ,, had een rit gemaakt dat ie goed warm werd en toen afgetankt met euro 98 en forthe 2 dus de accu was gewoon vol geladen door de rit.
Ik heb geen maatregelen genomen mbt de winter, optimates aangekoppeld en klaar, voor die maanden zal niet het probleem zijn. Duc staat meer stil dan dat hij rijdt maar met 98/100 ron nog nooit na de winterstop startproblemen mee gehad. Ooit hebben ze forté tijdens een winterbeurt (incl. het potje) erin gekieperd en ook niks van gemerkt. Laatste beurt geen forté toegevoegd dus waarschijnlijk om de kosten mbt de totale winterbeurtprijs optisch te drukken…._O-

Ik vind het flauwekul want tot op heden, bijna 50 jaar, hebben winterstoppen mij geen ellende gebracht.

Wellicht komt dat een keer want ik geef mezelf mbt motorrijden nog 10 jaar….;)
 
Maar in bepaalde opzichten is het ook wel weer veiliger dan rijden op de openbare weg..

Dat zeggen alle circuitrijders die ik ken, echter hebben ze ook allemaal goede verhalen over gebroken botten na een crash :+


Oh en VFR posen kan ik ook, dit was mijn 1e:


motor 014.jpg

Al weer 15 jaar geleden ofzo. Nooit echt vriendjes mee geworden eigenlijk, vond hem wat te log, kon mij qua wendbaarheid niet echt bekoren.
Maar V4 blijft de leukste vorm van een 4 cilinder. Hoewel die crossplane dingen tegenwoordig ook bruut klinken.
 
Dat zeggen alle circuitrijders die ik ken, echter hebben ze ook allemaal goede verhalen over gebroken botten na een crash :+
Nou ja, het is veiliger in dat je allemaal dezelfde kant op gaat, niet hoeft te zoeken naar lasers in de berm en bijvoorbeeld geen overwacht overstekende kippen hebt.. :+
En ja, je zoekt wel de limiet op van jezelf en de motor.
Gebroken botten kun je ook net zo makkelijk krijgen op de openbare weg ;)
Oh en VFR posen kan ik ook, dit was mijn 1e:


Bekijk bijlage 1709493

Al weer 15 jaar geleden ofzo. Nooit echt vriendjes mee geworden eigenlijk, vond hem wat te log, kon mij qua wendbaarheid niet echt bekoren.
Maar V4 blijft de leukste vorm van een 4 cilinder. Hoewel die crossplane dingen tegenwoordig ook bruut klinken.
Mooi ding :)
Vering is standaard categorie "slagschip"... Dat maakt hem idd vrij log. Andere veertjes en schokbreker d'r in en het is al VEEEL beter :Y
 
Nou ja, het is veiliger in dat je allemaal dezelfde kant op gaat, niet hoeft te zoeken naar lasers in de berm en bijvoorbeeld geen overwacht overstekende kippen hebt.. :+
En ja, je zoekt wel de limiet op van jezelf en de motor.
Gebroken botten kun je ook net zo makkelijk krijgen op de openbare weg ;)

Mooi ding :)
Vering is standaard categorie "slagschip"... Dat maakt hem idd vrij log. Andere veertjes en schokbreker d'r in en het is al VEEEL beter :Y
Had wellicht toen al even een nieuw balhoofdlager moeten steken en wellicht naar de banden en vering moeten kijken.
Maar ik wilde toen gewoon graag een dikke twin, dus verkocht en geruild voor een Falco.
 
Er zitten stickers op die er niet op horen. Dus ik gok een schadegevalletje O-)
't stuur zit wat te hoog
En wat aftermarket parts..
Verder kom ik niet. .
 
Ik heb geen maatregelen genomen mbt de winter, optimates aangekoppeld en klaar, voor die maanden zal niet het probleem zijn. Duc staat meer stil dan dat hij rijdt maar met 98/100 ron nog nooit na de winterstop startproblemen mee gehad. Ooit hebben ze forté tijdens een winterbeurt (incl. het potje) erin gekieperd en ook niks van gemerkt. Laatste beurt geen forté toegevoegd dus waarschijnlijk om de kosten mbt de totale winterbeurtprijs optisch te drukken…._O-

Ik vind het flauwekul want tot op heden, bijna 50 jaar, hebben winterstoppen mij geen ellende gebracht.

Wellicht komt dat een keer want ik geef mezelf mbt motorrijden nog 10 jaar….;)
tot heden komen mijn machines er ook goed uit de winter stalling
 
Maar dit is dus een soort grondverf wat de lichte roestaanslag tegen houdt? Hierna opschuren en spuiten met zwart? Moet ik onthouden :t
Ja precies.
Inmiddels is het (veel) zwarter geworden wel. Zal morgen (of overmorgen, wanneer ik eraan toe kom) wel fotootje posten voordat ik het aflak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
Terug
Bovenaan Onderaan