Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Gister handkappen van Sw Motech erop gezet. Zijn verschillende soorten en types voor verschillende motoren. Goeie aangeklikt en besteld. Vond ze toch bar slecht passen. Moest hier en daar zelf nog wat verzinnen om alles pas te maken. Ze zitten erop, al vind ik de bevestiging vrij lomp. Stevig zijn ze wel. Eens kijken hoe ze bevallen, anders belanden ze vast ergens in de la.

Geen fotootje gemaakt. Zal ik morgen eens doen als ik weer in de werkplaats ben.
 
€ 2 de liter in Oldenzaal 8-)
Epe afgelopen week, E10…..de Honda kan er tegen….._O-

in november zat nog een beetje E10 erin, toen weggezet en gisteren starten en rijden…..dus hoezo problemen…_O-


61417C88-2C9F-4C81-80EC-4270FD2755F2.jpeg
 
als je een busje forthe of iets anders er in heb gedaan valt het mee. 4 maanden is niet extreem maar die E10 zal wel een deel van z'n specs niet meer hebben.
 
De GS bieft euro 98 ,,, met 95 loopt ie wel maar verlies je vermogen en stijgt het verbruik en loopt ie minder mooi
 

E5 is beter dan E10 , maar het lagere octaan getal moet de ontsteking aangepast worden wat negatief door werkt op het functioneren
Veel Euro 98 bevat minder dan 5 % ethanol

Met meer alcohol gaat de klopvastheid juist omhoog , E25 of zelfs E85 die laatste is een tijd wel verkocht maar zie je nu weinig, E25 helemaal niet.
Ethanol bevat iets minder energie dan benzine ongeveer 2 % minder dan benzine.
 
Godsgeloeiende! |(
Denk ga ff tanken vast met auto en jerrycan voor CUB volgooien met het oog op de benzineprijs verhogende toestanden die er aan zitten te komen wegens die Oekraïne-shit.
€ 1.83 in Gronau voor E10, 13 cent duurder dan de laatste x dat ik er getankt heb! Volgens de medewerkster aldaar gaat het niet lang meer duren dat er geen prijsverschil meer is tussen NL en Dld.
Is nu dus nog maar 17 cent. In Glanerbrug waar ik door kwam net onder de € 2.
 
Godsgeloeiende! |(
Denk ga ff tanken vast met auto en jerrycan voor CUB volgooien met het oog op de benzineprijs verhogende toestanden die er aan zitten te komen wegens die Oekraïne-shit.
€ 1.83 in Gronau voor E10, 13 cent duurder dan de laatste x dat ik er getankt heb! Volgens de medewerkster aldaar gaat het niet lang meer duren dat er geen prijsverschil meer is tussen NL en Dld.
Is nu dus nog maar 17 cent. In Glanerbrug waar ik door kwam net onder de € 2.

Oeps, vfr is leeg…..nou als ik in maart niet rij dan scheelt het benzine…._O-
 
Godsgeloeiende! |(
Denk ga ff tanken vast met auto en jerrycan voor CUB volgooien met het oog op de benzineprijs verhogende toestanden die er aan zitten te komen wegens die Oekraïne-shit.
€ 1.83 in Gronau voor E10, 13 cent duurder dan de laatste x dat ik er getankt heb! Volgens de medewerkster aldaar gaat het niet lang meer duren dat er geen prijsverschil meer is tussen NL en Dld.
Is nu dus nog maar 17 cent. In Glanerbrug waar ik door kwam net onder de € 2.


dat het duurder word, het is ff niet anders, maar gelijk aan NL ?? denk dat NL altijd een 0,20 a 0,25 per liter duurder zal zijn.
 
Ff goed teruglezen. Verschil was nu 17 cent dus.
Op dit moment is Super €1,80 in Duitsland.
Dat is E5...
De E10 is er zelfs €1,74..bij ons €1,98.
E5 is bij ons alleen Vpower etc, en dat gaat dík over de 2 euro heen...

 
Terug
Bovenaan Onderaan