Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Eensch...
Gister met de auto in de buurt van (en in) Emsburen geweest (o.a. bij Louis), maar daar waren de wegen wit, leek net sneeuw... Manmanman, wat een zout...
Ik wacht wel op betere temperaturen en nog een aantal regenbuien, voordat de mijne naar buiten komen...
 
26DDE7C4-51A3-4B5E-B709-A795253F05D8.jpeg
 
laat het net nou voorlopig droog blijven ......
Geen problemen mee... Die paar ritjes die ik mis dit voorjaar, alle kans om het in de zomer nog in te halen.. Met de laagstaande zon van vandaag/vanmiddag vind ik het geen pretje, zelfs op de trapfiets niet. Ook de automobilisten mogen eerst weer wennen aan motorrijders, begin motorseizoen vinden er meestal ook wel een aantal ongelukken plaats doordat de koekblikkers weer moeten wennen..

Desondanks vandaag wel weer hordes wereldreizigers gezien hier, op die guzzi's met hangtieten.. (GS). Soms stoof het naderhand nog van het zout.. :X
 
ik denk dat ik de GS 2e helft deze week of de week erop uit haal ,, afhankelijk van de planning .
kou is niet het probleem,, dat klote zout wel
 
Een man of 10 slechts in Gildehaus.
Zout in Nederland, bijna niets, maar in Dld 2.0. Ongelooflijk wat ze daar strooien.
Zou bijna zeggen dat het glad was door het zout daar.. |(

Iig geen Emsbüren gedaan en gauw weer terug NL in.
 
Geen problemen mee... Die paar ritjes die ik mis dit voorjaar, alle kans om het in de zomer nog in te halen.. Met de laagstaande zon van vandaag/vanmiddag vind ik het geen pretje, zelfs op de trapfiets niet. Ook de automobilisten mogen eerst weer wennen aan motorrijders, begin motorseizoen vinden er meestal ook wel een aantal ongelukken plaats doordat de koekblikkers weer moeten wennen..

Desondanks vandaag wel weer hordes wereldreizigers gezien hier, op die guzzi's met hangtieten.. (GS). Soms stoof het naderhand nog van het zout.. :X
Precies, eerste motorfiets is al onderuit gereden door een automobilist in Enschede
 
Reed er langs, ik dacht eerst direct aan die nieuwe rechtsaf constructie, maar daar had het niks mee te maken. Eerder iemand volgas door rood ofzo. Die Yaris was aardig kort
 
Waardeloos weer dit; 'smorgens stereves koud op de brommer (dus laagjes aan), des middags heerlijk weer en stuf je alle laagjes weer in je rugzak..
 
Waardeloos weer dit; 'smorgens stereves koud op de brommer (dus laagjes aan), des middags heerlijk weer en stuf je alle laagjes weer in je rugzak..
en er ligt toch wel wat zout en die regen schuift maar steeds naar achteren en als die bui toch valt is het onstabiel weer
 
Beetje in dubio of ik morgen met de brommer naar Elburg ga....of niet.
Vannacht -4°...brrr..
Kijk morgenochtend wel even of het wat wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan