Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
ai dat is niet leuk, ik hoop dat als je klachten heb je toch snel opknapt.










heb de GS uit de stalling gehaald en gelijk een eindje gereden

Bekijk bijlage 1736785

Wat lopen die dingen toch fijn ,

Ik heb al die vaccinaties en booster gehad. Misschien lijkt het daarom op een verkoudheid bij mij.



Vandaag genoeg motoren gehoord en dan moet ik een week langer wachten jammer dan dat overleef ik ook wel.


Zag van de week nog wel een Bmw adventure geduwd worden langs de a1 bij Twello. Gelukkig was hij al bijna bij de Total en jammer genoeg reed ik op de linkerbaan dus kon hem ook niet helpen.
 
En weer terug na een fijne 118 kms. Erg druk overal maar het eerste gebak van het seizoen zit er weer in. :P

20220313_114647.jpg
 
Ik heb een mooie rit naar Zutphen en omgeving gedaan.
Met zon vertrokken, daarna bewolkt en best fris.
Kom ik bij Zutphen IJssel over is er ineens weer zon..?
'Smiddags was heerlijk..~150km getoerd
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een mooie rit naar Zutphen en omgeving gedaan.
Met zo'n vertrokken, daarna bewolkt en best fris.
Kom ik bij Zutphen IJssel over is er ineens weer zon..?
'Smiddags was heerlijk..~150km getoerd
Ik was daar ook in de buurt, met pontje overgestoken maar dan ingeblikt….._O-
 
  • Leuk
Waarderingen: PLR
Was net bij motorhaven in Hengelo. Zag er weer tiptop uit, voldoende aanbod, vele merken en soorten. Groot verschil met vorig jaar. Nieuwe eigenaar begreep ik.

Deze vind ik erg gaaf.....

20220319_113413.jpg

Er stond ook een f800gs: duidelijk hoger dan mijn africatwin750 dus die wordt het iig niet.
 
Precies, aanbod is voldoende breed….niet dat ik nu een andere motor nodig heb.

Gisteren voor het eerst weer een stukje gereden, VFR is de juiste motor voor mij…touren en af en toe een sportief draai aan het gas komt hij uit de startblokken…:]
 
Was net bij motorhaven in Hengelo. Zag er weer tiptop uit, voldoende aanbod, vele merken en soorten. Groot verschil met vorig jaar. Nieuwe eigenaar begreep ik.

Deze vind ik erg gaaf.....

Bekijk bijlage 1739930
Er stond ook een f800gs: duidelijk hoger dan mijn africatwin750 dus die wordt het iig niet.

En het is niet zoals die motorhandelaren waar je het gevoel hebt dat er wat niet klopt.
 
Was net bij motorhaven in Hengelo. Zag er weer tiptop uit, voldoende aanbod, vele merken en soorten. Groot verschil met vorig jaar. Nieuwe eigenaar begreep ik.

Deze vind ik erg gaaf.....

Bekijk bijlage 1739930
Er stond ook een f800gs: duidelijk hoger dan mijn africatwin750 dus die wordt het iig niet.

zo'n F700GS is een ontzettend fijne motor , toen ik m'n F800GS had en baalde van wat dingen had zo'n F700GS een aantal dingen beter voor elkaar, had er bijna eentje gekocht waren het niet dat de die zaak onrealistisch inruilde .

ben nu tevreden met de R1200GS DOHC , maar heb dat vermogen niet echt nodig zou liever 25 pk inleveren en dan 5 km verder komen op een liter , maar dan geen boxer meer en cardan, -O- die nieuwe F750GS rekent af met de laatste dingen maar die zijn nog te kort op de markt , bij BMW is meestal beter om te wachten op de eerste update modellen . de uitlaat is anders geen last meer dat er smeermiddel en spat water van het wiel er zomaar op loopt en dan rook of stinkt. , en het blok is beter , dat contra gewicht van de oude modellen zit er niet meer op. de latere hebben er amper last van.


De brandstof is weer een € 0,10 per liter goedkoper euro 95 of euro 98 beide E5 , dat begint weer ergens op te lijken , het is nu zaterdag en duurder dan doordeweeks op een avond , volgende week maar eens kijken
 
Laatst bewerkt:
Ik lees idd goede reviews over de f700gs. Bij Nijeveen motorzaak staan een aantal witte exemplaren (ex overheid). Mooie kleurstelling vind ik. Iig veel aanbod, dus of ik er 1 dit jaar koop of volgende jaar, maakt niet zoveel uit. De hoogte, gewicht, vermogen en handelbaarheid lijken best in orde bij de f700 in vergelijking met africatwin750. En zuiniger (bij 120/130kmu rijdt de honda 1:16...), doe ik 1x per jaar om via een lange snelwegdag in de Franse Alpen te komen vv.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees idd goede reviews over de f700gs. Bij Nijeveen motorzaak staan een aantal witte exemplaren (ex overheid). Mooie kleurstelling vind ik. Iig veel aanbod, dus of ik er 1 dit jaar koop of volgende jaar, maakt niet zoveel uit. De hoogte, gewicht, vermogen en handelbaarheid lijken best in orde bij de f700 in vergelijking met africatwin750. En zuiniger (bij 120/130kmu rijdt de ho da 1:16...), doe ik per jaar om via een lange dnelwegdag in de Franse Alpen te komen vv.

die 700 hebben niet die aanloop problemen van die oude F800 en 650 blokken , en door het lagere vermogen hebben ze minder te lijden, maar ex overheid is of vreselijk goed of compleet uit gewoond , ook het onderhoud kan soms niet optimaal uitgevoerd zijn, terwijl dat eerst juist een plus punt was, heb ff gekeken zijn geen prijspakkers.

ja het verbruik van zo'n F700GS is lichtjaren gunstiger 1 op 25 met een gewone rustig stijl is makkelijk te halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan