Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
als het stug 20 + kan de binnenvoering er uit en 25 + dan allerleit ritsen open.
maar nu ff geen puf om te rijden , klote nacht gehad , veel te kort geslapen d'r hadden weer wat lui feest ....
 
Lekker druk in Gilhus en in Emsbüren. Ook op de weg natuurlijk, maar dan met alles.
Sfeerimpressie

20220515_111105.jpg
20220515_111042.jpg
20220515_111014.jpg
20220515_111009.jpg
 
zeker , ben gisteren nog een dag mee geweest daar om te zien hoe en wat. was gister avond pas laat thuis :+
Zie er erg naar uit om me weer thuis te voelen *O*
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

De zoektocht is eindelijk te einde dit is hem geworden. Duur Moederdag cadeautje 😂😂.

779704C7-87B5-420C-A14E-99E5320FEF54.jpeg


Kan ik eindelijk weer motor rijden ipv heel
Nederland af voor een auto.
 
Ff met de CUB naar Nijverdal geweest, koffiedrinken bij motodin.
Op terugweg door Saasveld kwam ik Swetty tegen op de Honda, zag mij in eerste instantie niet, dus ik de achtervolging ingezet. Aan een CUB ontsnap je niet zomaar 8-)
Dus een frisjes en patat/kroket op in Weerselo op t terras. Wil bedankt! :t
Bekijk bijlage 1762149Bekijk bijlage 1762150
Ik denk dat het meer zegt over Swetty's bescheiden tempo dan over de cub. :+ blijft wel een leuk ding
 
Ik dacht, welke gek op een scootah gaat nou door Saasveld knallen en mij inhalen…..ben maar rechts gegaan, toch tijd zat….. _O-

Afijn, goedgemaakt op het terras in Weerslo. Verder hierna mijn rondje afgemaakt richting Springendal/Lattrop etc, en nu weer thuis. Wel een afknapper als je Enschede inrijdt op de Deurnineerstraat, takke drukt dus.
 

Denk dat het dan wel eens erg druk kan worden.

Laat ik nou net rond die periode op vakantie willen en door Duitsland moeten :o
 
Openbare vervoer is nog goedkoper, 9 euro onbeperkt reizen….. :+
waarom kan dat in NL zulke dingen nou nooit .....

vroeger had je 1 x per jaar in Almelo dat je gratis met het OV kon, het zat gelijk prop vol ,, dus mensen willen best met het OV mits het niet zo belachelijk duur is ......
 
waarom kan dat in NL zulke dingen nou nooit .....

vroeger had je 1 x per jaar in Almelo dat je gratis met het OV kon, het zat gelijk prop vol ,, dus mensen willen best met het OV mits het niet zo belachelijk duur is ......
Wat dacht je dat vroeger als voordeeltjes had als gepensioneerde……ook allemaal afgeschaft….zelfs gratis met de bus.

Dan maar met mijn vlotte motoren…..8-)
 
Gaan er morgen ochtend nog mensen motorrijden vanuit Almelo en omstreken, waarbij ik gezellig aansluiten kan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan