Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Idd met koekblik naar Gilhus geweest. Paar spatten onderweg en de rest was met de motor. Onder parasol koffie en ook daar gespetter.

Toen richting Emsbüren achter de horde aan. Ook weer gespetter en tijdens koffie/gebak serieus gespetter dus maar ff naar binnen.

Terugweg alleen gedaan maar ook constant gedruppel. Viel al met al best mee maar rij liever bij bestendig weer met een Italiaan. 😌

Over het akkefietje van vorige week: grietje kwam wsl toch uit de zijweg daar en was wsl onderweg naar die uitspanning schuin tegenover voor vakantiewerk oid gok ik..
 
20220731_143300.jpg
20220731_143247.jpg
Net terug van een rondje door de Liemers.
Kwam nog langs een mooie verzameling in Loil.
 
Nope..
Vroegâh wel veel gedaan met de (kleine) kids, maar het is bijna enkel en uitsluitend nog een feessie voor 4wielers:r:r.. is nog 1 motorklasse over in het gehele programma voor dit jaar, ik geloof de benelux trophy (die 's morgens vroeg 'mogen' racen).. En om nu speciaal voor de aansteller van Aegerter een demo te zien doen, naar Assen te rijden? Nope.. Maar dat is mijn persoonlijke mening..

In het verleden had je meerdere race klassen met/voor motoren, was altijd vóór de autosport geprogrammeerd. Vroeg eruit, genieten van de raceklassen en tegen de tijd dat alle wannabe maxjes in de file stonden, en/of stonden te stressen op de parkeerplaats, reden wij alweer weg..:W:W

Maar goed, ik ben die-hard motorsportfan en zoals je kunt lezen heb ik helemaal niets met de verwende jongetjes op 4 wielen..
 
Laatst bewerkt:
Nope..
Vroegâh wel veel gedaan met de (kleine) kids, maar het is bijna enkel en uitsltuitend nog een feessie voor 4wielers:r:r.. is nog 1 motorklasse over in het gehele programma voor dit jaar, ik geloof de benelux trophy (die 's morgens vroeg 'mogen' racen).. En om nu speciaal voor de aansteller van Aegerter een demo te zien doen, naar Assen te rijden? Nope.. Maar dat is mijn persoonlijke mening..

In het verleden had je meerdere race klassen met/voor motoren, was altijd vóór de autosport geprogrammeerd. Vroeg eruit, genieten van de raceklassen en tegen de tijd dat alle wannabe maxjes in de file stonden, en/of stonden te stressen op de parkeerplaats, reden wij alweer weg..:W:W

Maar goed, ik ben die-hard motorsportfan en zoals je kunt lezen heb ik helemaal niets met de verwende jongetjes op 4 wielen..
Eens! Ik ging voor de superkarts, die zie je nergens , en dan de motoren natuurljk. Nu zijn het verdwaalde raceklassen voor auto's. Ik laat het ook voorbij gaan
 
Vandaag daar al geweest...
2473AD8A-6608-4C3E-9124-6F8E0C25A40A.jpeg
Conclusie, zo’n ding gaat het niét worden.. vertoonde al gebreken en was 2400 km oud toen ik erop stapte..
Wat een hork van een machine (of ik heb een dusdanig ander mening dan de gemiddelde motorjournalist)...
Heb nog nooit zo hard gereden met een HD, dat dan wel weer...:+
 
Vandaag daar al geweest...
Bekijk bijlage 1790630
Conclusie, zo’n ding gaat het niét worden.. vertoonde al gebreken en was 2400 km oud toen ik erop stapte..
Wat een hork van een machine (of ik heb een dusdanig ander mening dan de gemiddelde motorjournalist)...
Heb nog nooit zo hard gereden met een HD, dat dan wel weer...:+
Qua uiterlijk vind ik het nog wel wat hebben. Mooi van apartheid. Maar had ook al ergens gelezen dat er nogal wat gebreken aanzitten en dat er relatief snel probleempjes zich voort doen.

Maar niet zo comfortabel dus?
 
Ik vind hem niet mooi, ik snap ze wel bij Harley ,, als BMW dikke twin cruisers gaat bouwen gaat Harley serieuze all roads bouwen.

wil nog wel een keer proef rijden, maar ik denk dat ik mijn GS er niet weg voor ga doen .
 
- gashendel werkte niet. Op standgas weggereden, maar na 50 mtr omgedraaid. Oplossing uitzetten en 1 min wachten..:X
- startte pas bij de 3e poging, accuspanning onder de 8V bij het starten, vermoed een slechte accu..
- zijstandaard zit bij het versnellingspedaal, geheid dat je hem inde 1e trapt zonder koppeling, net als ik vanochtend deed bij het wegzetten..
- trilt/vibreert redelijk gedurende de rit
- ruit is turbulentie drama, in beide (hoog/laag) posities
- bediening van knoppen op het stuur is ontzettend onlogisch ingedeeld
- ding duikt in de vering, maar lijkt niet terug te komen (lal is dit uiteraard wel zo)..
- enz, enz...

Kortom, de lijst met wat ik niet lekker vond is nogal lang en nog niet eens uitputtend opgesomd. en dat bij een nieuw model met al 2400 km op de teller...
 
- gashendel werkte niet. Op standgas weggereden, maar na 50 mtr omgedraaid. Oplossing uitzetten en 1 min wachten..:X
- startte pas bij de 3e poging, accuspanning onder de 8V bij het starten, vermoed een slechte accu..
- zijstandaard zit bij het versnellingspedaal, geheid dat je hem inde 1e trapt zonder koppeling, net als ik vanochtend deed bij het wegzetten..
- trilt/vibreert redelijk gedurende de rit
- ruit is turbulentie drama, in beide (hoog/laag) posities
- bediening van knoppen op het stuur is ontzettend onlogisch ingedeeld
- ding duikt in de vering, maar lijkt niet terug te komen (lal is dit uiteraard wel zo)..
- enz, enz...

Kortom, de lijst met wat ik niet lekker vond is nogal lang en nog niet eens uitputtend opgesomd. en dat bij een nieuw model met al 2400 km op de teller...


goh ,, daar hoorde ik de journalisten niet zo over ,, wel over wat andere dingen ,, maar zoals jij het zegt lijkt het wel een maandag morgen machine

echt verbaast ben ik ook weer niet dat er zoveel aan mankeert
 
Ik ook niet @DJ.Verhulst ... vandaar dat ik er open minded heen ging, aangezien ze er nogal lovend over waren. Maar als potentiële opvolger staat die niet meer op mn lijstje..

wat misschien een goed idee is ,, op MF draadjes volgen van eigenaren ,, en op FB daar hoor je wel waar de mensen tegen aan lopen.
dan kan je uitsluiten of je een slecht exemplaar heb gereden of niet
 
Deze week de R6 weggebracht voor verkoop. Aangezien ik vorig jaar maar 1 keer op heb gereden heb ik besloten om er afscheid van te nemen.

Gisteren nog wel een heerlijke rit gedaan met de Z900:

 
Terug
Bovenaan Onderaan