Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat is onzin, ik woon er naast. Door de week, na 18:00 is er geen kip, zelfs geen kornhoen
Zondagmiddag heb je kans dat je in optocht rijdt. Heb je vaak van die cabrio ritten etc daar, of van oudjes die met 25 km/h de route rijden en hele colonnes erachter. Tis trouwens ook niet een weg om met 100 te knallen, maar gewoon kalm aan en genieten….. :]

Nijverdal inrijden is vele malen slomer……en de N35 is een ramp…;)
 
Thanks voor alle tips.

Nu moet ik nog iemand vinden die vandaag of morgen mij wil helpen om mijn benzinekraan te reviseren, anders gaat het hele feest niet door 😖
 
Zondagmiddag heb je kans dat je in optocht rijdt. Heb je vaak van die cabrio ritten etc daar, of van oudjes die met 25 km/h de route rijden en hele colonnes erachter. Tis trouwens ook niet een weg om met 100 te knallen, maar gewoon kalm aan en genieten….. :]

Nijverdal inrijden is vele malen slomer……en de N35 is een ramp…;)
N36 ook met een 75 km/u rijdende caravan voor je , en je mag op de meeste plekken niet inhalen ook nog ......
 
De N343 is veel leuker en gaat ook van noord naar zuid en omgekeerd.
Ik start as woensdagmiddag op een solo week kampeertrip met de africatwin750. Op zolder alvast de minimale bagagetroep a h verzamelen. Qua kleding ook zooi die ik na het dragen weggooi. Twijfel nog over doorwaaijas kopen, ga naar Frankrijk. Of gewoon rits open bij binnenwegen en af en toe flesje water leeggieten in mijn nek. Ik vertrek meestal toch erg vroeg.
Ik heb wel een kofferrek maar bewust geen koffers. Maar voor het grijpspul is het gelukt om mijn moto-detail minitas (20€) verticaal te monteren!!. Dik 14cm. Zie foto.
(Normaal lag er een rugzak met grijpspul bovenop de 2 bagagerollen (40+60liter Louis), dus relatief hoog).
Achter die tas, en binnen het kofferrek, zie je een pvc125mm buis voor bagage/kettingsmeer enz.
Zin in! Woensdagmiddag hopelijk tot camping in Metz-Sud, donderdag tolweg tot Grenoble en via Route Napoleon, Gap en Barcelonette via Cuneo Italië naar Tende. Iets boven Ventimiglia. Wil wat onverhard rijden, heb nu nog redelijk profiel op de heidenau scout banden. Zal wel zien, als het anders wordt, ook goed.
20220812_105318.jpg
 
Winter voering er maar even in dus ...

Vandaag even naar Zutphen geweest voor motor schoenen. Zo lang je blijft rijden best goed te doen. Gewoon regelmatig stoppen voor wat drinken om t vocht op peil te houden.
 
  • Eens
Waarderingen: PLR
Winter voering er maar even in dus ...

Vandaag even naar Zutphen geweest voor motor schoenen. Zo lang je blijft rijden best goed te doen. Gewoon regelmatig stoppen voor wat drinken om t vocht op peil te houden.
Op de motor?
Kwam jij toevallig zeg maar zo rond etenstijd ergens bij de kruising wierdensestraat/westerstraat (na de tunnel onder het spoor)?
 
ik laat de GS staan ruim 30 + als je rijd gaat het wel , maar je zal toch moeten stoppen voor stoplichten ,, morgens gaat het prima. dan is het minder dan 25 C

maar het weer zal wel weer veranderen , nu een rustig weekend
 
Uurtje of 10...
Als ik kom..misschien doe ik de Bromfietsmarkt van de Weerselose Markt even aan...kiek wâ.
 
Terug
Bovenaan Onderaan