Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Vandaag mijn Gereedschap , motor en nog het eea aan spullen verhuisd van Almelo naar Borne. Heb daar nu e :t en eigen Garage box. Mooi ruim op een afgesloten terrein goed beveiligd en geen gezeik :t en dankzij @SanSolo een snelle soepele verhuizing gehad :t:Y. Dus vanaf heden voor een ritje zal ik vanaf daar vertrekken. :]
Doe je goed:t
 
Straten kletsnat, ook weer onbestendig :X dus ik ga mijn brandschone motor er vandaag niet aan wagen. Mss straks nog ff met koekblik langs.

Van de week wordt het nog mooi genoeg, dus dan maar ergens :]

Edit: of MotoGP kijken maar daar is het ook een natte shit zie ik net. Moto2 race is zelfs al ingekort en nu onderbroken.
 
Wie heeft er misschien nog een keukenblad of iets dergelijks wat ik kan omtoveren tot een werkbank? Zo werken schiet niet op. Ook nog opzoek naar een stelling
 

Bijlagen

  • IMG_20221002_091214.jpg
    IMG_20221002_091214.jpg
    278,9 KB · Weergaven: 18
Straten kletsnat, ook weer onbestendig :X dus ik ga mijn brandschone motor er vandaag niet aan wagen. Mss straks nog ff met koekblik langs.

Van de week wordt het nog mooi genoeg, dus dan maar ergens :]
Morgen einde van de middag misschien?

Ben eerder thuis dan normaal maar nog geen idee wanneer precies
 
Wie heeft er misschien nog een keukenblad of iets dergelijks wat ik kan omtoveren tot een werkbank? Zo werken schiet niet op. Ook nog opzoek naar een stelling
Heb wel een blad, mocht Jodie kunnen gebruiken dan is hij gratis op te halen.

0BE0C39B-10B7-4A27-911E-C17BE7C30F68.jpeg
 
Straten kletsnat, ook weer onbestendig :X dus ik ga mijn brandschone motor er vandaag niet aan wagen. Mss straks nog ff met koekblik langs.

Van de week wordt het nog mooi genoeg, dus dan maar ergens :]

Edit: of MotoGP kijken maar daar is het ook een natte shit zie ik net. Moto2 race is zelfs al ingekort en nu onderbroken.
Ff niksen hier……. :X

Gisteren zag ik met zonnetje behoorlijk wat stof op de duc liggen…. misschien ff afstoffen/poetsen…._O-
 
Vanmiddag ruimte gemaakt voor de werktafel, eea gecontroleerd aan de xjr , volledige draadboom van de Bandit verwijderd en weg geflikkerd. En tegelijkertijd via hesgoal naar de F1 gekeken en geluisterd
 

Bijlagen

  • IMG_20221002_145927.jpg
    IMG_20221002_145927.jpg
    146,7 KB · Weergaven: 15
Hesgoal haperde behoorlijk vandaag ,, dat NL commentaar is niet echt top , ik luister liever naar grandprixradio
 
Hesgoal haperde behoorlijk vandaag ,, dat NL commentaar is niet echt top , ik luister liever naar grandprixradio
Ik luister naar de engelse link op hesgoal veel beter commentaar, meer kennis meer humor. Gewoon 100% beter.
Ach vond t wel meevallen dit keer , voorlaatste keer was t vele malen erger en ik was nu toch ook op andere zaken geconcentreerd :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan