Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Hoezo? Werkt dat niet?
Risico is groot dat het "nieuwe" laagje loskomt.
Drama klus om het er dan weer uit te krijgen.
Ben nog niet iemand tegen gekomen die er goede ervaringen mee heeft.
T probleem zit m in de toevoegingen in de Benzine, en de toegestane chemicaliën in de tankcure. Regels hier verhinderen de verkoop van spullen die hier wel tegen kunnen
 
is een heel topic over op MF @truusjetrap . Die zijn wél enthousiast..
Zelf nog nooit (hoeven) gebruiken, met alle ouwe meuk die ik heb of aanschaf, zal het er waarschijnlijk toch eens van moeten komen.. Kijk dan ook uit naar je ervaringen
Nieuwe of andere tank kopen beste optie
Leuk geprobeerd.. Probeer maar eens van oudere modellen een nette tank te krijgen. Meestal eindig je met nog slechtere meuk die alsnog flink bewerkt moet worden voor een acceptabel niveau, of je betaald de hoofdprijs. (ik zoek nog een goede originele tank voor een '93 witte CBR 900 sc 28, zie daar maar eens wat origineels voor te krijgen zonder leeg te lopen of naderhand niet meer verkrijgbare originele stickers aan te hoeven schaffen (4 st á min. 50,- p/st), voordat het opnieuw ontlakt en gespoten moet worden (€ 300 tot € 400,--) ...zucht...)
Met een setje van ong. 50,- zou ik dat eerst eens proberen voor een andere tank. Die kun je dan wellicht alsnog kopen, maar heb je wél ervaring met tankcure.. ;)
 
Risico is groot dat het "nieuwe" laagje loskomt.
Drama klus om het er dan weer uit te krijgen.
Ben nog niet iemand tegen gekomen die er goede ervaringen mee heeft.
T probleem zit m in de toevoegingen in de Benzine, en de toegestane chemicaliën in de tankcure. Regels hier verhinderen de verkoop van spullen die hier wel tegen kunnen
Ok, duidelijk
 
Wat dacht je van strooizout zelf?
Ben vorig jaar op m'n plaat gegaan op strooizout wat in een bocht niet uitgereden was.
Niet hard, en de ouwe zijklepper heeft valbeugels dus nauwelijks schade....maar toch.
Deuk in ego zeg maar

als men heel grof gestrooid heeft kan dat mogelijk problemen veroorzaken ,, met de fiets wel eens gemerkt
 
Tank cure is topspul. Zeer goede ervaringen mee bij het lekdicht maken van de benzine tank van een honda c50 uit 1976!! Ca 6 jaren geleden en werkte tm de verkoop ca 2 jaren geleden prima!!!!
 
Dat tank cure nog bestaat… ik kan mij vroeger herinneren dat de vroegere ducati’s veelvuldig lekkages voorkwamen bij het schanierpunt en hiermee opgelost is….maar geen idee of het een blijvende oplossing is geweest.
 
is een heel topic over op MF @truusjetrap . Die zijn wél enthousiast..
Zelf nog nooit (hoeven) gebruiken, met alle ouwe meuk die ik heb of aanschaf, zal het er waarschijnlijk toch eens van moeten komen.. Kijk dan ook uit naar je ervaringen

Leuk geprobeerd.. Probeer maar eens van oudere modellen een nette tank te krijgen. Meestal eindig je met nog slechtere meuk die alsnog flink bewerkt moet worden voor een acceptabel niveau, of je betaald de hoofdprijs. (ik zoek nog een goede originele tank voor een '93 witte CBR 900 sc 28, zie daar maar eens wat origineels voor te krijgen zonder leeg te lopen of naderhand niet meer verkrijgbare originele stickers aan te hoeven schaffen (4 st á min. 50,- p/st), voordat het opnieuw ontlakt en gespoten moet worden (€ 300 tot € 400,--) ...zucht...)
Met een setje van ong. 50,- zou ik dat eerst eens proberen voor een andere tank. Die kun je dan wellicht alsnog kopen, maar heb je wél ervaring met tankcure.. ;)
Er is een bedrijf in Kootwijkerbroek die een tank coaten inclusief garantie. Kost wel 185 euro.
 
Oef! Dan ging ik zelf wel eerst eens aan de slag met tankcure.. Wil het niet, gooi je de tank (met een hand vol fijn grind) in een betonmixer.. Uurtje laten draaien, en het ding glimt weer van binnen, kun je hem alsnog wegbrengen..
 
Ook al eens aan het schudden geweest met een tank, paar handen vol kleine schroefjes erin, beetje benzine en heeeeel veel schudden.
Meerdere dagen over gedaan.
Daarna met iets als tankcure behandeld....net zo mooi!
 
Bankhangen en een mooie reportage van een reis door Noorwegen aan t kijken. Gemaakt door een mede MFer in dezelfde tijd toen wij daar waren. We hebben ze toevallig onderweg nog getroffen. En .ooi film materiaal gezien van hen.
 
20221211_110153.jpg
Zoiets
 
Ik ben aan t oefenen voor volgende week. Krijg donderdag een nieuwe knie. Zal t jaar uit wel bankhangen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan