Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Zo ik heb Almelo ingeruild voor Denekamp :t :Y
Van inwonend bij iemand thuis naar een huur appartement :t

Nu alleen wel opzoek naar een werkplaats/garage hier in de omgeving.
Ook Erwin (eigenaar van de zaak) is opzoek naar een werkplaats garage dus als wij dit zouden kunnen combineren zou dat een uitkomst zijn
Even op het industrieterrein kijken, volgens mij staat er hier en daar nog een loodsje leeg 😉
Erwin heeft mijn 'Caferacert' overgenomen, ik ken hem al sinds hij nog met Opels deed in Hengelo..
Ik wip geregeld bij hem aan voor een bak pleur op het terras..
 
Even op het industrieterrein kijken, volgens mij staat er hier en daar nog een loodsje leeg 😉
Erwin heeft mijn 'Caferacert' overgenomen, ik ken hem al sinds hij nog met Opels deed in Hengelo..
Maandag gaan we kijken bij een boeren bedrijf dat is gestopt . Leuk zo'n loods maar ik ben geen groot geld verdiener en Erwin ook niet.
Ik betaal nu €300 pm in Borne, dat word nu een beetje duur icm de huur etc..

Wij kennen elkaar al sinds we 16 waren :t
De FS1 chopper die lange tijd in de zaak gestaan heeft is ook nog van mij geweest alleen in een andere vorm, meer streetfighter.
De Homoet uitlaat die ik erop gezet heb zit er nog wel op *D:t:Y
 
Is inderdaad een trieste aanblik.. Maar helaas ook te verwachten, 2 grote ruimten gevuld met heel veel zeer brandbare dingen (= hoge vuurlast)...

@Type>>R Gaat hem écht niet worden. Denk aan bestemmingsplan (huidige = industrie), woningbouwvisie (afgestemd met de Provincie en af vastgelegd voor de komende 10 jr.), geluidsnormen t.a.v. het spoor en spoorzone (denk aan calamiteiten op het spoor)..

Je mag hopen dat met name de kringloop goed is verzekerd, anders gaat dit jaren duren óf het bedrijf gaat eraan onderdoor...
Daar moet je niet willen wonen, dicht bij het spoor waar aardig wat trein verkeer is,, maar ook die drukke weg en die scholen die de boel opstoppen ,, een kennis woont verderop in die straat in die luxe appartementen flats daar kan je wel zitten .

Brand 20-1-2023 (2).jpeg
 
Daar moet je niet willen wonen, dicht bij het spoor waar aardig wat trein verkeer is,, maar ook die drukke weg en die scholen die de boel opstoppen ,, een kennis woont verderop in die straat in die luxe appartementen flats daar kan je wel zitten .

Bekijk bijlage 1841011
Is prima te doen met goede isolatie, en dan nog de lagere prijzen omdat het aan het spoor ligt . Je moet denken in oplossingen niet in problemen ;)
 
Is prima te doen met goede isolatie, en dan nog de lagere prijzen omdat het aan het spoor ligt . Je moet denken in oplossingen niet in problemen ;)
ja met isolatie kan je veel geluid dempen maar niet de trillingen van het spoor ,, ik woon een paar honderd meter van het spoor maar als er nachts een zware goederentrein voorbij komt merk ik dat .
en je kan nooit een raam open hebben dan hoor je het toch, je moet logisch nadenken waar je huizen kan bouwen en waar beter van niet ;) ,, denk als ze er een kantoor neer zetten , er is al een bedrijf bestemming plan op dat perceel. is dat beter.
of een parkeer terrein aanleggen.
 

dat is mooi ,, dan zal de euro 95 nog wat kunnen zakken . omdat men E10 altijd wat lager in de zetten

vind het wel een goed argument brandstof of honger denk ook dat de schade aan voertuigen ook een rol speelt met E10 ,

hoop dat men in NL die E10 ook in de ban doet ,, maar gezien de haat naar alles wat de burger heeft of wil , voorlopig niet
 

dat is mooi ,, dan zal de euro 95 nog wat kunnen zakken . omdat men E10 altijd wat lager in de zetten

vind het wel een goed argument brandstof of honger denk ook dat de schade aan voertuigen ook een rol speelt met E10 ,

hoop dat men in NL die E10 ook in de ban doet ,, maar gezien de haat naar alles wat de burger heeft of wil , voorlopig niet
Ik las het, wat ’soap’….. |(
 
Daar moet je niet willen wonen, dicht bij het spoor waar aardig wat trein verkeer is,, maar ook die drukke weg en die scholen die de boel opstoppen ,, een kennis woont verderop in die straat in die luxe appartementen flats daar kan je wel zitten .

Bekijk bijlage 1841011
Ik was er een dag na de brand daar naast bij een klant van ons. Maar het verbaasde mij hoeveel mensen er nog aan het kijken waren.
 
Ik was er een dag na de brand daar naast bij een klant van ons. Maar het verbaasde mij hoeveel mensen er nog aan het kijken waren.
Dat is niet zo raar , net als mensen die foto's en filmpjes gaan maken wanneer er een ongeluk gebeurd is . Maar helpen HOO MAAR.
Ramptoeristen .............
 
Ik was er een dag na de brand daar naast bij een klant van ons. Maar het verbaasde mij hoeveel mensen er nog aan het kijken waren.


Het was ook een zeer grote brand geen vuilcontainer die in de hens stond,


Wat zouden mensen kunnen doen bij zo'n brand ? als iemand de brandweer gebeld heeft, behalve op afstand blijven en niet in de weg lopen
 
Rustig daar…
Tja, vroeg hè :P

Aant eind van de koffie liep er wel aardig volk al.

Kawasaki W650 was flink benzine aant lekken toen ik terug kwam. Is van de eigenaresse van de garage waar ik dus ook in sta. Ding hangt al meer dan een jaar aan de acculader..

Andere bewoner die naast eigenaresse woont kwam net terug met z'n Ural zijspan en heeft ook ff gekeken met zaklamp. Was lastig te zien want ding staat aardig achterin en op slot, maar wsl pakking carb of slangetje of mss wel lekkage tank..
 
Terug
Bovenaan Onderaan