Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Zo, thuis. Wat een ding:]😍
IMG-20230322-WA0000.jpeg
 
266...goeiedag. Heb met mn eerste 2 motoren de top wel eens uitgeprobeerd, daarna eigenlijk niet weer... :P

Is dit een screenshot van jou zelf?
Nee, dat hoeft van mij niet meer…van YT geplukt ivm temperatuur vraag hier het forum…. ;)
 
Hier liep een VFR naar de 108 graden op het circuit ook ivm terpmeratuur vraag.

Berrijder reed een kwartier voluit op het circuit van Pergusa op Sicilië, en dan krijgt de koeling toch problemen.

ECCE007F-E2F0-4BE0-8411-380542B344A0.jpeg
 
Dat zal bij mij dan niet zo snel gebeuren:')

Zal de buitenlucht ook wel wat hoger zijn geweest dan hier.
Tel gewoon het verschil vd de buitentemp. bij op….20 of 40 graden buiten.… :+

Als je daar rijdt dan blast de fan continu.

Meestal staat bij mij de teller rond de 90, en in de file dan komt de fan redelijk vlot in.
 
Hier liep een VFR naar de 108 graden op het circuit ook ivm terpmeratuur vraag.

Berrijder reed een kwartier voluit op het circuit van Pergusa op Sicilië, en dan krijgt de koeling toch problemen.

Bekijk bijlage 1860166
108? Koeling problemen? _O- moet je geen xjr gaan rijden (ook circuit):+:+_O-.

Heb een temperatuur meter gehad toen op Zandvoort die liep op naar +160°c , moest stationair lager zetten want ging harder lopen doordat de benzine in de carburateurs al verdampte :t:]_O-
 
met die hitte afgelopen zomers 35 C komt er 1 blokje bij op de olie temperatuur meter maar verder niks ,, niet slecht voor een olie/lucht gekoeld blok ,, ken nog wel wat 4 T enduro's waar de olie door de warmte zo dun als whiskey was .....
 
Hier is onlangs een veelvoud aan poetsspullen binnengekomen..
2023-02-23 poetsspul 1.JPEG
Zit overigens van alles ook al een klein beetje op de motoren gesmeerd.. O-)

Hier is gister de italiaanse postbode langs geweest..
2023-03-22 Nieuwe GIVI koffer 1.JPEG
nieuwe 56L topkoffert voor de ST 1100 en 1000F. Ideaal voor woon-werkverkeer in de zomer (laptop, kleding, veiligheidsschoenen en eventueel bouwhelm).. Vorige (> 10 jr oud) was beschadigd op vakantie vorig jaar (eraf geklapt, optische schade), op Kleinanzeigen geknald, paar cent bijgelegd en hup weer een nieuwe..
2023-03-22 Nieuwe GIVI tanktas gemonteerd op CBR.JPEG
Zat ook nog een nieuw 'manpursje' bij voor onderweg,
2023-03-22 Nieuwe GIVI seatlock.JPEG
Seatlock voor op de 750F en de 900 rr's
2023-03-22 Nieuwe GIVI tanktas op seatlock VFR gemonteerd.JPEG
en multi inzetbaar!. Zijkoffersteunen gaan er weer af (na de aanstaande midweek in April met het ding, is noodzakelijk maar niet echt mooi) en dan ook gebruiken voor de VFR-rondje om de kerk fiets..
 
Dit type VFR vind ik toch esthetisch absoluut het gaafst, ook in deze kleur*O*
:^ ik vind het uiterlijk ook super! Ik wilde perse een rode en zo'n beetje vanaf bouwjaar 2018. Nou het was even afwachten en zoeken, maar dat is dus gelukt! Er staan er trouwens verdomd weinig te koop, helemaal vanaf bouwjaar 2016 en hoger. Of er zijn er weinig van verkocht of iedereen houdt hem en zet ze niet in de verkoop🤔


Hoe is de zithouding voor je?
Uitstekend, zit gewoon goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan