truusjetrap
als alles brandt, brandt water ook
Succes en beterschap als het zover is.Dank je wel voor je aanbod, ben echter vrij nuchter daarin, KWW.. Kiek'n wat wordt, we gaan het meemaken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Succes en beterschap als het zover is.Dank je wel voor je aanbod, ben echter vrij nuchter daarin, KWW.. Kiek'n wat wordt, we gaan het meemaken..
Kan zijn dat je ventiel iets lekt, niet goed gemonteerd of t ventiel zelf lekt. Kun je proberen om alleen het binnenwerk te vervangen. Maar beter om het hele ventiel te vervangen.Iemand een idee? Afgelopen weekend rondje Moezel gedaan. Van te voren de banden op spanning gemaakt bij het tankstation. Nog snel even een haaksventiel gekocht want werkt iets makkelijker. Eenmaal bij de Moezel aangekomen zat er tot mijn grote verbazing geen 2.2 bar in maar 1.85. Gelukkig had iemand een compressor bij zich. Nu kan ik die versie niet meer vinden.
Dus, heeft iemand een tip voor een compressor die ik eventueel mee kan nemen op reis? Deze kwam ik tegen welke me wel goed leek
Ik heb zelf eentje van HBM machines en mijn motormaat eentje van Bosch…kortom, ff zoeken.Kan zijn dat je ventiel iets lekt, niet goed gemonteerd of t ventiel zelf lekt. Kun je proberen om alleen het binnenwerk te vervangen. Maar beter om het hele ventiel te vervangen.
Zelfs goedkope compressors vd action werken prima, zolang je er maar geen luchtkasteel mee opblaast
https://www.amazon.nl/Compressor-Co...psc=1&ref_=pd_basp_bia_rpt_ba_s_oos_1_sc&th=1Iemand een idee? Afgelopen weekend rondje Moezel gedaan. Van te voren de banden op spanning gemaakt bij het tankstation. Nog snel even een haaksventiel gekocht want werkt iets makkelijker. Eenmaal bij de Moezel aangekomen zat er tot mijn grote verbazing geen 2.2 bar in maar 1.85. Gelukkig had iemand een compressor bij zich. Nu kan ik die versie niet meer vinden.
Dus, heeft iemand een tip voor een compressor die ik eventueel mee kan nemen op reis? Deze kwam ik tegen welke me wel goed leek
Iemand een idee? Afgelopen weekend rondje Moezel gedaan. Van te voren de banden op spanning gemaakt bij het tankstation. Nog snel even een haaksventiel gekocht want werkt iets makkelijker. Eenmaal bij de Moezel aangekomen zat er tot mijn grote verbazing geen 2.2 bar in maar 1.85. Gelukkig had iemand een compressor bij zich. Nu kan ik die versie niet meer vinden.
Dus, heeft iemand een tip voor een compressor die ik eventueel mee kan nemen op reis? Deze kwam ik tegen welke me wel goed leek
Ik heb inderdaad zo'n opzet stuk die je moet verwijderen. Collega van me heeft het getest en een andere collega ook met de zijne. Kwamen beiden op 1.85 uit. Maar ik ga morgen eens testen, heb een meter gekocht om te testen(zelfde die mijn collega heeft). En dan toch maar een pompje kopen. Zijn er genoeg merk ik dus ik zoek een leuke uit .Google eens op "xiaomi mi portable electric air compressor" . schijnt een goed, handzaam dingetje te zijn, maar persoonlijk geen ervaringen mee.
V.w.b. drukverlies, heb je niet een slechte drukmeter gehad? Tankstations zijn er berucht om, vandaar dat ik zélf altijd een kleine meter bij mij heb.. Kun je iig onafhankelijk vaststellen óf er drukverlies optreedt..
En nog snel een haaks ventiel gekocht?? Je bedoelt als in een opzetstuk voor je normale ventiel? Want daar zit ook nog een mogelijkheid voor drukverlies..
De haakse ventielen die ik toepas zijn nl. uit één stuk, en daarvoor moet je toch echt de band van de velg lichten, om het te monteren...
Bij het verwijderen van zo'n opzetstuk raak je een hoop lucht kwijt. Dat verklaart waarschijnlijk je drukverlies.Dank voor de tips.
Ik heb inderdaad zo'n opzet stuk die je moet verwijderen. Collega van me heeft het getest en een andere collega ook met de zijne. Kwamen beiden op 1.85 uit. Maar ik ga morgen eens testen, heb een meter gekocht om te testen(zelfde die mijn collega heeft). En dan toch maar een pompje kopen. Zijn er genoeg merk ik dus ik zoek een leuke uit .
Voor/Nadeel van net je rijbewijs hebben...Je komt steeds weer iets tegen wat je eigenlijk wel goed kan gebruiken.
Ja dat ga ik nu dus ook doen. Vertrouw die dingen voor geen meter. Grappige was dat mijn achterband wel gewoon netjes 2.5 had. Vanavond komt de drukmeter en morgen maar eens kijken naar een pomp.Bij het verwijderen van zo'n opzetstuk raak je een hoop lucht kwijt. Dat verklaart waarschijnlijk je drukverlies.
Gewoon je band oppompen met een bandenspanningsmeter met een soepele slang, zodat je geen haaks opzetstuk hoeft te gebruiken.
Dat blijft zoDank voor de tips.
Ik heb inderdaad zo'n opzet stuk die je moet verwijderen. Collega van me heeft het getest en een andere collega ook met de zijne. Kwamen beiden op 1.85 uit. Maar ik ga morgen eens testen, heb een meter gekocht om te testen(zelfde die mijn collega heeft). En dan toch maar een pompje kopen. Zijn er genoeg merk ik dus ik zoek een leuke uit .
Voor/Nadeel van net je rijbewijs hebben...Je komt steeds weer iets tegen wat je eigenlijk wel goed kan gebruiken.
Ik laat al het zadel werk aan TijgerLeathers over , ja ze zitten in Den Haag maar naar mijn ervaring de beste , en voordeel het zijn goede bekendenJa dat ga ik nu dus ook doen. Vertrouw die dingen voor geen meter. Grappige was dat mijn achterband wel gewoon netjes 2.5 had. Vanavond komt de drukmeter en morgen maar eens kijken naar een pomp.
Contact gehad over het zadel, 375 euro voor beter maken. Maar eens goed over na denken.
ja net als bij een auto ,, een droge plaat koppeling , met separate versnellingsbak en dan de klok van de cardan.hebben die GS'en dan aparte reservoirs voor de bakolie? @DJ.Verhulst ?