Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ff prutsen hier, accu vd fjr1300 eruit gehaald, altijd lastig met paneeltjes etc….zo kom je achter dat de vorige eigenaar/zaak een steuntje heeft afgebroken.


IMG_5631.jpeg
 
staat de nieuwe Transalp 750 er ?
Euh, niet op gelet. Omdat ik verticaal gehandicapt ben interesseren die dingen me niet zo 🤭
Wel op tijd vertrokken daar, werd pikzwart in de lucht. Nog ff naar Motor Eibergen maar daar eerst tegenover getankt ( 1 op 22.5 :P) en op buienradar gekeken. Niet meer bij M E binnen geweest en dus als een haas op huus an. Pikzwart steeds aan de linkerkant en via Buurse terug.
 
Bijna mijn VFR naar buiten geduwd voor een ritje. Heb vanmorgen de accu uitgebouwd uit de FJR van mijn motormaat, samen visje gegeten, zelf boodschappen gedaan en wou nu weg….buienradar bekeken en:

Volgorde verkeerd want er komt regen aan….
 
en uitgerekend vanmiddag kreeg ik een nieuwe dakplaat op de schuur , maar we hebben het droog gehouden

Schuurdak kapot mei 2023 (3).jpg


tussen de buien door
 
@DJ.Verhulst De nieuwe Transalp 750 staat nog niet in Zelhem, staat wel bij ten Kate in Nieuwleusen.
Overigens is de weg naar je achterland om te toeren weer open.
thx,, ik wist het al , ik ga binnenkort dan even langs ten Kate ,, ik wil hem wel eens zien , benieuwd wanneer er gereden kan worden
 
ach ik weet nu dat mijn pak lekker water dicht is en mijn banden het best goed doen op nat , en het stof is er weer af geregend
 
Vandaag dagje Varsselring (Hengelo Gld.) aangedaan (IRRC/Benelux/zijspan/classic/2-takt races) met de oude bella..
2023-05-07 Varsselring, Hengelo GLD.jpg
Geen enkele druppel gezien, m'n kop zó verbrand van de zonneschijn als wat.. Zo lokaal was de regen dus.. Enkel de 2e manche van de zijspannen (laatste race van de dag) niet meegemaakt (ivm privé omstandigheden moest ik eerder weg), blijkt die uiteindelijk te zijn afgelast vanwege opkomende regen en olie op de baan.. Mazzeltje dus..

@DJ.Verhulst Transalp staat al wél bij de verschillende Honda dealers in D.. Vrijdag nog bij een dealer geweest, had naast een demo ook 2 kleuren er staan, de witte en een grijze.. Vorige week al gestuurd op zo'n nieuwe TA dinges...
IMG_1980.JPEG
 
Vandaag dagje Varsselring (Hengelo Gld.) aangedaan (IRRC/Benelux/zijspan/classic/2-takt races) met de oude bella..
Bekijk bijlage 1876841
Geen enkele druppel gezien, m'n kop zó verbrand van de zonneschijn als wat.. Zo lokaal was de regen dus.. Enkel de 2e manche van de zijspannen (laatste race van de dag) niet meegemaakt (ivm privé omstandigheden moest ik eerder weg), blijkt die uiteindelijk te zijn afgelast vanwege opkomende regen en olie op de baan.. Mazzeltje dus..

@DJ.Verhulst Transalp staat al wél bij de verschillende Honda dealers in D.. Vrijdag nog bij een dealer geweest, had naast een demo ook 2 kleuren er staan, de witte en een grijze.. Vorige week al gestuurd op zo'n nieuwe TA dinges...
Bekijk bijlage 1876842
Hoe gaat t met de privé omstandigheden?Oneerbiedig gezegd.
 
Vandaag dagje Varsselring (Hengelo Gld.) aangedaan (IRRC/Benelux/zijspan/classic/2-takt races) met de oude bella..
Bekijk bijlage 1876841
Geen enkele druppel gezien, m'n kop zó verbrand van de zonneschijn als wat.. Zo lokaal was de regen dus.. Enkel de 2e manche van de zijspannen (laatste race van de dag) niet meegemaakt (ivm privé omstandigheden moest ik eerder weg), blijkt die uiteindelijk te zijn afgelast vanwege opkomende regen en olie op de baan.. Mazzeltje dus..

@DJ.Verhulst Transalp staat al wél bij de verschillende Honda dealers in D.. Vrijdag nog bij een dealer geweest, had naast een demo ook 2 kleuren er staan, de witte en een grijze.. Vorige week al gestuurd op zo'n nieuwe TA dinges...
Bekijk bijlage 1876842
ik las het .
 
Gaat naar omstandigheden goed @truusjetrap! Binnen 1 dag weer thuis ging/gaat het hier (in D) niet worden, eerste dag na OP heeft ze zo ontzettend veel pijn gehad, tot aan een morfine(pomp) aan toe (en geloof mij, m'n eega is absoluut geen piepert)...
Nu alweer "zelfstandig" uit bed en bezig met div. oefeningen (o.a. trap lopen), al waren de zusters op de zaal wel verbaasd dat ze zo lang moest blijven.. Dus wellicht is een week opname ook overdreven geweest van de behandelende artsen.
Goede nieuws is dat de 3 week revalidatie in een revalidatiekliniek is goedgekeurd door het ziekenfonds, slechte nieuws is dat ze "te jong is" voor een intern verblijf, dus ik zou elke werkdag haar moeten brengen en halen (á 1 uur enkele reis, dus 4 auto uren per dag).. En dan nog + mn reguliere werk, kinderen en thuis.. |(
Aan het onderhandelen geweest met de reha kliniek, en ze boden ons een bed aan voor veel minder dan dat ik kwijt was aan diesel en uren op dagelijkse basis, dus bod is geaccepteerd. Ze wordt a.s. donderdag verlegd/vervoerd naar de reha klinek en verblijft dan tóch intern, met in de weekenden thuis..
 
Gaat naar omstandigheden goed @truusjetrap! Binnen 1 dag weer thuis ging/gaat het hier (in D) niet worden, eerste dag na OP heeft ze zo ontzettend veel pijn gehad, tot aan een morfine(pomp) aan toe (en geloof mij, m'n eega is absoluut geen piepert)...
Nu alweer "zelfstandig" uit bed en bezig met div. oefeningen (o.a. trap lopen), al waren de zusters op de zaal wel verbaasd dat ze zo lang moest blijven.. Dus wellicht is een week opname ook overdreven geweest van de behandelende artsen.
Goede nieuws is dat de 3 week revalidatie in een revalidatiekliniek is goedgekeurd door het ziekenfonds, slechte nieuws is dat ze "te jong is" voor een intern verblijf, dus ik zou elke werkdag haar moeten brengen en halen (á 1 uur enkele reis, dus 4 auto uren per dag).. En dan nog + mn reguliere werk, kinderen en thuis.. |(
Aan het onderhandelen geweest met de reha kliniek, en ze boden ons een bed aan voor veel minder dan dat ik kwijt was aan diesel en uren op dagelijkse basis, dus bod is geacceptee.rd. Ze wordt a.s. donderdag verlegd/vervoerd naar de reha klinek en verblijft dan tóch intern, met in de weekenden thuis..
Ok, beterschap met haar knie. Gaat toch heel anders dan in NL
 
d'r is aardig wat gevallen vanavond.........

dus ook geen gezeur over te lage grondwater niveaus en niet die ellende die ze in Spanje en zuiden van Frankrijk hebben .
veel mensen hebben minder last van hooikoorts , die polen worden uit de lucht geregend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan