Twente en omgeving deel 22

Almelo aanpassen naar Twente en omgeving

  • Ja

    Stemmen: 22 88,0%
  • Nee

    Stemmen: 3 12,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik ook, Wilmersberg eo….

IMG_5740.jpeg
 
Ik vergeet dus elke keer om een foto te maken maar ook vandaag rondje Rijssen gedaan. Denk ik tenminste, ik weet nooit waar ik heen ga. Zodra ik de dorpsnamen niet meer ken weet ik dat ik om moet gaan draaien
Ik was van het weekend in Engeland... Sta je ook mooi te kijken, Maar goed, was boven Hardenberg, dus viel he wel mee
 
Vorige week vrijdag zoals jullie weten vertrokken voor een tripje naar zuid frankrijk

Fantastisch gereden alleen de geplande routes die ik had hebben meer als voorbeeld gediend want in Zuid Duitsland grens met Frankrijk was een nachtmerrie met zoveel omleidingen en maanlandschap als wegdek....... Vorige week maandag gearriveerd bij Route 66 Hotel http://bikerbreakroute66france.com - Friendly Biker Camping and B&B waar ik tot afgelopen zaterdag ochtend verbleef. Gedurende de hele reis een heel aantal oude bekenden en vrienden weer gezien en nu ook het doel gesteld om die niet meer zolang niet te zien, dus No Club No Shit No Rules en je vrienden blijven zien :t

Had voor de vakantie nieuwe remblokken voor en achter gemonteerd , die zijn nu bijna weer op dus bij thuiskomst direct nieuwe besteld en bij de laatste rit samen bij Route 66 waar het even iets harder ging :+O-) merkte ik dat de koppeling ging slippen in het bovengebied dus de veren beginnen aan het eind dus vanmorgen onderdelen besteld met extra om de komende jaren door te komen want ja ook de laatste fabriek met race koppeling Ze-tec stopt ermee , wellicht een bedrijf vinden die veren willen en kunnen maken...Barnett is ook niet nieuw meer te krijgen vanaf de fabriek voor de XJR.

Ketting en tandwiel set is ook bijna op dus van de week na salaris ook maar nieuw bestellen _O-:] Mooi zo'n hobby :+

in de onderstaande link vinden jullie de foto's en video's
roadtrip 2023

Mochten jullie vragen hebben over waar enzo je kunt de reis terug zien op Polar Steps : DennisGerritzen2

Ben bij Boele's Place geweest in Heimborn , Jan en Annemarie zijn goede vrienden
Daarna bij La Mouche ....... Ga ik niet meer heen (ook al zijn het vrienden van mijn ouders)
Daarna Auberge du Precontent , zeker de moeite waard om daar en in de omgeving te verblijven
Route 66
Toen naar Tom & La Douce Gîte Moto Budget aanrader , wel bagger saaie wegen daar
Toen naar Baton Rouge in Vielsam , mooie plek vriendelijke mensen maar mij te duur
 
Laatst bewerkt:
Aanstaande zaterdag ochtend van 10:00 tot 13:00 hebben we met een groep een kart GP gereserveerd in Eefde maar we komen minimaal 2 mensen te kort zijn er hier mensen die mee willen doen? Kosten €42pp (neem je eigen helm mee) even bij mij aanmelden via pb of als je mijn nummer al hebt op whatsapp
 
Zuid-D grens met Fr ben ik 100% met je eens @Type>>R ... In 2019 een rondje rondom de landsgrenzen van D gedaan, gezworen daar nooit meer de grens over te steken of in de buurt van de grens te komen.. Vogezen waren 100% betere wegen (ook de kleinere) dan rondom de grens daar..

Maar 3200 km met een set remblokken? Damn, da's wel heel snel, dat redde ik niet eens in de Pyreneeën met een half rijdend bankstel (ST 1100) die continu tot het uiterste gepusht werd..
Zou zo ook zo'n rondje maken (staat al wel een plannetje te broeden voor eind september O-) , wellicht met de 900RR), maar de lijst met jouw overnachtingsadressen zou ik zeker voor 80% overslaan... (persoonlijk dingetje, zoek liever wat buiten 'de scene' dan dat ik bij dat soort plaatsen kom.. Iets met ervaringen en absoluut niet mijn ding...) Maar zoals geschreven, mooie reis!!
 
Zuid-D grens met Fr ben ik 100% met je eens @Type>>R ... In 2019 een rondje rondom de landsgrenzen van D gedaan, gezworen daar nooit meer de grens over te steken of in de buurt van de grens te komen.. Vogezen waren 100% betere wegen (ook de kleinere) dan rondom de grens daar..

Maar 3200 km met een set remblokken? Damn, da's wel heel snel, dat redde ik niet eens in de Pyreneeën met een half rijdend bankstel (ST 1100) die continu tot het uiterste gepusht werd..
Zou zo ook zo'n rondje maken (staat al wel een plannetje te broeden voor eind september O-) , wellicht met de 900RR), maar de lijst met jouw overnachtingsadressen zou ik zeker voor 80% overslaan... (persoonlijk dingetje, zoek liever wat buiten 'de scene' dan dat ik bij dat soort plaatsen kom.. Iets met ervaringen en absoluut niet mijn ding...) Maar zoals geschreven, mooie reis!!
Ja zuid Duitsland kan ik iedereen afraden ongeacht dat het een fantastische omgeving is. Vogezen idd een aanrader zeker het zuidelijke deel.

Ik was ook verbaasd ......over de slijtage, dus nu een ander type gesinterde blokken besteld.
Buiten de scene zeker ook genoeg goede plekken te vinden en begrijp jou keuze zeer zeker
 
Ja zuid Duitsland kan ik iedereen afraden ongeacht dat het een fantastische omgeving is. Vogezen idd een aanrader zeker het zuidelijke deel.

Ik was ook verbaasd ......over de slijtage, dus nu een ander type gesinterde blokken besteld.
Buiten de scene zeker ook genoeg goede plekken te vinden en begrijp jou keuze zeer zeker
Angstige rit gehad? Remmen is angst O-) _O-
 
Ik vind La Mouche wel leuk. Nooit langer geweest dan 2 dagen overigens. Als ik eind augustus terug rij van de zuid Franse Alpen naar huis, ligt dat precies halverwege. Ik ben dan solo onderweg en kampeer. Dan is het wel leuk om 1 avond wat aanspraak te hebben en motoren te bekijken. Ben ook wel eens doorgereden naar huis (totaal dan ca 1200km), maar vanaf de Luxemburgse grens heb ik het dan wel gehad en moet nog zeker 4 uren, inclusief die pokke lange A73 of langs Koln. En brak de dagen erna, ben net geen 18 meer zeg maar, hahaha. Overnachten bij Diekirch zou ik ook kunnen doen, maar denk dat de campings daar druk zijn eind augustus.
 
Ik heb je wel zien staan Gerben bij de molen, maar je was druk in gesprek met koffie in de hand...
Tegen 11.00u alweer naar huis geknettert, werd mij te warm doar op nen bult..
 
Ik heb je wel zien staan Gerben bij de molen, maar je was druk in gesprek met koffie in de hand...
Tegen 11.00u alweer naar huis geknettert, werd mij te warm doar op nen bult..
Ok, ben ook vlot vertrokken en alleen naar Denekamp gegaan, ff wat drinken en over de snelweg naar huis…. :]

Kortebroek aan, en niksen nu….
 
HIer niks gedaan en de drank er weer uit gezweet onder de parasol... Vanochtend 06.00u draaide het bed toen ik thuis kwam van een uit de hand gelopen 50e verjaardag van de buurvrouw, maar ik ben dan wél weer op het juiste moment erin gesprongen..

Had er gisteravond al vrede mee dat het vandaag niet wat zou worden, gezien de temperaturen...
 
HIer niks gedaan en de drank er weer uit gezweet onder de parasol... Vanochtend 06.00u draaide het bed toen ik thuis kwam van een uit de hand gelopen 50e verjaardag van de buurvrouw, maar ik ben dan wél weer op het juiste moment erin gesprongen..

Had er gisteravond al vrede mee dat het vandaag niet wat zou worden, gezien de temperaturen...
Soms komen dingen in positieve zin samen _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan