Almelo en omgeving. Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren het was weer geweldig.. leuke rit binnendoor over de boeren landwegen.
Op de terugweg bij de lutte afgehaakt en via de A1 richting Wierden gereden omdat mijn vrouw en ik nog weg wilden. anders werd het mij te laat.
Ga zeker de volgende keer weer mee.
 
Inderdaad jammer Hans maar de volgende keer mag je gewoon weer mee. We zullen vast nog wel een rondje doen.

Morgen ook in Tubbergen..?
 
Heren het was weer geweldig.. leuke rit binnendoor over de boeren landwegen.
Op de terugweg bij de lutte afgehaakt en via de A1 richting Wierden gereden omdat mijn vrouw en ik nog weg wilden. anders werd het mij te laat.
Ga zeker de volgende keer weer mee.
Leuk om je even gesproken te hebben. Ik zou het leuk vinden als je weer mee gaat de volgende keren...
 
Heren het was weer geweldig.. leuke rit binnendoor over de boeren landwegen.
Op de terugweg bij de lutte afgehaakt en via de A1 richting Wierden gereden omdat mijn vrouw en ik nog weg wilden. anders werd het mij te laat.
Ga zeker de volgende keer weer mee.

was idd een leuk rondje .

als zichthuis hem heeft als track ,hou ik me aanbevolen :Y
 
Ik had de weg naar Gildehaus ook gevonden :) pff.. Rij als een dweil die net z'n rijbewijs heeft. Moet wel weer heel erg wennen en ik merkte dat dat in een groep niet zo lekker gaat... Maar toch lekker gereden en een sloot koffie in de mik
 
Ik had de weg naar Gildehaus ook gevonden :) pff.. Rij als een dweil die net z'n rijbewijs heeft. Moet wel weer heel erg wennen en ik merkte dat dat in een groep niet zo lekker gaat... Maar toch lekker gereden en een sloot koffie in de mik
Komt vanzelf wel weer en het was mooi dat je er toch evenn was...
 
Was zeker wel weer even lekker.... Ben ik ook nog even geweest.. Zou een tent staan vol motoren, maar zag alleen wat bedrijvigheid bij Engbers..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan