Almelo en omgeving. Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het voor de zekerheid nog even na gekeken voor je in het "Grote BMW boek" en dan ook even specfiek op de "K" serie en die geeft ook aan dat het om DIN gaat:

[afbeelding]


In ieder geval wel een mooie score van je Beemer..!


ah ,, duidelijk ,, die 70 van gisteren erg mooi maar goed

ding heeft wel wat rook bij de hogere toerentallen denk dat ie wat rijk staat.

misschien dat de luchtmeter wat vervuild is, of dat de gaskleppen gesync moeten worden
 
Er wordt zeker niet gereden of geMact vandaag..?
Wel rijden,niet maccen,vandaag eerste keer meegeweest met Triumph riders,erg mooie route hier door Salland,mooi tempo drin gehad :] en in Heino was er patat zat :9 Mooi dag dus. Oja,nog bedankt voor jullie mentale steun gisteren :Y Fijn zo,n fanclub.. :} :+
 
Oja,nog bedankt voor jullie mentale steun gisteren :Y Fijn zo,n fanclub.. :} :+

Moest ineens weer denken aan die vent met die fotocamera die aan onze jongste MTCA lid Ashwin vroeg om naast zo'n oud brommertje te gaan staan. Geeft een mooi contrast zei die... _O-


Oh ja, British super bikes nu op Eurosport 2....
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag lekker gecrosst met de kids. De oudste is nu wel toe aan iets anders. Deze week de crf50 maar eens op marktplaats gooien en kijken of we er een 80 cc voor weer kunnen kopen
 
zo weer thuis..
dagje motorrijden nieuw pak opgehaald staat goed zit goed is gewoon goed :)

en vanmiddag nog ffkes een stuklje gereden met mijn collega en lekker lasagna van zijn vrouw lief gehad nu thuis en de 213 km voor vandaag is ook wel genoeg geweest..;)
 
dagje motorrijden nieuw pak opgehaald staat goed zit goed is gewoon goed :)


full
 
Ja, had er ook wel zin in, maar had andere verplichtingen. Jammer, is een mooi jaarlijks gebeuren.
Over een week of twee weer meer tijd. Dan maar eens weer rond en kijken of we samen ergens naar toegaan of elkaar treffen.
Is een goed plan...
 
Goedemorgen all.



Bij ons staat vanmorgen alles in het teken van crossmotoren vanmorgen. De oudste heeft het in de kop om een grotere motor te kopen en de jongste wil de crf. Dus de spaarpotten worden bij elkaar gegooid/geteld en marktplaats word afgestruind

Stiekum krijgt papa ook kriebels :+
 
Goedemorgen all.



Bij ons staat vanmorgen alles in het teken van crossmotoren vanmorgen. De oudste heeft het in de kop om een grotere motor te kopen en de jongste wil de crf. Dus de spaarpotten worden bij elkaar gegooid/geteld en marktplaats word afgestruind

Stiekum krijgt papa ook kriebels :+




Btw: iemand nog een minibike kopen? Lekt heel soms iets benzine.


TEAB


Trouwens motorpakje is ook te koop, echt nog als nieuw. Maat 104 - 110



Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt:
Mc Kay ziet er goed uit haha onze zoons hebben ook allebei een minibike mooi spul alleen de jongste heeft hem stuk dus als iemand nog een koppelingshuis heeft liggen dan horen we het graag.
 
Mc Kay ziet er goed uit haha onze zoons hebben ook allebei een minibike mooi spul alleen de jongste heeft hem stuk dus als iemand nog een koppelingshuis heeft liggen dan horen we het graag.

Zoek je zo'n koppelings huis die ook op die van mijn zoontje zit? Dus chinees? Want dan moet ik even kijken, heb misschien nog wel wat ergens liggen.

Heb net even gekeken, maar geen koppelings huis. Wel 2 blokjes en andere losse rommel, helaas
 
Laatst bewerkt:
Zoek je zo'n koppelings huis die ook op die van mijn zoontje zit? Dus chinees? Want dan moet ik even kijken, heb misschien nog wel wat ergens liggen.

Heb net even gekeken, maar geen koppelings huis. Wel 2 blokjes en andere losse rommel, helaas
Oh oke thanks voor het kijken in ieder geval als je nog iets weet hoor ik het graag want niemand heeft geloof ik meer van dat buitenlandse spul :+
 
Goedemorgen all.



Bij ons staat vanmorgen alles in het teken van crossmotoren vanmorgen. De oudste heeft het in de kop om een grotere motor te kopen en de jongste wil de crf. Dus de spaarpotten worden bij elkaar gegooid/geteld en marktplaats word afgestruind

Stiekum krijgt papa ook kriebels :+


heerlijk om te horen :')
 
Ik begin er ondertussen behoorlijk gaar van te worden ;( Het is PW80 voor en achter, gaat nergens anders meer over.
Ach, wel leuk dat ze ergens zo vol van zijn. En waar het hart van vol is... :Y


liever over motorcross dan dat ze rottigheid uithalen, of ze idolaat zijn van musicals zijn en de laatste mode en geïnteresseerd zijn in make up ;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan