Almere E.O. Scheuren - Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
2010-Yamaha-YZF-R1c.jpg

jaja ook heel mooi
 
speciaal voor erik :P


Waarom kijkt een ambtenaar als hij uit bed komt nooit uit het raam?

Anders heeft hij op zijn werk niets meer te doen! _O-
 
De deeltjes vliegen weer voorbij.
Toch maar is een baan gaan zoeken waar ik het forum kan bijhouden :+

Mag ik trouwens in de OP O-)

full
 
Goede avond allemaal :W

Doe mij de Rossi replica maar, ies nais!!

@ Shadowjet & Andre
Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
 
Ben ook weer present.

@ Jet en Andre. Waarschijnlijk zullen jullie het vandaag niet meer lezen, maar hoop dat jullie er een geweldige dag van hebben gemaakt. Gefeliciteerd. Hieper de piep...... hoeraaaaa.
 
Heb net effe een stukkie SBS6 gekeken.
Maar er is gewoon echt geen ruk op de buis joh! En dat voetballen interseert me helemaal geen fuck meer. Alhoewel ik dat vroeger 7 maanden heb volgehouden in de B1.


Daarna d8 k bij mijzelf van wtf welke achterlijke rent nu achter de bal aan _O- Destijds was ik dat dus _O- :P Maar daar ben ik gelukkig mee gekapt.


Toen had ik iets anders waar ik wel motivatie voor had. Alleen gvd mee moest kappen door School & Werk... '(



En sporten kan ik nu niet -O- Want ben uitgeschoten met me Koksmes... :')
Zaterdag mag het draadje er weer uit O-) _O-
 
Laatst bewerkt:
Heb net effe een stukkie SBS6 gekeken.
Maar er is gewoon echt geen ruk op de buis joh! En dat voetballen interseert me helemaal geen fuck meer. Alhoewel ik dat vroeger 7 maanden heb volgehouden in de B1.


Daarna d8 k bij mijzelf van wtf welke achterlijke rent nu achter de bal aan _O- Destijds was ik dat dus _O- :P Maar daar ben ik gelukkig mee gekapt.


Toen had ik iets anders waar ik wel motivatie voor had. Alleen gvd mee moest kappen door School & Werk... '(



En sporten kan ik nu niet -O- Want ben uitgeschoten met me Koksmes... :')
Zaterdag mag het draadje er weer uit O-) _O-
:^

Maar voetbal kijken is wel een van mijn bezigheden, enkelt deze wedstrijd intresseerd me geen moer. Zit wel weer voor de buis als WK begint.

En voor AJAX *O*

(kom maar op met die flauwe grappen)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan