Almere E.O. Scheuren - Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet nog de poep van me motor krabben... Als het mooi weer word ga ik gezellig naar me zussie. Zij wil ook haar motor poetsen dus kunnen we dat samen doen... En dan neem ik lekker pannekoeken beslag mee en dan eten we lekker pannekoeken na het poetsen :)
 
Ik moet nog de poep van me motor krabben... Als het mooi weer word ga ik gezellig naar me zussie. Zij wil ook haar motor poetsen dus kunnen we dat samen doen... En dan neem ik lekker pannekoeken beslag mee en dan eten we lekker pannekoeken na het poetsen :)


:X ik wil het niet weten,een momentje gehad :+
 
:W mag deze in de op


Deze is beter !! :Y
full
 
Ik moet nog de poep van me motor krabben... Als het mooi weer word ga ik gezellig naar me zussie. Zij wil ook haar motor poetsen dus kunnen we dat samen doen... En dan neem ik lekker pannekoeken beslag mee en dan eten we lekker pannekoeken na het poetsen :)

Loooove pancakessss!!! :Y :9
 
Als ik mijn motor er nou ook bij zet om te poetsen O-)

Bak ik de pannenkoeken wel als jullie aan het soppen zijn :+


Ik moet nog de poep van me motor krabben... Als het mooi weer word ga ik gezellig naar me zussie. Zij wil ook haar motor poetsen dus kunnen we dat samen doen... En dan neem ik lekker pannekoeken beslag mee en dan eten we lekker pannekoeken na het poetsen :)
 
knip knip


Even noortje quoten uit het vorige deel haha..

Nee nog geen uitslag eerst weer terug naar het ziekenhuis, morgen weer bellen voor afspraak.

En nog wat leuks gezien bij de motorshops?? Ze hadden wel soort van sportschoenen bij goedhart wel mooi hoor wind en water dicht alleen vrij prijzig.
Wat voor soort wil je dan? Mocht je wat gekocht hebben wachten we de plaatjes wel af :)

Rene veel plezier van het weekend met rijden dan en niet voorop rijden jij :9 :+
verantwoord hard hihi en de glimmende kant boven natuurlijk !!

Niks gekocht nee... Rene wel een fles olie, errug leuk! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan