Almere E.O. Scheuren - Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Murning :W

Zo tweet das weer even voor je gefixt :*

Vandaag geen tijd, maar morgen pan je je koeken maar en motor cleanen haha gezellig !!
Jullie zijn welkom :)
Nee Noortje dan is het idd wel jammer.. zat er nix bij dan?


Even zwaaien naar de rest :W
 
Goeiemorgen! *O* Wat een heeeeerlijk weertje zeg!!! Maar wel fris dus Oz!?! Nog niet buiten geweest...
 
Maar dat was wss vroeg in de ochtend.... Als ik nu naar buiten kijk denk ik, speedo aan en zonnen maar ^^

Goeiemoggeuh allemaal trouwens
 
Goeiemorgen! *O* Wat een heeeeerlijk weertje zeg!!! Maar wel fris dus Oz!?! Nog niet buiten geweest...
om 7.15 was het nog best fris ja, zal nu al een heel stuk beter zijn :Y
achter het glas met me bakkes in de zon is het in ieder geval erg lekker *D
 
Goede middag allemaal :W

@ Oscar
Gisteravond rond 10en was het ook niet al te warm op de A1
 
Zooo net terug van lekker rondje rijden! :] Wel fris, maar ook heerlijk zo met het zonnetje! Was nog bij jullie thuis Oz, maar alleen Sem was thuis... Jammer...
 
Zooo net terug van lekker rondje rijden! :] Wel fris, maar ook heerlijk zo met het zonnetje! Was nog bij jullie thuis Oz, maar alleen Sem was thuis... Jammer...
Sem? Daan is vanaf kwart voor 3 ook thuis.
Maar ze slaapt, is heel erg moe vandaag.

Dus ik denk dat ze de bel niet eens gehoord heeft (ze hoort niets als ze slaapt :+ )

Sorry!
 
Sem? Daan is vanaf kwart voor 3 ook thuis.
Maar ze slaapt, is heel erg moe vandaag.

Dus ik denk dat ze de bel niet eens gehoord heeft (ze hoort niets als ze slaapt :+ )

Sorry!


Eh, als ik me niet vergis heet jullie hond Semmie toch!?!! :9

Aah, oke! Shit, hoop maar dat ik haar dan niet heb wakker gemaakt...
 
mogguhhhhhhhhhhhhh

t was weer fris op de brommert :+

Was inderdaad frisjes. Maar wilde toch op de motor gaan. Hele riedel van pak aan, hoes eraf, alarm eraf (ging niet echt lekker), sloten eraf, helm op, handschoenen aan. Nou ik was er klaar voor. Hmm kut pasje vergeten ligt nog in de auto. Ik weer naar boven, autosleutel pakken, naar auto, pasje uit auto halen, weer naar motor, alarm er weer af (ging weer klote) helm op, handschoenen aan en starten maar, ennuh starten maar en niet starten. Twee weken niet gereden en met alarm erop en accu niet meer vol genoeg. Grrrr heerlijk zo een ochtend. Aanrennen dan maar proberen, maar helaas ben niet zo handig dat ik er tijdens het rennen op kan springen dus achterwiel schrapen. Helemaal sjachie weer handschoenen uit, helm af, motor neerzetten, sloten erop, alarm erop. Naar boven, laarzen uit, pak uit, gewone broek aan, spullen pakken weer naar beneden naar auto. Kut pasje vergeten, weer naar boven, pasje pakken, weer naar beneden. In auto stappen en naar werk gaan. Bleek toch wel koud te zijn 5 a 6 graden hele rit.

Vanavond weer thuis komen, ff paps inschakelen om te helpen met aanduwen. Paps op de motor, ikke duwen. ff paps waarschuwen dat deze ietsjes pittiger is dan de fazer O-). Één keer rennen en starten. Paps natuurlijk ff testen op het eigen terrein, vindt die leuk. Ik naar boven pak aantrekken, helm pakken. Ik kom weer beneden heeft die hem af laten slaan '( . 4 keer alarm afgegaan, kreeg hem er niet af.... en geen zin om weer naar boven te gaan om code op te zoeken dus stug door blijven proberen met de afstandbediening. Na 20 pogingen weer starten, ikke hijgen :Z

Dan maar een stukje rijden. Ikke gas geven. Hmm lijkt of ik harder ga dan de teller aangeeft. Pas bij de A6 beseffen dat die op mph staat en niet op kmh. A6 op, beetje rekenen. Tijdens rekenen in je spiegel een politie-auto zien met zwaailampen. Nee he, kan er ook nog wel bij. Ikke weer naar rechts en gelukkig reed oom agent door, was niet voor mij. Had het toen wel even gehad, op naar huis. Motor neergezet, op slot, alarm erop en nu lekker binnen zitten en helemaal niks doen. Vind het wel mooi voor vandaag :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan