Almere E.O. Scheuren - Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggeuh :W

Voor de oudjes met kinderen hier... of je wilt wat leuks gaan doen met je neefjes/nichtjes.

Vandaag is er in almere buiten het evenaar festival. Heel plein ingericht om van alles te doen voor de kinderen. Immers heet het ook Het Kidsplein.

Voor de oudere is er natuurlijk ook van alles om te doen, maar dan zou ik zelf lekker gewoon een rondje gaan rijden.

Voila www.evenaarfestival.nl mocht je daginvulling zoeken samen met je kids.


Denk, moet er zelf ook werken, laat ik jullie op de hoogte stellen :)
 
Snack-Plaza Willem de Boer uit Urk!!;) De 3 daarop volgende jaren blijven we in de ere galerij (als er geen heel rare dingen gebeuren), dus kunnen we voorlopig even niet mee doen aan de cafetaria top100 van Nederland :9

Mar onze pizza's worden ook bij 3 verschillende vestiging van c1000 verkocht, dus moeten we vaak extra voor maken. + dat de party service van Willem de Boer, volgende week de catering verzorgd bij TKD, waarvoor wij 2200 pizza´s moeten maken! O-)

Hmmmm.... Heerlijk uitgeslapen!! Lekker Vrij!! Goede Morgen Allemaal!!
pizza's bij tdk he.....

bedrijf waar ik werk staat ook op die beurs :Y

en hebben de award voor "rental company of the year 2010" gewonnen *O*
 
De 450D is uitstekend, ik heb zelf de 350D, maar toch wil ik liever een 5D mark II.
In Amsterdam Zuid-Oost (vlakbij A-Point, G-Star, etc) zit een goeie grote foto zaak.
En fotokonijnenberg.nl kan je veelal vinden over camera's etc. De body is meestel niet zo belangrijk (wel qua opties), maar een goeie lens zorgt ervoor dat je mooie foto's kan maken. Meestal de kit-lens is bagger en dan kan je beter een body los kopen plus een 28-135mm lens bijvoorbeeld. In de lens zit bijvoorbeeld de stabilisatie techniek en niet in de body.
ik heb zelf de 350d.

en heb er een 150-500mm sigma lens voor besteld. kan hem woensdag ophalen *O*
 
Zojuist gespot bij Ruud:
- Shing (lekkere koekjes! :P)
- CBRTweety (mooie oorlogswond.. :X)
- Tallguy (was je ook weer eens in de buurt?)

:W :W :W

:Y jep was weer ff in de buurt *D was in ieder geval leuk om je weer ff gesproken te hebben.

tot de volgende keer! :W
 
Goedemiddag allen :W

Thanx voor de adviesen ben voor de 450 D gegaan, was al uitverkocht bij Mediamarkt maar mocht hem voor de actie prijs bestellen incl. 2 objectieven.

Helaas zijn dat niet de gestabalizeerde, maar kon het niet laten om er voor te gaan.
heb nu een 18-55 lens en een 75-300 geloof ik.

Hopen dat ie snel komt.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag allen :W

Thanx voor de adviesen ben voor de 450 D gegaan, was al uitverkocht bij Mediamarkt maar mocht hem voor de actie prijs bestellen incl. 2 objectieven.

Helaas zijn dat niet de gestabalizeerde, maar kon het niet laten om er voor te gaan.
heb nu een 18-55 lens en een 75-300 geloof ik.

Hopen dat ie snel komt.

Goeden middag

Gefeliciteerd met je aankoop, alleen heel erg jammer dat je geen is op de objectieven hebt. Dat ga je echt verschrikkelijk missen.

Maar succes met je hobby en post eens wat plaatjes hier *O* *O* *O* *O*
 
Goeden middag

Gefeliciteerd met je aankoop, alleen heel erg jammer dat je geen is op de objectieven hebt. Dat ga je echt verschrikkelijk missen.

Maar succes met je hobby en post eens wat plaatjes hier *O* *O* *O* *O*

full


Gemaakt met de 70-300 :+ maar moet nog veel leren O-)
 
Goedemiddag allen :W

Thanx voor de adviesen ben voor de 450 D gegaan, was al uitverkocht bij Mediamarkt maar mocht hem voor de actie prijs bestellen incl. 2 objectieven.

Helaas zijn dat niet de gestabalizeerde, maar kon het niet laten om er voor te gaan.
heb nu een 18-55 lens en een 75-300 geloof ik.

Hopen dat ie snel komt.
Gefeli Morpheus! Ben benieuwd wat voor een mooie plaatjes je gaat schieten...
Als je nog wil oefenen: 18 juli CPZ misschien een leuke O-)
 
Goeden middag

Gefeliciteerd met je aankoop, alleen heel erg jammer dat je geen is op de objectieven hebt. Dat ga je echt verschrikkelijk missen.

Maar succes met je hobby en post eens wat plaatjes hier *O* *O* *O* *O*

THx gaan we doen, Mischien maar eens een foto ritje houden, ff mooi stukkie uitzoeken voor wat MF Almere plaatjes.

M.b.t. IS, ik zuip niet zo veel dus het trillen zal wel mee vallen, en anders koop ik die alsnog. Ik heb de body van de 450 zien staan voor +/_ € 460, dus heb ik als het ware maar € 40 betaald voor twee objectieven.

Gefeli Morpheus! Ben benieuwd wat voor een mooie plaatjes je gaat schieten...
Als je nog wil oefenen: 18 juli CPZ misschien een leuke O-)

Dat is mischien wel een goed iedee, roep vlak voor die tijd nog ff wat hierover, dan vergeet ik het niet.

En ik kan je nu bij houden met mijn 3,5 foto's per seconde.
 
Laatst bewerkt:
Vannochtend mijn Blade op de bank gehad bij Mad racing. Kwam op 135pk/97nm uit. Stond alleen wel te rijk en onder de 3.500tpm gewoon helemaal belabberd. En dat alleen met een andere uitlaat en een PCIII (met gedownloade map). Binnenkort, als mijn oude motor verkocht is, maar eens laten afstellen...
 
natuurlijk, maar ik zal toch voor de 1000 gaan.
En je cbr is bijna weg, moet wel een orginele schokdemper scoren, mss heb jij die oude nog??.
Moet hem een weekje vast houden, gaat mss een meisje op gl rijden

:? bedoel je.

maakt niet uit,als die maar weg is,kan ik een 954 kopen :9~

die heb ik nog voor je als je wilt.
ik kom hem maandag even brengen
 
Laatst bewerkt:
mogguh iedereen :W

half5? T bed ingegaan en alweer wakke. Kon niet slapen dus maar lekker in een warm bad gaan liggen :)
 
@ruud: verwen jezelf maar weer met een paar dagen circuit hoor :) alsk weer een bike heb toch ook maar eens een x mee met zo een crt dag.
 
*O* *O* *O* Een heeeeeeeeeeeeeeeele goedenmorgen *O* *O* *O*
Heeft iemand een tip waar ik voor een helm kan kijken? En weet iemand of het kinstuk van een integraal-jethelm genoeg bescherming biedt?
 
*O* *O* *O* Een heeeeeeeeeeeeeeeele goedenmorgen *O* *O* *O*
Heeft iemand een tip waar ik voor een helm kan kijken? En weet iemand of het kinstuk van een integraal-jethelm genoeg bescherming biedt?
weet niet wat je budget is voor een helm, maar hier kan je wel goed terecht......kalsbeek motoren
ze hebben van goed betaalbaar tot heel erg duur.
en een tip...neem een helm met een dubbel D sluiting. (zijn 2 ringetjes aan de kinband in de vorm van een D ;) )
werkt beter dan zo'n snelsluiter.

en anders voor betaalbaar heb je ook nog....termaat motoren in nijmegen
maar die is denk ik een beetje te ver weg voor jou :?


en zo'n half om half jet helm ala politieagent zijn de kinstukken wel goed, ze hebben een soort slotje eraan zitten waarmee je hem aan de helmschaal vastzet zoals ik weet.

tis alleen geen porem zo'n helm :')
 
Laatst bewerkt:
weet niet wat je budget is voor een helm, maar hier kan je wel goed terecht......kalsbeek motoren
ze hebben van goed betaalbaar tot heel erg duur.
en een tip...neem een helm met een dubbel D sluiting. (zijn 2 ringetjes aan de kinband in de vorm van een D ;) )
werkt beter dan zo'n snelsluiter.

en anders voor betaalbaar heb je ook nog....termaat motoren in nijmegen
maar die is denk ik een beetje te ver weg voor jou :?


en zo'n half om half jet helm ala politieagent zijn de kinstukken wel goed, ze hebben een soort slotje eraan zitten waarmee je hem aan de helmschaal vastzet zoals ik weet.

tis alleen geen porem zo'n helm :')

:^

of eventueel als je weet welke helm en welke maat je hebt even via www.fc-moto.de of www.louis.de kijken zit altijd wel wat onder de prijs..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan