Almere E.O. Scheuren - Deel 21 - Zomer kom er maar in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoorde trouwens net dat er op Assen iemand is opverleden vandaag... -O-
41 jarige duitser.

Iemand die er meer van weet???
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allen voor de leuke rit :W en het baywatch team voor de gezellige duik :+

Had ook niet door dat 'r een cam was! leuk!

Is de route ergens van 't i-net te plukken voor de gps?? was een leuke rit zo naar de beach *D

Fijn weekend verders.. ben 'r weer vandoor :W

Zal de volgende keer mijn gps tracker aanzetten, kunnen we zien hoe we gereden hebben (en hoe hard O-) )..


Allen de rit gistreren was heel gezellig en ik vind dat we dit de hele zomer erin moeten houden.

Om de twee weken een leuk ritje met de heren en dames van het Forum

:P

24 juli 19.00 - 19.30
Hoe en wat ? kom er maar mee!

- PeeJie
 
Laatst bewerkt:
Jeeeejjj mn eerste mf rit waar ik niet onderuit ben gegaan *O* *O* *O*


:+

Was gezellig allemaal *D En het water was lekker verfrissend. 8-)


24 juli 19.00 - 19.30
Hoe en wat ? kom er maar mee!

- PeeJie
- Joycie (b2bw)
 
Jeeeejjj mn eerste mf rit waar ik niet onderuit ben gegaan *O* *O* *O*


:+

Was gezellig allemaal *D En het water was lekker verfrissend. 8-)


24 juli 19.00 - 19.30
Hoe en wat ? kom er maar mee!

- PeeJie
- Joycie (b2bw)

Wil ook wel weer mee :) Het vorige ritje, ondanks het tempo, was erg goed voor het zelfvertrouwen sinds m'n ongeluk 8-)

@Hedcandy: Alvast gefeliciteerd!
 
Zo, het zee water is weer uit mijn pak gespoeld. Was op de motor naar mijn werk, had alleen geen rekening ermee gehouden dat het dusdanig zou gaan regenen.
Op het werk leverde de regen en wind de nodige problemen op, maar gelukkig niets echt schokkends.
Terug rit in de regen viel gelukkig mee. Had alleen een of andere knuppel achter me zitten in de bocht A1 -> A6 die met volle verlichting incl mistlampen op mijn achterwiel zat. Na een paar vriendelijke gebaren hield ie gelukkig meer afstand...

Helaas kan ik de 24ste niet, dus ik wens jullie dan al veel plezier...
 
De crazy MF-ers:


--------------------------------------------------------

De scheurende MF-ers:


--------------------------------------------------------

De tegenkomende ASO mobilisten:


--------------------------------------------------------

Bedankt allemaal voor de gezellige rit!!

Leuke filmpjes *D ziet er goed uit. Toch gek om jezelf voorbij te zien rijden... :+
Wat een knuppel die auto. Ik denk dat ie zo'n grote auto gekocht heeft vanwege compensatie drang :+ Moet eerlijk zeggen dat die me niet opgevallen is tijden de rit.
 
Deed er gisteren trouwens bijna een half uur over om mijn kangaroohuidje uit te trekken, wat een plakzooi.
Dus toch wel blij dat ik niet naar Urk ben gegaan om een bepaald uitermate scherp persoon af te zetten.
Lag er zelf om 02:30 pas in nadat de R het nodige onderhoud gehad had.

HaHa! Mij viel het nog mee hoe snel k hem uit had! En ik zat gister om 1:30 alweer op het terras @ Urk O-) Dus je had makkelijk nog even mee kunnen gaan.. en misschien een lekkere urker chick kunnen scoren! :9 whaha...

Maru.. hoezo scherp? :?

@ All; 'T was gezellig.. en snel weer een keer! Volgende week? O-) Zaterdag ga ik namelijk een lekker weekje naar Zeeland.. joehoe!
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen all :W

Gisteren nog naar Infinity geweest, GRATIS.
Gezien de locatie en line-up zou ik er geen 35 euro aan willen uitgeven.
Was wel gezellig met de groep, totdat de regen kwam.
Rond 10 uur half 11 werd het wat droger, dus ik naar huis fietsen.
Dat leek echter de stilte voor de storm te wezen en kwam ik helemaal doorweekt thuis.
 
HaHa! Mij viel het nog mee hoe snel k hem uit had! En ik zat gister om 1:30 alweer op het terras @ Urk O-) Dus je had makkelijk nog even mee kunnen gaan.. en misschien een lekkere urker chick kunnen scoren! :9 whaha...

Maru.. hoezo scherp? :?

@ All; 'T was gezellig.. en snel weer een keer! Volgende week? O-) Zaterdag ga ik namelijk een lekker weekje naar Zeeland.. joehoe!
dus je bied je aan voor de vrijgezele mannen hier, das wel tof van je :P :') :')
 
~
nu kun je er weer een jaartje tegen :P


Jahaa en op deze manier blijft de relatie fris en fruitig en gaat dan nooit vervelen.
Goedesmorgens.
Zijn er nog wannabee,s die donderdag 16 september willen rijden op assen???
Zijn nog enkele plaatsen vrij kijk maar op www.crtholland.nl.
Ik heb mij ook aangemeld, kunnen we tenminste een keertje een beetje doorrijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan