Almere E.O. Scheuren - Deel 23 - Und die herbst ist zukommen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand of er vanavond voor 22:00 al drama verwacht wordt op de A1 ri. A'dam, zodanig dat ik op de motort zonder zijtassen, maar wel met mijn dikke kont er ook niet meer doorkan.... :? :]
Nachtdiensten. :Z
 
full
 
Sushi???
Sashimi!!!

Koop bij de visboer wat tonijn.
Bij de appie zalm (die vind ik beter dan die bij de visboer).
Koop wat groenten en scampi's.
Pleur die groenten en scampi's door de tempura-beslag (http://www.smulweb.nl/1333776/koken/recept/Tempura-bierbeslag)
En dat in de fricandellen-pan.

Tonijn en zalm een uurtje uit de koelkast en dan een beetje snijden.
Sojasaus en wasabi erbij, potten pils, tv'tje aan en als toetje die natte lap over je knop.
 
Sushi???
Sashimi!!!

Koop bij de visboer wat tonijn.
Bij de appie zalm (die vind ik beter dan die bij de visboer).
Koop wat groenten en scampi's.
Pleur die groenten en scampi's door de tempura-beslag (http://www.smulweb.nl/1333776/koken/recept/Tempura-bierbeslag)
En dat in de fricandellen-pan.

Tonijn en zalm een uurtje uit de koelkast en dan een beetje snijden.
Sojasaus en wasabi erbij, potten pils, tv'tje aan en als toetje die natte lap over je knop.



sashimi ... dat hoort er ook bij ... ik zal eens ff shoppen bij de appie vanmiddag
 
Morning all :W
Merk dat iedereen verlangt naar een samensmelting van Almere en Flevo topic en dat we terug gaan naar de goeie ouwe tijd.
Vanwege het commentaar van gisteren heb ik geen nieuw topic gestart voor Almere en was ik in de veronderstelling dat we verder gaan met Flevo.

Veel plezier!
 
oke oke waar moet ik nu roddelen dan? en met modder gooien? roepen dat alles kut met peren is? pfffff wat een kei-kei harde wereld is dit een echt goed voorbeeld van een dog-eat-dog gedoe. SCHANDE zeg ik je!!!!!! schavuiten dat zijn jullie :r
 
Laatst bewerkt:
Het Flevo-topic is het serieuze gedeelte?
Dus iets minder serieuze postings dienen dan geplaatst te worden in het Zijspannen-topic?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan