Almere

hehe neej :P en me motor ligt nog uit elkaar , hier nog iemand die me kan helpen? :P
zodra ie het weer doet gaan we weer lekker cruisen
 
Is daar uberhaubt iets te beleven? })

Jij woont in Veghel dus jij bent sowieso al af

10 minuten van A´Dam, 20 minuten van Utrecht, 15 minuten naar Cirquit Lelystad, binnen 30 minuten op Zandvoort. Wat wil je nog meer? *D
 
Jij woont in Veghel dus jij bent sowieso al af

10 minuten van A´Dam, 20 minuten van Utrecht, 15 minuten naar Cirquit Lelystad, binnen 30 minuten op Zandvoort. Wat wil je nog meer? *D

:^
dat geldt dan als me motor het doet :)

op zicht qua locatie zitten we niet verkeerd, maar qua dingen die er uberhaubt in almere te doen zijn kan ik me wel leukere plaatsen voorstellen.
 
Jij woont in Veghel dus jij bent sowieso al af

10 minuten van A´Dam, 20 minuten van Utrecht, 15 minuten naar Cirquit Lelystad, binnen 30 minuten op Zandvoort. Wat wil je nog meer? *D

Oké, ik geef me gewonnen ... maar je zoekt je vertier toch ergens anders :P

Wat ik nog meer wil? Veghel: 2 uur Zandvoort, 2,5 uur Assen, 1 uur Zolder, 3 uur Nordschleife ;)
 
het is maar net hoe je het bekijkt. letterlijk ja figuurlijk nee
mijn koppakking is lek en die moet vervangen worden maar ik durf me nokkenas niet los te halen :P :(

´K ben eerlijk gezecht ook niet een echte sleutelaar dus aan mijn hulp zul je niet zoveel hebben. Ik verbaas me over hoe goed het weer is en heb eigenlijk zit om er op uit te trekken met de motor. Naas m´n werk studeer ik ook nog. Maandag heb ik een tentamen publiekrecht en eigenlijk moet ik nu leren. M´n wederhelft is met de kinderen de stad in opdat ik rustig kan studeren en ik zit dus op het motor-Forum. ´K zal er eens een paar uurtjes aan gaan trekken en dan eens weer kijken of er nog mensen gereageerd hebben opdat ik dit weekend m´n twee wieltjes nog uit de schuur kan halen.
 
Oké, ik geef me gewonnen ... maar je zoekt je vertier toch ergens anders :P

Wat ik nog meer wil? Veghel: 2 uur Zandvoort, 2,5 uur Assen, 1 uur Zolder, 3 uur Nordschleife ;)

Die Nordschleife ken ik nog ik nog niet. Wil ik ook eens heen.
 
Ik wordt net wakker na mijn nachtdienstje, heb er niet echt zin in dan....

Op zich jammer, eindelijk een mede-BB'er ontdekt in ALmere....

Ik pak vaak (nu niet dus) de afritten van de A6 (afrit 6 en 7) om te knieen......heerlijke bochtjes.
 
Als het morgen zulk weer als vandaag is wil ik best wel een stukkie rijden (zolang m'n handen het uithouden ;)
 
Hmmm, wel een goed idee eigenlijk. Zullen we morgen fff verder kijken dan? Afhankelijk van het weer.....
 
Ik ook, net wakker, gedouched en fris. Fff een espressootje en ik ben er klaar voor.

Gil maar.

JansenXX??
 
Het is inderdaad prachtig weer, maar ik kom echt in de problemen wanneer ik nu op de motor klim. Volgende week vrijdag heb ik m´n laatste tentamen waarna ik 10 weekenden (tot de volgende tentamenronde) kan rijden. In m´n koffiepauzes zit ik stees op het forum te struinen.

Ik wens jullie heel veel plezier vandaag en verneem graag van jullie hoe het was. Je kunt me trouwens mailen op het e-mail adres in m´n profiel als we iets afspreken. Graag leer ik van jullie de mooie motorweggetjes hier kennen, want ik woon hier nog niet zo heel lang.

Bijlage: BBB.JPG
 
Jij opende dit topic, JansenXX! Maar goed, is niet anders.

Ik ga zo iig fff rijden. Ik pool sinds een paar weken met een collega wat betekent dat ik bijna niet meer heb gereden sindsdien, dus he kriebelt nu te veel om binnen te blijven.

Ideeen, Inky? Iemand anders nog?
 
Jij opende dit topic, JansenXX! Maar goed, is niet anders.

Ik ga zo iig fff rijden. Ik pool sinds een paar weken met een collega wat betekent dat ik bijna niet meer heb gereden sindsdien, dus he kriebelt nu te veel om binnen te blijven.

Ideeen, Inky? Iemand anders nog?

Absoluut! Ik had eigenlijk niet verwacht dat er zo snel een reaktie zou volgen. Maakt het extra moeilijk. Wil ook motorrijden! Heb in ieder geval geen feestje bij m´n moeder zoals ik net las. graag ben ik na vrijdag van de partij. Lijkt me helemaal leuk om wat ervaringen met een collega BB´er uit te wisselen.
 
In deze tijd van het jaar kun je niet echt plannen. Is het goed weer moet je gaan! (maar wel oppassen....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan