Almost crashed

phoewaa.. als ie nog niet lang rijdt dan valt dit niet onder de noemer mazzel, this guy 's got balls !! :}

ik had hem als de n00b dat'k nog ben iet gered...
 
Ik heb veel filmpjes over motoren op mijn harde schijf staan.
Maar deze heb ik toch even 4 keer opnieuw moeten zien.
Wat een geluk. :} :}
Volgens mij heeft dit niet zozeer meer met voertuigbeheersing te maken maar met een overdosis van geluk.
Op zich ging je de bocht in het begin vrij goed door.
Maar daarna :9~
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een geluk dat hij net voorbij die lantaarnpaal was toen die van de weg ging!
Anders had het waarschijnlijk erg veel pijn gedaan.
 
pwwwiieeieeewwww das close!!!!

denk dat je echt een bijna dodelijk ongeval op die tape heb!!

vind het vreemd dat ie ineens zo de bocht uitgaat, toch misschien bang van de snelheid geworden?

en daarom omhoog en dus de fout in?

in iedergeval respect voor zn engeltjes!!!
 
pwwwiieeieeewwww das close!!!!

denk dat je echt een bijna dodelijk ongeval op die tape heb!!

vind het vreemd dat ie ineens zo de bocht uitgaat, toch misschien bang van de snelheid geworden?

en daarom omhoog en dus de fout in?

in iedergeval respect voor zn engeltjes!!!

Staat in de 1e post waarom hij uit de bocht gaat
 
HOE krijg uje camera op de motor...? en welke?

Uh, zie de wallpaper van mij op kneedatspeed.nl. Daar kan je het een beetje zien. Het is een stellage van een soort mecano.....en daarin hangt de Sony DCR-TRV235E netjes afgeveerd met 6 postelastieken. Blijft 'ie tenminste heel.
 
Chili,snap eigenlijk niet waardoor hij rechtuit ging...schok hij van het steppie contact?,blijven sturen.....maarja makkelijk gezegd vanaf de kant.
Verder denk ik dat hij urrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg veel geluk heeft gehad ondanks zijn redding van dit voorvalletje.
 
Laatst bewerkt:
Die bocht ben ik vorig jaar ook uit gevlogen. Ik heb alleen gekozen om maar recht door het gras in te rijden en dat ging gelukkig goed :) .
Moet er weer eens een paar keer doorheen, durf alleen nog niet echt heheh.
 
zeg het maar als je er weer langs komt... neem ik de camera wel weer mee *D

Hmm, eigenlijk helemaal geen leuke grap '(

Anyway, ja R1Beest, hij was niet zo blij met zijn towslider aan de grond (is 'ie toch voor :? ).
Maar ja, dat momentje hebben we toch allemaal wel een keer meegemaakt?
 
Die jongen heeft vroeger aan motorcross gedaan en is dus wel gewend aan wat offroad werk, maar om nou met straatbanden (MEZ4) door het gras te gaan gaat me wel erg ver, ik zou me in ieder geval rot schrikken.
Trouwens erg goed opgelet en ingegrepen van DC, klasse.
 
zeg het maar als je er weer langs komt... neem ik de camera wel weer mee *D

Hmm, eigenlijk helemaal geen leuke grap '(

Anyway, ja R1Beest, hij was niet zo blij met zijn towslider aan de grond (is 'ie toch voor :? ).
Maar ja, dat momentje hebben we toch allemaal wel een keer meegemaakt?
Eeeeeeeehhhh ja we hebben allemaal wel eens een momentje *D
 
Ik ben er vanavond nog langs gereden en even gekeken, maar hij is dik door de berm gegaan en bij het opkomen van het asfalt een dik zwart spoor neer gezet, hij heeft echt alle mazzel van de wereld, en heeft iid niks met stuurmanskunst of lef te maken, gewoon dikke mazzel.

Maar mag ook wel eens. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan