Almost crashed

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Soms zit het mee en soms zit het behoorlijk tegen!
Vandaag reed ik met een paar vrienden op de motor. SV Bob voorop met zijn SV. Hij had (gelukkig) de camera aan boord. Achter hem reed TommyFumi, daarachter Rob en ik reed zelf achteraan. We reden nog behoorlijke netjes. Geen knietjes aan de grond, gewoon leuk brommeren.
Maar toen.... zag ik plots dat Rob bijna met zijn steppie en tenen aan de grond zat. Hij rijdt nog niet zo heel lang en ik liet me alvast maar een beetje terugzakken. En ja hoor, teen aan de grond, ietsjes rechterop gezet, maar ja, de snelheid was er nog niet minder om geworden. Ik vreesde dat hij het niet meer ging halen en ging in de remmen. Dat bleek een goede keuze, want even later kwam hij vol over de weg heen, nadat hij uit de bocht was gereden. Vervolgens reed hij rechts (weer) van de weg om er een leuk off-road tripje van te maken. 't Moet gezegd worden. Ik heb nog nooit iemand zijn motor zo beheerst zien afremmen. Helemaal volgens het boekje. Beetje staan, rustig aan bijremmen etc.
Gelukkig hield hij hem netjes rechtop en gewoon helemaal(!) geen schade. Geen krasje te zien.
Anyway. Achteraf waren we natuurlijk wel heel blij dat dit vervelende momentje wel op video staat! Hier wat shots en de link naar de video.
AlmostCrash2.jpg

AlmostCrash1.jpg


En hier de video1
http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed13/Content/vid/Crashes/AlmostCrash_Short.avi (www.home.zonnet.nl/kneedatspeed13/Content/vid/Crashes/AlmostCrash_Short.avi)
 
Laatst bewerkt:
En was hij zelf geschroken van zijn eerste teen down :)

Keurig zijn machine beheerst trouwens voor iemand die nog niet zolang rijd :}
 
Hij was zelf helemaal niet geschrokken, zei hij. Hij zag er ook niet erg geschrokken uit. 't Scheelt denk ik dat 'ie het zelf ook al aan zag komen. Maar ja, toch liever net dacht ik zo.
 
Hij was zelf helemaal niet geschrokken, zei hij. Hij zag er ook niet erg geschrokken uit. 't Scheelt denk ik dat 'ie het zelf ook al aan zag komen. Maar ja, toch liever net dacht ik zo.
Hellraiser is afgelopen week ook bijna de bocht uitgevlogen. Hij was ook niet geschrokken. Stond te schudden van het lachen :P
Hebben wel daarna ff een cola genomen om ff rustig bij te komen ;)
 
Ja maar ik had gvd toch wel ff een peuk nodig om bij te komen :( Ik ben trouwens vandaag langs dezelfde bocht gekomen en ik snap nog steeds niet dat ik het hek niet ben ingevlogen :?

btw. wel een mooi filmpie enne... VEEL geluk hebben
 
Laatst bewerkt:
pfieuw.... Zag er spectaculair uit... "Don't try this at home"... Kerel had echt mazzel!!
 
Non de juu, wat een mazzel *D
Hij heeft geluk dat ie die lantaarnpaal niet raakt.
En dat ie zijn collega er niet afrijdt.

Mooi filmpie :)
 
Heb ik geinstaleerd....de laatste versie.....

Chili wanneer staat die op je site?...dit word een topper gezien de reactie's
 
Deze vid staat nog niet op de site.
Ennuh, hij is gecomprimeerd met Microsoft MPEG-4 V2. Met Microsoft Windows Media Player 7.0 moet je dat probleemloos kunnen bekijken. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan