Alpen routes/ Italie routes

5150II

MF'er
10 jul 2012
75
0
Ongeveer een jaar geleden kwam ik een boek tegen op Marktplaats met motorroutes in Italie. Destijds er niks mee gedaan want ik was bezig met het plannen van een andere reis. Voor dit jaar gaat mijn meissie voor het eerst mee op een motorvakantie en zat ik er aan te denken een van de routes te rijden die in dat boek stond. Namelijk van west naar oost italie door de alpen/dolomieten. Er stonden mooie routes in en tips mbt in welke plaatsen te overnachten.

Ik heb alleen geen idee meer hoe dat boek heet en hoop dat iemand hier me misschien kan helpen.
 
Beste,
Als je interesse hebt, heb ik digitale ritten in GDB bestanden voor op de Garmin.
Vertekpunt is net onder Valkenswaard en gaan in 2dagen naar Val Gardena (Dolmieten Italië) en in 2 dagen weer terug.
Vanaf het hotel daar heb ik dan nog diverse route's beschikbaar in diverse lengtes
De gehele trip gaat binnendoor en is eventueel i.v.m. de afstand aan te passen over meerdere dagen.
Wij gaan met Pinksteren de rit rijden en blijven 8 dagen weg.
 
Beste,
Als je interesse hebt, heb ik digitale ritten in GDB bestanden voor op de Garmin.
Vertekpunt is net onder Valkenswaard en gaan in 2dagen naar Val Gardena (Dolmieten Italië) en in 2 dagen weer terug.
Vanaf het hotel daar heb ik dan nog diverse route's beschikbaar in diverse lengtes
De gehele trip gaat binnendoor en is eventueel i.v.m. de afstand aan te passen over meerdere dagen.
Wij gaan met Pinksteren de rit rijden en blijven 8 dagen weg.


Dag Pascal,

Ik heb ook wel interesse in de GDB-bestanden. Kun je ze naar me mailen ?
Mail-adres staat in mijn profiel.

Thanks :} :]

Grtz Jeroen
 
Beste,
Als je interesse hebt, heb ik digitale ritten in GDB bestanden voor op de Garmin.
Vertekpunt is net onder Valkenswaard en gaan in 2dagen naar Val Gardena (Dolmieten Italië) en in 2 dagen weer terug.
Vanaf het hotel daar heb ik dan nog diverse route's beschikbaar in diverse lengtes
De gehele trip gaat binnendoor en is eventueel i.v.m. de afstand aan te passen over meerdere dagen.
Wij gaan met Pinksteren de rit rijden en blijven 8 dagen weg.

Hier heb ik ook wel veel intresse in. Zou je de route van de heen/terugweg ook naar mij kunnen sturen via PB of email? :)
 
Ook ik zou ze wel willen ,
want wij gaan ook met pinksteren daarheen wij zitten omgeving arabba.
Als je wil mijn email is adriaans.vanbommel@gmail.com
b v d .
 
In de link in mijn onderschrift vind je ook een aantal routes. Ik zal de routes van de Eifel naar de Dolomieten (en weer terug) er ook een keer in gooien.
 
Pascal en ook de anderen; Bedankt :} Tegen de tijd dat ik ga/er ben/terugkom horen jullie de rest. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil in September die kant op met echtgenote en zou het waarderen als ik gebruik mag maken van jouw voorwerk.
E-mail is: 1002dc@gmail.com

Alvast bedankt. :}
Ik ga ook in september solo, maar mijn vrouw vliegt me achterna :)

De routes die ik van plan ben ;) te gaan rijden heb ik bij deze ook bijgevoegd, daar kan natuurlijk iedereen zijn voordeel mee doen, er staan nl. ook colletjes/passo's op vermeld e.d.
1e keer dat ik Googledrive gebruik ff kijken of het lukt zo - ik heb wel een uitgebreid mappenstructuur gemaakt, om in toekomst ook van andere landen of provincies/streken te kunnen bijvoegen.
Kortom ff paar keer doorklikken, tot je in map Italië > Dolomieten > 2014 bent ...

Maak kennis met Google Drive: één plek voor al je bestanden

Good luck,

Rob
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 11 bestanden gedownload die ik zondag eens ga bekijken. Ben nog niet zo handig met routes en dus wat meer tijd nodig.

In ieder geval wel heel erg bedankt voor het delen, we gaan er vast iets aan hebben.

:} :)
 
Ik heb 11 bestanden gedownload die ik zondag eens ga bekijken. Ben nog niet zo handig met routes en dus wat meer tijd nodig.

In ieder geval wel heel erg bedankt voor het delen, we gaan er vast iets aan hebben.

:} :)
Weet niet of je met navigatie op de motor gaat rijden, voor Garmin en Tomtom Rider zijn ze sowieso te gebruiken.
Voor Garmin (heb ik dus) mbv Mapsource en tegenwoordig meer en meer Basecamp (met dat laatste programma heb ik zelf best moeite :?).
Tomtom Rider 5 werkt met Tyrepro, dat schijnt op zich goed te werken, maar anders dan Garmin.

Met Garmin kun je gedownloade routes dus ook nog aanpassen en sowieso zul je altijd de routes moeten herberekenen voor je eigen toestel, anders gaat het apparaat rare dingen doen onderweg :) en dan zit je echt te '( :(

Grtz,

Rob
 
meer en meer Basecamp (met dat laatste programma heb ik zelf best moeite :?).


Met Garmin kun je gedownloade routes dus ook nog aanpassen en sowieso zul je altijd de routes moeten herberekenen voor je eigen toestel, anders gaat het apparaat rare dingen doen onderweg :) en dan zit je echt te '( :(

Grtz,

Rob

Dat dus, wss word ik te oud voor dergelijke software wijzigingen. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan