Alpine ?? Dacht het niet !!!

Tasmanian Devil

MF veteraan
24 jan 2003
1.270
0
Dordrecht
Rijdt ik gisteren rond 11.30u rustig op de linkerbaan van de A2 van Maastricht naar Eindhoven, rustig want het was weer hutje mutje en aanschuiven. Komt er rechts een gele Seat aanrijden en passeerd me dus rechts. Ik dacht nog waar wil die er nou tussen er zit nergens genoeg ruimte. Je raadt het al hij drukt die auto gewoon naar links waar ik rij en blijft gewoon doordrukken, nou verlies is ik het op de motor altijd van een auto dus ik haakte af na hem het internationale gebaar van minachting te hebben laten zien
full
. Maar het mooiste komt nog zit die Penis Aquarosa er tussen zie ik op de achterkant van welk bedrijf deze auto is. Op de hele achterruit staan alle adresgegevens, telefoonnummers en het internet adres. Is die wagen van Alpine gehoorbescherming, toen ging me licht helemaal uit. Willen ze je oren beschermen en rijden ze je vervolgens gewoon dood ?? Dus als jullie een gele Seat Leon of Ibiza zien rijden van Alpine gehoorbescherming, kijk dan uit want daar kan die zelfde Penis Aquarosa in zitten. Kenteken xx-JS-xx
 
ik zou ff bellen met alpine. en naar de leidingevende vragen en je verhaal doen. wedden dat die chauffeur een flinke dauw krijgt en in het vervolg wel wat voorzichtiger rijdt!
 
Held op de weg, watje voor zijn baas.

Altijd bellen dit soort akties en altijd vermelden dat die man "mooie reclame aan het rijden is". Daar is zijn chef HEEL gevoelig voor. Klinkt een beetje mieterig, maar de volgende keer bedenkt ie zich wel 2x.
 
Held op de weg, watje voor zijn baas.

Altijd bellen dit soort akties en altijd vermelden dat die man "mooie reclame aan het rijden is". Daar is zijn chef HEEL gevoelig voor. Klinkt een beetje mieterig, maar de volgende keer bedenkt ie zich wel 2x.

ja, zo zijn wij op het werk een keer gebeld door de ambulance-centrale.
of wij dachten dat we meer haast hadden als een ziekenauto.
Scheen dat k*twijf (die nu onze excollega is) haar middelvinger opgestoken te hebben naar de ambulance omdat ze niet snel genoeg aan de kant gingen.

zij (die excollega) had een heel lulverhaal dat die ambulance haar afgesneden had en toen vol op de rem gingen. Ze kon al niet zo goed rijden dus het verhaal was niet echt geloofwaardig. (de ambulance zal echt niet zo rijden om werk te creeren)
 
Held op de weg, watje voor zijn baas.

Altijd bellen dit soort akties en altijd vermelden dat die man "mooie reclame aan het rijden is". Daar is zijn chef HEEL gevoelig voor. Klinkt een beetje mieterig, maar de volgende keer bedenkt ie zich wel 2x.

Precies!
 
Het lijkt me een goed idee, als je hiet het telefoonnummer en het internetadres vermeld.
Dan kunnen we met zijn alle dat bedrijf duidelijk maken , dat we hier niet van gediend zijn.
Het beste voor zo'n persoon is om hem zoals vroeger gewoon te lynchen.
:( :( :9 :9
 
ja, zo zijn wij op het werk een keer gebeld door de ambulance-centrale.
of wij dachten dat we meer haast hadden als een ziekenauto.
Scheen dat k*twijf (die nu onze excollega is) haar middelvinger opgestoken te hebben naar de ambulance omdat ze niet snel genoeg aan de kant gingen.

zij (die excollega) had een heel lulverhaal dat die ambulance haar afgesneden had en toen vol op de rem gingen. Ze kon al niet zo goed rijden dus het verhaal was niet echt geloofwaardig. (de ambulance zal echt niet zo rijden om werk te creeren)
HAHA! Als je dat als ambulancechauffeur doet ben je volgens mij binnen twee tellen je baan kwijt.
 
jah :P copietje ;)
maar ze kunnen natuurlijk ook zelf aanmelden en reageren...
ze hebben een naam hoog te houden ;)
slaat nergens op deze actie. vind het geen reclame voor alpine.
en weet ook zeker dat er hier heel wat mensen zijn die een stuk argressiever zouden hebben gereageerd dan jij deed.

denk dat ze blij mogen zijn dat er geen beschadigingen aan de auto zitten ;)
niet dat ik voor dat soort reakties ben, maar weet wel dat dit soort gedrag agressie oproept.
 
Misschien had ie oordoppen in z'n ogen????
Misschien zit er van dat afdrukschuim waar vroeger z'n hersens zaten????

Gelukkig is je niets overkomen!
 
maar ze kunnen natuurlijk ook zelf aanmelden en reageren...
ze hebben een naam hoog te houden ;)
slaat nergens op deze actie. vind het geen reclame voor alpine.
Deze actie is inderdaad alleen goed te maken door hier een kortingactie voor MF-ers te starten door Alpine zelf.
Al denk ik dat zo'n bedrijf harder aangepakt moet worden.
Wie niet horen wil.........
;)
 
HAHA! Als je dat als ambulancechauffeur doet ben je volgens mij binnen twee tellen je baan kwijt.
Nee hoor, ook niet als je een motorrijder aanrijdt B|
Dan is zelfs de motorrijder schuldig, want die zal wel te hard hebben gereden B| (je mag dus gewoon blind een kruising oprijden, want je hebt voorrang, en gewoon verklaren: ik dacht dat je zou stoppen |( )

disclaimer: bovenstaande is mijn persoonlijke mening, hieraan kunnen geen rechten ontleend worden
 
Onderstaand de reactie van ALPINE welke vanmorgen binnen kwam, voor mij is deze zaak nu afgedaan aangezien men reageerd zoals het hoort :} . Daar gaat het mij tenslotte om en niet om een kortingsbon en/of gratis dingen.

quote

Beste XXX,

Allereerst hartelijk dank voor het wijzen op het item over één van de
chauffeurs van Alpine op motor-forum.

Een steekhoudende verklaring voor het gedag op de A2 kon de betreffende
chauffeur niet geven, wel een welgemeend excuus. Na een zeer duidelijk
gesprek hierover heeft hij zijn eerste en laatste waarschuwing gekregen.
Verder is deze medewerker een zeer rustige, nette en trouwe medewerker dus
dat dit weer gebeurt is zeer onwaarschijnlijk!

In het algemeen kan ik zeggen dat Alpine iedereen een warm hart toedraagt
echter dat motorrijders absoluut al meer dan 10 jaar een speciale plaats
innemen!

Ben je zelf al in het bezit van goede gehoorbescherming? Wanneer je een
mailtje terugstuurt met je adresgegevens sturen we je graag een setje
MotoSafe en een kortingsbon voor otoplastieken toe.

Nogmaals bedankt voor je mail en ik wens je veel motorplezier toe,


Peter W. de Roode, directeur
Alpine Hearingprotection
Amersfoortsestraat 70d
3769 AL Soesterberg
0031-(0)346 333350

P.S. VOOR EEN GRATIS MOTORTRIP NAAR DE USA: WWW.ALPINE.NL

unqoute
 
Netjes gereageerd. Doe ik vanmiddag als ik naar huis ga toch mijn Alpine oordoppen maar weer in ;)
 
ja is netjes..alleen is dat zo'n kortingsbon die je ook gewoon bij safe kunt krijgen? iets van nu 99 euro per paar :?

naja doet ook niet meer terzake.

op zich best netjes... :}
 
Heel netjes dat ze een mailtje terugsturen! Lijkt erop dat ze echt een goed gesprek met die gast hebben gehad...

En binnenkort heb je dus voor een paar centen leuke alpine dopjes ;)
 
Zoals ik zei.....


Held in koekblik, watje bij de baas.
Ik denk dat de man nu de reclame van zijn auto aan het aftrekken is *D


Ow nee... Zo mag ik niet denken... De man had gewoon een rotdag, de topicstarter is een lelijke linksridder en uit op een paar gratis doppen en verzon daarvoor een mooi verhaal |( Nee ! Ook al niet...

Haha ! Nou, eind goed, al goed.

Wat hebben we geleerd ?

Auto's met reclame die stomme akties uithalen confronteren van bovenaf. Resultaat ? Geen snijakties en messentrekken op de vluchtstrook maar een bibberende werknemer op kantoor die bij herhaling zijn halve leven moet omkeren door verlies van financiele zekerheden.

Be cool !
 
keurige reactie, ik gaat nu ook telefoonnummers/kentekens en wat dies meer zij van snijdende koekblikkers onthouden. Het heeft dus wel degelijk zin :}
 
Kijk, zo hoort dat!

Netjes afgehandeld van Alpine.

Wil me toevallig net oordoppen aan laten meten (Alpine, Comfoor, AudiSafe).. enig idee hoe op 'n andere manier aan een kortingsbon kan komen? O-) Oftewel die kortingsbon neem ik graag over als je 'm niet nodig hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan