Alpine doppen motorbeurs

Net in mijn mail:

Het spijt ons enorm dat we jouw gehoorbeschermers nog niet hebben kunnen leveren!

Wij willen je graag uitleggen hoe dat komt:

Onze grootste nachtmerrie is uitgekomen. Eén van de negen dozen met oor afdrukken is niet aangekomen bij ons laboratorium. Helaas werden wij hier pas eind vorige week van op de hoogte gesteld.

Gelukkig heeft TNT na veel speurwerk de doos met afdrukken teruggevonden. Dat was een enorme opluchting. Het goede nieuws is dus dat wij jouw otoplastieken zeker gaan leveren, maar het slechte nieuws is dat de levertijd een paar weken langer is geworden.

Wij sturen je vandaag een set MotoSafe universele oordoppen toe!

Hiermee kun je tijdens het komende Paasweekend in ieder geval veilig motorrijden.

Het laboratorium en de Alpine medewerkers zijn heel druk bezig om jouw otoplastieken zo spoedig mogelijk te produceren, in te pakken en te verzenden. Ze zullen (rond) 12 april in je brievenbus liggen.

Vind ik een hele nette oplossing
 
M'n pa heeft ze vandaag binnen gekregen, nu ik nog. Onze doppen zijn in dezelfde doos gegooid, dus als het goed is krijg ik ze voor 12 april nog. Of anders nog even met universele doppen.

Wel een nette oplossing.
 
Net in mijn mail:Vind ik een hele nette oplossing

Vandaag hebben mijn vader en ik ook deze mail gehad. Ik heb die alpine doppen al gehad, maar zijn voor mijn oren te klein. Ik krijg ze er bijna niet uit... Voor mij dus geen oplossing.
 
Net in mijn mail:Vind ik een hele nette oplossing

:^

Same here. Ik heb ook vandaag die universele doppen binnen gekregen.

Ach ik was sowieso nog niet zo gestresst om die dingen snel te krijgen, ik had nog doppen maar dat waren harde otoplastieken die niet meer goed pasten. Wel handig dat ik nu deze gekregen heb, komen altijd van pas ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ontvangen en nu snel op MP zetten. Ik kan er namelijk niets mee!
 
Op maat gemaakte oordoppen op marktplaats zetten? Succes :')

De alternatieve doppen op MP zetten. Ik kan niets met die motosafe doppen aangezien mijn gehoorgang daar te groot voor is. Ik krijg die doppen er met geen mogelijkheid meer uit....
 
Net in mijn mail:Vind ik een hele nette oplossing

Hier ook hetzelfde, kreeg ook een setje universele doppen toegestuurd.

Wel jammer dat ik twee setjes besteld hebt (ook voor mijn vrouwtje) en ze maar 1 setje opstuurden.

Nou ja, allebei lekker :] dit weekend met 1 oordop rijden dan :') :')
 
Hier ook hetzelfde, kreeg ook een setje universele doppen toegestuurd.

Wel jammer dat ik twee setjes besteld hebt (ook voor mijn vrouwtje) en ze maar 1 setje opstuurden.

Nou ja, allebei lekker :] dit weekend met 1 oordop rijden dan :') :')

Heeft 1 van jullie ze niet al wel ontvangen? Dan zou het logisch zijn natuurlijk.
 
Ik heb gemerkt dat ze op de beurs niet onder de meest optimale omstandigheden de maat nemen. Vorig jaar lekten mijn maatdoppen en ik ben bij ze langs geweest in Soesterberg. Toen opnieuw de maat genomen en nu heb ik dan ook perfecte pluggen. Mijn ervaring: op zo'n beurs zetten ze ook onervaren medewerkers in om de wachttijd zo kort mogelijk te houden/zoveel als mogelijk klanten te helpen.

Een tevreden gebruiker.
 
Hier ook hetzelfde, kreeg ook een setje universele doppen toegestuurd.

Wel jammer dat ik twee setjes besteld hebt (ook voor mijn vrouwtje) en ze maar 1 setje opstuurden.

even mijzelf aanhalen, vandaag kwam toch het tweede setje door de bus, iets vertraagd blijkbaar.
Wel netjes dus. :)

Nu wachten op de "aangemeten" doppen.
 
Zaterdag kreeg ik de plugjes en vandaag de aangemeten doppen. Volgens mij passen ze alleen voor geen meter, want ik krijg ze helemaal niet in m'n oor. Dus daar ga ik van het weekend maar even mee langs de hoorwinkel.

Dat kan bij iedere specsavers toch?
 
dat kan bij iedere audicien/gehoorwinkel maar daar geldt de garantie niet aangezien je bij Alpine koopt. check hun faq of bel/mail ze. mij hebben ze netjes en adequaat geholpen.
 
Heb ze ook net binnen gehad en ze passen dus straks even uittesten op de motor.

Arno: Misschien stomme en overbodige vraag maar heb je al eerder oordoppen gehad?
Zoja, op de website van alpine staan bij welke winkels je ze kan laten aanmeten dus daar kunnen ze je vast op weg helpen.
 
Heb ze ook net binnen gehad en ze passen dus straks even uittesten op de motor.

Arno: Misschien stomme en overbodige vraag maar heb je al eerder oordoppen gehad?
Zoja, op de website van alpine staan bij welke winkels je ze kan laten aanmeten dus daar kunnen ze je vast op weg helpen.

Ik heb eerder motosafe oordoppen gehad en die krijg ik wel gewoon goed in m'n oren. Aangemeten heb ik nog niet eerder gehad, misschien dat het daar aan ligt.

dat kan bij iedere audicien/gehoorwinkel maar daar geldt de garantie niet aangezien je bij Alpine koopt. check hun faq of bel/mail ze. mij hebben ze netjes en adequaat geholpen.

Specsavers is dealer van Alpine, dus het lijkt me logisch dat de garantie daar wel gewoon geldt. Zou wat zijn als iedereen maar naar het hoofdkantoor wordt gestuurd.
 
Ze passen toch wel, ik probeerde ze verkeerd om in te doen. Naar voren ipv naar achteren :$
 
Haha uhh ja dan kan het wel eens moeilijk worden.
Mooi dat ze toch passen, scheelt weer een hoop ellende.
 
Ook mijn doppen zijn inmiddels binnen. Was even prutsen om ze in te krijgen, maar in mijn slaapkamer voor de spiegel had ik daarna dan ook volledig geen last van windgeruis :-P Van 't weekend op de motor maar 'ns proberen of dat daar ook zo is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan