Alpine oordoppen

Vice

MF veteraan
22 jan 2005
1.494
1
Zeewolde
Hallo,

Ik heb 2 weken geleden mijn op maat gemaakte Alpine oordoppen binnengekregen.
Helaas doen ze elke keer als ik ze in doe, ONTZETTEND veel pijn.

Als ik dan m'n helm op doe heb ik het idee dat mijn trommelvlies wordt geperforeerd en als ik ga rijden en m'n hoofd draai om b.v om te kijken wordt dit gevoel versterkt door de wind. Echt ONTZETTEND pijnlijk.

Mijn broer heeft hetzelfde (heeft ze ook 2 weken geleden binnengekregen).

Is dit normaal?
Of alleen in het begin?
Is er iets aan te doen?

Bedankt voor jullie hulp.
 
:N Dat is niet normaal. Direct laten controleren, ze zijn bij Alpine niet moeilijk met nieuwe doppen maken als de eerste niet goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Pas garantie, simpel maak er wel meteen melding van. ;)

Ik heb het ooit 3 keer opnieuw laten aanmeten en keer op keer donderden ze uit mijn oren. :(

Reden dat je pijn heb is dat de dop te diep zit, gebeurd me wel eens met normale oordopjes. Deed dat watje tijdens het spuiten in je oor niet zeer dan :?
 
Hallo,

Ik heb 2 weken geleden mijn op maat gemaakte Alpine oordoppen binnengekregen.
Helaas doen ze elke keer als ik ze in doe, ONTZETTEND veel pijn.

Als ik dan m'n helm op doe heb ik het idee dat mijn trommelvlies wordt geperforeerd en als ik ga rijden en m'n hoofd draai om b.v om te kijken wordt dit gevoel versterkt door de wind. Echt ONTZETTEND pijnlijk.

Mijn broer heeft hetzelfde (heeft ze ook 2 weken geleden binnengekregen).

Is dit normaal?
Of alleen in het begin?
Is er iets aan te doen?

Bedankt voor jullie hulp.


Hebben jij die van je broer niet en hij die van jou!?? :9



;)




Zou idd er mee terug gaan!!
 
Hallo,

Ik heb 2 weken geleden mijn op maat gemaakte Alpine oordoppen binnengekregen.
Helaas doen ze elke keer als ik ze in doe, ONTZETTEND veel pijn.

Als ik dan m'n helm op doe heb ik het idee dat mijn trommelvlies wordt geperforeerd en als ik ga rijden en m'n hoofd draai om b.v om te kijken wordt dit gevoel versterkt door de wind. Echt ONTZETTEND pijnlijk.

Mijn broer heeft hetzelfde (heeft ze ook 2 weken geleden binnengekregen).

Is dit normaal?
Of alleen in het begin?
Is er iets aan te doen?

Bedankt voor jullie hulp.
Je moet het wel even een tijdje proberen want het is even wennen maar als ze zo veel pijn doen dan gewoon gelijk teruggaan!!
Bij mij zat er eentje niet helemaal lekker en heb toen een afspraak gemaakt en opnieuw laten opmeten. Ze doen daar helemaal niet moeilijk over. Daarna zat deze perfect en ben ik erg blij met de oordoppen!!! (de aangepaste oordoppen had ik trouwens na 2 weken al weer in huis)
 
Ik heb er ook al aangedacht dat ze ze misschien hebben verwisseld, maar er zijn zoveel broers die daar komen... In mijn hoesje stond ook gewoon mijn eigen naam, dus ik ga voor de zekerheid toch maar even bellen.

Bedankt voor jullie hulp!
 
Ik heb er ook al aangedacht dat ze ze misschien hebben verwisseld, maar er zijn zoveel broers die daar komen... In mijn hoesje stond ook gewoon mijn eigen naam, dus ik ga voor de zekerheid toch maar even bellen.

Bedankt voor jullie hulp!

IK heb ook sinds kort op maat gemaakte doppen. Die zitten super (niet van Alpine), no problemos. Maar ik heb de zachte(ere) versie. Ik hoor wel eens van anderen die hardere doppen hebben, dat ze ook wel eens pijnlijk kunnen zijn of niet comfortabel zitten.

Heb je je daar bij t maken ervan over laten informeren?
Maar als ze echt pijn doen, dan is er iets goed mis. Waarschijnlijk foute/verwisselde vorm.
 
je moet er geen last van hebben (cker niet met de zachte). ik heb ze ook sinds kort en het was ff wennen in het begin, maar nu voel ik niet eens dat ik ze in heb. dus als ik jou was zou ik terug gaan. is toch een hoop geld, dus moeten gwoon goed zitten.
 
Ik had eerst harde doppen, nou die waren naar 45 minuten niet te harden.
Toen raakte ik er ééntje kwijt, heb ik gelijk zachte laten aanmeten.

Nu heb ik er geen last meer van.

Maar idd, gewoon ff terug gaan als je doppen aan/in je oren gaat doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een aantal jaren harde doppen van Alpine, en er vanaf het begin echt nooit last van gehad.
Als ze goed zijn 'gegoten' dan mag je ze nauwelijks voelen.
Gewoon teruggaan, want zoals anderen al zeggen, Alpine is (zoals het hoort) erg soepel in het maken van nieuwe, (of verstrekken van verloren doppen).

In principe hoor je ze niet te voelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan