Alpine Otoplastieken van de beurs binnen

Ska Pig

MF'er
26 sep 2009
185
0
Ik heb m'n otoplastieken binnen van de Motorbeurs, bij Alpine aangemeten. *O*

Big deal, zou je zeggen, maar nu komt het o zo spannende verhaal erachter (huiver, bibber).

Het jaar ervoor had ik ze op de beurs aan laten meten, net zo'n hectisch gekkenhuis als dit jaar, en ze enkele weken later binnen gekregen. Ik was niet echt te spreken :? over het dempend effect van de otoplastieken, maar allicht beter dan de plugjes die ik had.

Toen las ik over de mogelijkheid om ze te laten testen, de lektest. Ik dus dat laten doen op de afgelopen beurs, en er werd al vrij snel met het hoofd geschud, zo van "Nee, dit zit niet goed." Nieuwe aangemeten, en dus nu binnen gekregen.

WAT EEN WERELD VAN VERSCHIL!! :9~

Moraal van dit verhaal: Als je twijfelt, ga dan even checken of wel of niet goed zijn. Zelf heb ik dus een jaar lang met twee proppen plastic in m'n oren rondgereden. Ze zijn wel kosteloos geruild door Alpine, dus prima afhandeling, dat wel. Maar let er even op, zou ik zeggen...
 
Conclusie: Altijd bij nieuwe op maat gemaakte gehoorbescherming een lek test laten doen, want als ze niet goed afdichten bieden ze niet genoeg bescherming voor je gehoor.
 
Wanneer ben je daar geweest, ik was donderdag daar en heb nog steeds niks ontvangen. Stond me iets van bij dat het in 10 werkdagen zou worden geleverd, maar dat weet ik niet meer zeker.
 
Ik heb ze ook nog niet binnen.
Maar waar kan je zo'een lek test laten doen?
Was inderdaad erg hectisch op de beurs en aangezien ik in de lach schoot met dat spul in me oren heb ik er niet zoveel vertrouwen in :(
 
Ik heb m'n otoplastieken binnen van de Motorbeurs, bij Alpine aangemeten. *O*

Big deal, zou je zeggen, maar nu komt het o zo spannende verhaal erachter (huiver, bibber).

Het jaar ervoor had ik ze op de beurs aan laten meten, net zo'n hectisch gekkenhuis als dit jaar, en ze enkele weken later binnen gekregen. Ik was niet echt te spreken :? over het dempend effect van de otoplastieken, maar allicht beter dan de plugjes die ik had.

Toen las ik over de mogelijkheid om ze te laten testen, de lektest. Ik dus dat laten doen op de afgelopen beurs, en er werd al vrij snel met het hoofd geschud, zo van "Nee, dit zit niet goed." Nieuwe aangemeten, en dus nu binnen gekregen.

WAT EEN WERELD VAN VERSCHIL!! :9~

Moraal van dit verhaal: Als je twijfelt, ga dan even checken of wel of niet goed zijn. Zelf heb ik dus een jaar lang met twee proppen plastic in m'n oren rondgereden. Ze zijn wel kosteloos geruild door Alpine, dus prima afhandeling, dat wel. Maar let er even op, zou ik zeggen...
daarom koop ik zo iets niet op de beurs.
als je ze bij een audiciën (schrijf je volgens mij iets anders)koopt worden ze op lekken getest als je ze ophaalt.
ze kosten dan wel een tientje of 2 meer, maar dat heb ik er voor over.
 
Wanneer ben je daar geweest, ik was donderdag daar en heb nog steeds niks ontvangen. Stond me iets van bij dat het in 10 werkdagen zou worden geleverd, maar dat weet ik niet meer zeker.

Ik heb een mailtje van ze gekregen dat de eerste sets op 22 maart de deur uit gaan, tot en met de eerste week van april. Om de drie dagen gaat er een lichting uit, en als je op donderdag op de beurs bent geweest wil dat niet zeggen dat je ook als eerste aan de beurt bent.

Ik denk dat ik met mijn uitzonderingsgeval voorrang heb gekregen, ik had er iig niet op gerekend dat ik ze nu al binnen zou hebben...
 
Ik heb een mailtje van ze gekregen dat de eerste sets op 22 maart de deur uit gaan, tot en met de eerste week van april. Om de drie dagen gaat er een lichting uit, en als je op donderdag op de beurs bent geweest wil dat niet zeggen dat je ook als eerste aan de beurt bent.

Ik denk dat ik met mijn uitzonderingsgeval voorrang heb gekregen, ik had er iig niet op gerekend dat ik ze nu al binnen zou hebben...

Ik kreeg ze ook gister binnen. Ik kom van die goedkope universele Alpine dingen af, en wat een wereld van verschil. Ze zitten goed, je doet ze heel snel in en blijven goed zitten, en dempen ook veel beter.

Goeie investering. :Y
 
wat is een lek test waar hier over gesproken word?
Ik heb zelf de aangemeten doppen van exinore ...


Dan blazen ze dacht ik wat lucht je oor in en kijken ze of het er aan de zijkanten van het dopje uitloopt, dus of er lekken zijn. In het dopje zelf zit als het goed is een gaatje om drukverschillen te kunnen compenseren, hier wordt dan doorheen geblazen.
 
aha oke, en waar kan ik die test laten doen?
want ik wil natuurlijk zeker weten of het goed is natuurlijk
 
Wanneer ben je daar geweest, ik was donderdag daar en heb nog steeds niks ontvangen. Stond me iets van bij dat het in 10 werkdagen zou worden geleverd, maar dat weet ik niet meer zeker.

Tegen mij werd gezegd dat ik op 4 weken moest rekenen, bij mij is ook vorige week een mail binnen gekomen dat de eerste 22 maart binnen kunnen komen.
 
Tegen mij werd gezegd dat ik op 4 weken moest rekenen, bij mij is ook vorige week een mail binnen gekomen dat de eerste 22 maart binnen kunnen komen.


Ik heb geen mail gehad, waarschijnlijk snappen ze mijn emailadres weer eens niet, heb namelijk -_ erin staan en veel mensen zien het digitaal als een typo en handgeschreven als iets onbekends....
 
Vandaag ook binnen gekregen, 10 minuten zitten prutsen om ze in me oren te krijgen en toen 60km gereden om te proberen. Ik vind ze wel beter zitten dan de universele maar verder merk ik niet veel dempingsverschil. Heb ze ook voornamelijk voor het comfort gekocht.
 
Vandaag ook binnen gekregen. In mooie blauwe envelop. :+

Gebruiksaanwijzing gelezen en even ingehad. Zaten lekker. Vrijdag eens onder helm en bij het rijden proberen. :]

Kreeg er trouwens wel een mooi tasje met koord bij *O*
 
Uitstekende kwaliteit die oordoppen (oh sorry optoplastieken) van Alpine, het koordje kun je mooi aan de rits van je binnenzak vastmaken dan hoef je nooit meer te zoeken.
 
Ik heb ze ook binnen gekregen. Na wat gepruts ingekregen.lijken goed te zitten. vrijdag eens gaan testen. Gekocht op de beurs, samen met de grote Rimconator: zit je tegenover elkaar, met twee oranje proppen uit je oor (shrek is er niets bij) en je mag niet lachen....
 
Ik vind eigenlijk nu na testen dat ik nog behoorlijk wat windruis heb en dat vooral het geluid van mijn uitlaat gedempt wordt. Iemand anders die dit deelt?
 
Ik had trouwens dat pakket van 110euro gekocht, dat hield volgens mij in dat je de otoplastieken kreeg die verzekerd waren en een schoonmaakmiddel.

Nou heb ik de otoplastieken binnen, maar nog geen schoonmaakmiddel...
Meer mensen die dit hebben? Komen die later binnen, of zal ik even contact met alpine moeten opnemen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan