Alpinestar kleding

Mr. Helmo

Die hard MF'er
28 apr 2004
344
0
Giesbeek
Hallo,

Ik ben al tijdje op zoek naar een goede winkel/online shop waar ik alpinestar kleding kan vinden, met name de schoenen!!

Weet iemand hier een goed adres? :9~

Ik zie graag de reacties tegemoet :z

He Ed! :9

Je kunt natuurlijk ook even wachten tot de motorbeurs, dan is er volop keuze (waaronder alpinestars) ;)

Arie Molenaar in Ijselstijn

Was samen met Termaat de enige die wat ik zocht in stock had in heel de Benelux...maar dan wel 40€ goedkoper dan Termaat

Ijselstein? dat is toch vlak bij schoonhoven :9
Dat zit regelijk dicht bij ja (met de bus iets van een half uurtje :z )
N210 nemen richting Utrecht, en dan effe de aanwijzingen van de website volgen, volgens vrienden: "prima zaak... erg aardige lui, veel keus"
Moet er zelf nog eens langs.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bij Termaat in nijmegen hebben ze echt veel kleding van alpinestars.
En je kunt er bijna altijd rekenen op leuke kortingen.

Arie Molenaar in Ijselstijn

Was samen met Termaat de enige die wat ik zocht in stock had in heel de Benelux...maar dan wel 40€ goedkoper dan Termaat
ik dacht dat molenaar voornamelijk dainese verkocht?

edit: vanaf de site van molenaar:
dainese,mqp ixs en rev.it.
helmen:arai,shoei,nolan,hjc en suomy

Laatst bewerkt:
Dat zit regelijk dicht bij ja (met de bus iets van een half uurtje :z )
N210 nemen richting Utrecht, en dan effe de aanwijzingen van de website volgen, volgens vrienden: "prima zaak... erg aardige lui, veel keus"
Moet er zelf nog eens langs.

Heb zelf in schoonhoven gewoont!

|( Jamai! |( :r :r :r

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar bij Termaat in nijmegen hebben ze echt veel kleding van alpinestars.
En je kunt er bijna altijd rekenen op leuke kortingen.

Ik heb net even geinformeerd bij termaat, voor mij licht dat nog wel redelijk dichtbij.

In afwachting op bericht terug :)

ik dacht dat molenaar voornamelijk dainese verkocht?

edit: vanaf de site van molenaar:
dainese,mqp ixs en rev.it.
helmen:arai,shoei,nolan,hjc en suomy

Blijkbaar is er ook een budget store aan de overkant, daar heeft hij wel Alpinestars...maar Termaat zal idd wel meer hebben

Mail anders eens naar Arie, antwoorden snel en correct :}

Ik heb net even geinformeerd bij termaat, voor mij licht dat nog wel redelijk dichtbij.

In afwachting op bericht terug :)

Ik kreeg al weer super snel antwoord op me vraag, die schoenen die kosten daar maar 75 euries!!!
Binnenkort ben ik daar te vinden :9

Terug
Bovenaan Onderaan