alpinestar motorcombi

someday!

MF'er
10 okt 2004
43
0
oss
One size def not fits al, pak een beetje aan de krappe kant gekocht, niet gepast op de motor en zit niet super. Nog helemaal goed dus geen enkele beschadiging en alles bij elkaar 2 keer aangehad. Kleuren wit zwart en blauw. maatje 38 vraagprijs, doe eens een aanemelijk bod(komen we vast wel uit). Mocht je een vergelijkbaar pak te ruil hebben maar dan een maatje groter waar ik wel in pas(1.72 ongv 55 kilo) hoor ik het ook graag.
De foto's

IMG_0339.jpg


IMG_0344.jpg


IMG_0341.jpg


IMG_0343.jpg


voor meer foto's of info kun je natuurlijk mailen.

edit: heb ook een andere motor op het oog nu, mocht je een andere kleurstelling pak hebbben: mail staat in me profiel :)
 
Laatst bewerkt:
met jouw lengte en gewicht moet je zeker in die maat passen.
ik ben iets groter en iets zwaarder en heb een maatje 40, die me in het begin ook (te) strak zat.

1 regenbuitje (ja ik weet het, is even wachten nog) en het pak gaat zich naar je lichaam vormen. invetten wil ook wel eens helpen...

Alle leren pakken zitten in het begin strak ;)
 
met jouw lengte en gewicht moet je zeker in die maat passen.
ik ben iets groter en iets zwaarder en heb een maatje 40, die me in het begin ook (te) strak zat.

1 regenbuitje (ja ik weet het, is even wachten nog) en het pak gaat zich naar je lichaam vormen. invetten wil ook wel eens helpen...

Alle leren pakken zitten in het begin strak ;)

Ik wilde net zeggen: Mijn Alpinestars pak zat in het begin ook vreselijk strak (vooral de knieeen enzo. Ik had de schaafplekken op mijn knieschijven staan na een uurtje rijden..)

Na veel rijden (of een paar keer ermee onder de douche en aanhouden tot ie droog is.. nog best lekker met dit weer) gaat ie vanzelf als gegoten zitten :} . Je wilt ook geen te ruim pak, want dat gaat fladderen en klapperen als de pest. Dat is ook niets waard. Een leren pak zit in het begin nooit super. Net zo als een paar nieuwe legerkistjes. Maar als ze eenmaal ingelopen zijn wil je ze nooit meer uit doen.

Aan de andere kant kunnen wij niet voelen wat jij voelt en als je je benen niet ver genoeg kan buigen om je voeten op de steppies te zetten.. tja. Dan is het verkopen geblazen he.
 
Ga er anders eens mee onder de douche staan :Y :9

'T is wel geen regen ,maar werkt hezelfde
Daarna laten drogen en met leervet insmeren :Y
 
haha, zat ik me net ook te bedenken. zeiknat laten worden onder de douche en dan meteen droogrijden. met dit weer is ie binnen een half uurtje droog ;)

[me]Cathje kan zich nog een foto herinneren van eerste keer met nieuwe pak op de motor[/me]

:X had geen rondingen meer -O-

 
Is het een Nederlandse maat 38 of de Italiaanse?? (Denk NL?) ;)
Ik heb hier namelijk een Alpinestars pak liggen die me te groot is (Italiaanse maat 42). Dat zou een maatje 36/38 moeten zijn maar is mij te groot B|
Nu ben ik dus verder op zoek naar een pak wat me wel past :+
Piccie?
 
Ik wilde net zeggen: Mijn Alpinestars pak zat in het begin ook vreselijk strak (vooral de knieeen enzo. Ik had de schaafplekken op mijn knieschijven staan na een uurtje rijden..)

Na veel rijden (of een paar keer ermee onder de douche en aanhouden tot ie droog is.. nog best lekker met dit weer) gaat ie vanzelf als gegoten zitten :} . Je wilt ook geen te ruim pak, want dat gaat fladderen en klapperen als de pest. Dat is ook niets waard. Een leren pak zit in het begin nooit super. Net zo als een paar nieuwe legerkistjes. Maar als ze eenmaal ingelopen zijn wil je ze nooit meer uit doen.

Aan de andere kant kunnen wij niet voelen wat jij voelt en als je je benen niet ver genoeg kan buigen om je voeten op de steppies te zetten.. tja. Dan is het verkopen geblazen he.

Naa geen regen/douche bui gaat dit nog goedmaken, geen bloedtoevoer naar... vrouwelijke rondingen O-) echt een beetje te klein, ben het met je eens dat je nooit een te groot pak moet kopen, maar dit is beetje te gek.

Is het een Nederlandse maat 38 of de Italiaanse?? (Denk NL?) ;)
Ik heb hier namelijk een Alpinestars pak liggen die me te groot is (Italiaanse maat 42). Dat zou een maatje 36/38 moeten zijn maar is mij te groot B|
Nu ben ik dus verder op zoek naar een pak wat me wel past :+
Piccie?

Foto's staan er nu, ik ga je ook even mailen
 
helemaal onderaan... kickje dus maar niemand intresse in een zo goed als nieuwe combi??
 
fijn pakkie toch

(als ie past O-) )

mensen help me aan een nieuw pak... zijn toch wel wat mensen die dit mooie pak van me over willen nemen?

( dit is dus een kickie }) )
 
Zeker een mooi pak (maar met 1.80 en 90 kg :X pas ik er iig niet in...)

Heb je al eens geprobeerd om 'm om te ruilen voor een passende bij Termaat of Kalsbeek? Kost je ook wel wat geld maar dan heb je tenminste een bruikbaar pak...
 
;( mag een slotje op, eergister heel hard mee onderuitgegaan ( geleend aan een vriendin) pak heeft zijn werk heel goed gedaan, vriendinnetje heeft niets, pak is niet meer in verkoopbare staat


dus... mag ik een slotje '(
 
hoe erg is ie er aan toe? want ik zoek wel een pak, of is ie echt niet meer bruikbaar?
 
mwa, hij is nergens echt door ofzo ( mag ook niet natuurlijk) naden zijn nog goed enzo. maar vind het een beetje tricky om iemand een pak aan te bieden waar echt al hard mee onderuit gegaan is ivm naden die een tweede keer wel scheuren ofzo? Heb hier verder geen verstand van misschien dat iemamd hier iets over te zeggen heeft? zal het pak anders keer poetsen en picies maken
 
Ja ik ben ook wel benieuwd naar de vraagprijs,
Want als die nou een beetje mee valt kan ik er over na gaan denken...
mvg, Tom
 
Terug
Bovenaan Onderaan