Alpinestars Atem V4 2pc motorpak maat 54 Moet weg

dannyvdv

Rookie
28 mrt 2022
1
0
Assen
Goedemorgen MF,ers,

Hierbij zet ik mijn Alpinestars 2-delig motorpak te koop. Het pak is vrijwel nieuw, maar het is mij toch ietsjes te groot zodra ik op de motor zit.
Daarom heb ik besloten om een maatje kleiner te bestellen en mijn huidige pak te gaan verkopen. hopelijk kan ik iemand, een ervaren, of beginnend motorrijder blijmaken met een nog relatief nieuw 2 delig motorpak. Het pak heeft destijds €1100,- euro gekost en word bij diverse aanbieders nu nog verkocht tussen de €1000,- a €1100,- euro.
Het pak mag weg voor een goed en serieus bod en hoop ik dat diegene er een hoop plezier mee gaat beleven.
Het is een fijn pak om mee te rijden. Het is goed geventileerd en zorgt er voor dat je tijdens de warmere dagen lekker koel blijft. ook heeft het 2 steekzakken voor sleutels en andere zaken die je bij je op zak moet hebben en heeft het 1 waterdichte borstzak waar bijvoorbeeld een telefoon veilig in opgeborgen kan worden.

Fotos en verdere productomschrijvingen zijn te vinden onderaan de advertentie.


Productomschrijving

De Alpinestars Atem v4 2PC is een tweedelig motorpak en de 4de in zijn generatie van hét Italiaanse merk. Zoals gewoonlijk in de Atem serie zijn alle delen van het pak CE-gecertificeerd volgens de nieuwste EEC standaard. De raceafdeling van Alpinestars heeft weer hard aan de weg gewerkt om de nieuwste ontwikkelingen en input door te voeren naar de Atem v4. Met het 1.3mm dikke rundleer, protectie op de knieën, ellebogen, schouders en heupen ben je verzekerd van een volwaardig 2PC racepak met hoogwaardige protectie op de impactpunten. Om de veiligheid verder op te schroeven is het mogelijk een Nucleon KR-R back protector en Nucleon KR-CiR borstprotector in te brengen.


Eigenschappen Alpinestars ATEM v4 2PC motorpak

Type rijder

  • Tweedelig sportief leren motorpak
  • Geschikt voor straat en circuit
  • Voor zomeromstandigheden
  • Strakke pasvorm

Buitenlaag en protectie

  • Hoogwaardig slijtvast 1.3 mm dik rundleer
  • Stretchdelen op binnenarmen en benen
  • GP-R schouder-, elleboog- en knieprotectoren
  • Geïntegreerde speedhump
  • Vervangbare Sport kneesliders
  • Volledig CE gecertificeerd

Opberg- en stelmogelijkheden

  • Afsluitbare steekzakken met rits
  • Waterdichte binnenzak

Comfort

  • Zachte neopreen afwerking rond kraag, mouwen en broekspijpen
  • Geperforeerde lederen panelen ter ventilatie
  • Accordeon stretchdelen op schouderbladen, taille en knieën
  • Accordeon stretch op onderrug
  • Stretchmateriaal op binnenkant armen en benen

Voorbereid op

  • Voorbereid op Nucleon KR-1i of KR-2i Rugprotector
  • Voorbereid op Nucleon KR-R Rugprotector
  • Voorbereid op Nucleon KR-CiR Borstprotectoren
    front-pak2pc.PNG
    pak-achter-pak-2pc.PNG
    jas-dicht-pak2pc.PNG
    jas-open-pak2pc.PNG
    back-pak2pc.PNG
    broek-front-pak2pc.PNG
    broek-achter-pak2pc.PNG
 
Terug
Bovenaan Onderaan