Alpinestars combi maat 46

martieboy

Die hard MF'er
23 aug 2011
502
0
Westervoort
Omdat hij mij te klein is geworden(begonnen met fitness en 15kg aangekomen), bied ik hierbij mijn leren motorpak aan.
Het is een Alpinestars combi maatje 46. Ik heb hem een jaar geleden gekocht, maar omdat ik mijn rijbewijs pas aan het eind van de zomer heb gehaald, heb ik het pak maar ong. 4-6 keer gedragen. Hij is dus nagenoeg nieuw.

Op internet had ik destijds gelezen dat het pak vooral voor de wat kleinere is, maar ik pastte hem ook met 1,85 en 67kg. Als je niet zeker weet of hij je zal passen kan je het hier proberen of bij een motorzaak.

Vraagprijs is €250

Als er vragen zijn hoor ik het wel en indien nodig zal ik nog wat gedetailleerde foto's plaatsen.
IMG_0691_zps0dfc57c2.jpg

Handschoenen zijn niet te koop.


Mvg Martijn
 
Laatst bewerkt:
Beste Martijn,
Ik heb mogelijk inetresse, maar ik ben bang dat hij mij nog net te groot zal zijn.
Ik ben iets van 1,77 (als ik moet gokken), plusminus 65kg en meestal maatje S
Gr,
Robert
 
Beste Martijn,
Ik heb mogelijk inetresse, maar ik ben bang dat hij mij nog net te groot zal zijn.
Ik ben iets van 1,77 (als ik moet gokken), plusminus 65kg en meestal maatje S
Gr,
Robert
Als je in de buurt van Arnhem woont kan je hem komen passen en zo niet in een
motorzaak/motorkledingzaak
 
Bedankt voor je snelle reactie.
Helaas is Arnhem iets te ver om even te gaan passen (vanuit Zuid Limburg), maar ik kan inderdaad proberen om het in een motorzaak te passen (als ze maat 46 hebben).
Hoe heet het model van deze combi? Aangezien de pasvorm bij verschillende modellen van hetzelfde merk ook nog vaak verschillend is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan