Alpinestars Combi SG1 zwart/blauw maat 52

GSX-Rider

Die hard MF'er
24 sep 2006
537
0
Te koop een slechts 2 keer gedragen Alpinestars Combi SG1 in het zwart/blauw in maat 52.

Het pak is gekocht op 19-04-2008. Helaas heb ik het pak te groot gekocht en is niet meer om te ruilen, vandaar dat ik hem nu aanbied. Het pak is geheel onbeschadigd en is nagelnieuw en komt uit de nieuwste collectie van Alpinestars 2008.

Vraagprijs: verkocht

AlpineStars01.jpg

AlpineStars02.jpg

AlpineStars03.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi pak(heb hetzelfde pak alleen dan aan een stuk)

mooie prijs ook, succes met de verkoop

dit is een zeer goed pak, kwaliteit materiaal is zeer hoog
 
ik ben dus even vergeten of ik maatje 52 of 54 heb :( ik weet dat ik of met 50 of 52 hem wel aan kon maar de gulp niet dicht kreeg :S

ik ben nog even in dubio.
 
en up! Ik heb de vraagprijs op €500 gezet, dat is zeker niet te veel voor dit nieuwe pak
 
Aangezien ik voor een redelijke prijs een mooi nieuw pak heb gevonden kan ik de prijs nog iets verlagen, maar daarna is het over hoor. Ik ga hem niet weggeven :+ Hij mag weg voor €425. Dat is dus €225 minder dan dat hij overal in de winkel kost!!!
 
Mooi pak, heb je hem ook in maat 56? :+

(1.90 en 100 kg, denk niet dat dat in 52 past?)

Dat past zeker niet. Ik ben ook 1.90 en weeg 70 kg. Ik heb het vorig pak van de TS gekocht. Bevalt nog uitstekend *O* Kneesliders zijn inmiddels niet meer ongeschonden, want moest het toch eens proberen.

Succes met der verkoop.
 
Goed om te horen dat je nog blij bent met het pak (met de helm ook nog neem ik aan?). Ik ben ondertussen al weer geslaagd voor een nieuw pak, weer een 1-delig pak. Met fel oranje erin voor bij de ZX-10R :+
 
Ik ben 197cm en 35 mm :)

Weeg 80 kilo....

zou die mij passen?

MOOI PAK!



EDIT: Oja, ik heb vrij lange benen, verhoudingsgewijs...
 
Laatst bewerkt:
hmm.. 1.76m lang en 67 kilotjes licht... denk niet dat ie past.. anders was die van mij .. gr.

reactie eventueel op markvanstraalen@hotmail.com als je er anders over dnekt
 
Terug
Bovenaan Onderaan