alpinestars dames pak maat 38..als nieuw

mauriceR6

Die hard MF'er
9 dec 2002
671
0
Hoevelaken
ik heb een mooie blauw wit alpinestars pak hij is 1 jaar oud en is maar 8 maal gedragen.geen krasje niks op.hij was nieuw 1000 euro.

doe eens een mooi bod.
full
 
broek zou mij perfect passen maar jas denk ik niet, en als ie 8 keer gedragen is moet ie toch minstens de helft opbrengen of niet?
 
Tja... maat 38...altijd lastig die maten, de eene maat is de andere niet. Zonder al te persoonlijke vragen te willen stellen... Hoe groot is het vrouwmens wat er in past? (lengte / kg). Dan heb ik een beetje een beeld of mijn schatje erin gaat passen.
 
nou die mooi vrouw is rond 55kg en 1,65 m lang ongeveer


En natuurlijk de vraag: waarom moet dat pak weg?
Nam vrouwlief m niet mee toen zij wegging :X :X O-)

(Sorry, vrijdagmiddag-opmerking.)


mooi pak maar helaas.... ik ben op zoek naar een geheel geen combie :?

Daar zou ik dan nog eens serieus over gaan nadenken als ik jou was.
Een combi is namelijk wel iets praktischer.
 
nou die mooi vrouw is rond 55kg en 1,65 m lang ongeveer
Helaas, dacht dat m'n vriendin d'r wel zo'n beetje aan toe was, maar dat eerste leren pak moet nog ff wachten. Had denk ik allemaal wel prima gepast.

Bij deze nog een subtiel schopje! Succes met de verkoop :W
 
nou die mooi vrouw is rond 55kg en 1,65 m lang ongeveer
zeer mooi pak maar niet mijn maat -O-
[me]It's just me is maatje XS[/me]
Heb zelf ook een Alpinestarspak maatje 38. Deze komt overeen met confectiemaat 32/34. Als je maat xs hebt lijkt het me de moeite waard te gaan passen.

Écht een superpakkie! *O*

Voor meer dan 500euries de deur uit :? ? Nieuw heb je 'm voor 700euries (na beetje afdingen :X )
 
Misschien moet je er een paar gedragen strings bij aanbieden........daar schijnt een grote markt voor te zijn :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan