Alpinestars Fastlane schoenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vr6piloot

MF veteraan
13 mrt 2005
11.318
12
saen
Motorfanaten, ik ben op zoek naar deze schoenen, bij motorcity in adam hebben ze die niet meer op 1 maat na en duurt nog minimaal 3 weken voordat ze binnen zijn
(als dan al binnen komen) werd mij verteld door de verkoopster.

Heeft iemand enig idee waar ze die in de omgeving adam (zeg een straal van 50 km) verkopen?!

Ter verduidelijking een foto
full
 
Ik weet niet hoe merkvast je bent maar de puma testastretta is een goed alternatief en goed te verkrijgen.
 
Termaat in Nijmegen heeft ze ook, heb ik ze ook vandaan......

Het is even rijden, maar wel een hele leuke binnendoorbestemming met een hoop bochen en dijkjes.
 
Ik had zaterdag de laatste bij Hans van Wijk ;) - althans die in de winkel stonden, of ze er achter nog hadden? Ik betwijfel het. Ik vind de Fastlane gewoon fraaier om te zien dan de Fastback. Glad leer vind ik mooier dan geruwd. Bij Goedhart is nagenoeg alles weg - ook XPD bv. Puma's zijn er nog in overvloed, nadeel daarvan vind ik, dat als de rubberen zool van je hak er af ligt, er blank alu overblijft zonder enige vorm van grip. Dat loopt ook vrij hard volgens mij.

De Fastlane's zitten trouwens heel prettig op de motor.

Greetz, kowalski.
 
de puma's heb ik al, maar deze wil ik er graag bij hebben, samen met mijn wederhelft. ga ik weer even rondbellen, tot nu toe al 5 winkels gebeld, niemand heeft nog iets.
 
Laatst bewerkt:
dat is iets verder dan de straal van 50 km waar ik het over had, ik heb inmiddels de straal vergrot naar nl omdat bijna niemand (heb echt zeker 8 winkels gebeld) die dingen op voorraad heeft, termaat heeft ze nog en die houden ze voor mij apart *O*

gevonden dus topic kan op slot!

btw allen bedankt voor de input! :)

Knap hoor. Hebben ze heel Nijmegen verplaatst zodat het nu binnen 50 km van je woonplaats is? :?


geintje Greg :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan