Alpinestars leren jas en broek

18 okt 2014
170
22
Hierbij bied ik mijn leren Alpinestars leren pak aan. Het pak bestaat uit twee losse delen; de jas en broek welke aanelkaar geritst kunnen worden.

Ik heb het pak nu ongeveer een jaar en heb er altijd van genoten maar sinds de overstap naar een textielpak is deze overbodig geworden. De wissel van pak komt door een motorwissel waarbij een lederen pak niet comfortabel is.

De jas is maat 48 en is vrij van beschadigingen. Deze is voorzien van meerdere ventilatieritsen, verhardingsstukken op de ellebogen, schouders, rug en heeft een uitneembare wintervoering welke makkelijk gewassen kan worden. Ook is de jas met klittenband perfect op maat te maken. Deze jas kostte nieuw €479,95.

De broek is maat 50 en heeft 3 plekjes van de uitlaat ter hoogte van de kuiten. Ook is deze bijbehorende broek voorzien van meerdere ventilatiegaten op o.a. de kuiten. Verder zitten er in de broek meerdere elastische plekken die de bewegingsvrijheid verhogen en de ventielatie bevorderen. Ook is de broek voorzien van verhardingsstukken op de knieen, (zowel erin en erop, alleen zijn de kneepads niet op de foto te zien, deze heb ik wel) en op de heupen. De broek heeft een uitneembare wintervoering en kan makkelijk gewassen worden. De broek kostte nieuw €449,95

De spullen kunnen worden opgehaald of worden verzonden.
 

Bijlagen

  • IMG_3086.jpg
    IMG_3086.jpg
    162,4 KB · Weergaven: 30
  • IMG_3085.jpg
    IMG_3085.jpg
    145,5 KB · Weergaven: 30
  • Schermafbeelding 2019-12-03 om 18.04.02.png
    Schermafbeelding 2019-12-03 om 18.04.02.png
    175,2 KB · Weergaven: 25
  • Schermafbeelding 2019-12-03 om 18.03.45.png
    Schermafbeelding 2019-12-03 om 18.03.45.png
    163,8 KB · Weergaven: 30
Waar is deze te bewonderen/passen?
Ik zie de ventilatieritsen niet, kan je daar foto's van maken?
Richtprijs?
 
Sorry voor de latere reactie. Natuurlijk kan je komen kijken in Bodegraven, Thv Goedhart Motoren, de koffie staat altijd warm. De ventilatievents zitten thv de sleutelbenen. Daarnaast is hij op bepaalde plaatsen geperforeerd voor een betere koeling.

de ventilatiegaten voor de broek zitten op de kuiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan