AlpineStars Octane Overall maat 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk pak. leuke prijs. Maar ik weet niet of ik hem pas. was vandaag aan het kijken en probeerde deze dus in maat 52. Ik krijg hem wel aan, maar de gulp gaat gewoon niet dicht. Nu weet ik dat hij nog wat uitstretched, en ik zou theoretisch ook wat moeten afvallen, maar ...
ik weet het niet :)
 
leuk pak. leuke prijs. Maar ik weet niet of ik hem pas. was vandaag aan het kijken en probeerde deze dus in maat 52. Ik krijg hem wel aan, maar de gulp gaat gewoon niet dicht. Nu weet ik dat hij nog wat uitstretched, en ik zou theoretisch ook wat moeten afvallen, maar ...
ik weet het niet :)

het is een overall he, dus een echte gulp heeft hij niet :P
of bedoel je gewoon de rits zelf?

en tjah, er gaat nog zeker wel wat rek in zitten :)

en ik heb het zelfde: mijn motivatie om soms af te gaan vallen is het feit dat ik mijn motor pak minder goed begin te passen hahaha

ziedaar, een prima stimulans!
 
oh, goh wat stom van mij, ik had gister dus de combi versie van astar aan. niet deze. Ik had het dus echt over de gulp ;) zou deze wat ruimer zijn dan?
 
oh, goh wat stom van mij, ik had gister dus de combi versie van astar aan. niet deze. Ik had het dus echt over de gulp ;) zou deze wat ruimer zijn dan?

mijn ervaring is wel dat je meer buik enzo kwijt kan in een overall, omdat je niet die broekrand hebt zeg maar waar die jas weer overheen moet vallen :)


(daarom ga ik ook op zoek naar een overall haha)
 
hmm, ik ga er nog eens goed over nadenken. was eigenlijk opzoek naar een pak met een iets wat langere jas dan gebruikelijk bij een combi, zodat je ze ook los kunt gebruiken. maar misschien is een overalletje helemaal geen slecht idee.

waar is de ts gestationeerd?
 
Door de week zit ik bij apeldoorn in de buurt. (ivm werk) en in het weekend in baak. een klein dorpje in de achterhoekbij zutphen..:)

Voor 500 euro wil ik hem ook best verzenden in originele doos, mocht je te ver weg wonen.. maar dan zou je hem wel moeten passen in een winkel.
 
kickje voor dit strakke pak!

het is dat ik al voorzien ben, anders was ik zeker even langsgekomen.

Heb dit pak zelf ook aangehad maarja een nieuwprijs van rond de 700 was me iets teveel.

voor 500 euro moet het met dit gloednieuwe pak wel goedkomen, succes metde verkoop!
 
Trap.

niemand een goed pak nodig? kan me niet voorstellen dat niemand dit pak wil? :P
 
TS geeft aan dat hij 1,92 is.
Is het pak dan wel lang genoeg?
Ik ben zelf 1,97 en vrij slank, vraag me af of maatje 52 me dan gaat passen?
Maar 54 van jas zit al krap, en dan niet omdat ik een buik het of een krachtpatser ben...

Weet iemand hoe dat zit?

Tevens een schopje uiteraard! Mooi pak!
 
TS geeft aan dat hij 1,92 is.
Is het pak dan wel lang genoeg?
Ik ben zelf 1,97 en vrij slank, vraag me af of maatje 52 me dan gaat passen?
Maar 54 van jas zit al krap, en dan niet omdat ik een buik het of een krachtpatser ben...

Weet iemand hoe dat zit?

Tevens een schopje uiteraard! Mooi pak!

Voor mij is het pak wel lang genoeg.. Het zou misschien iets langer kunnen maar als ik mijn laarzen aan heb sluit hij wel mooi af.

Het ligt ook aan welk merk of type je hebt, Sommige vallen weer groter uit als andere..
een maat van mij had een alpinestars pak gepast in de winkel maat 52 (waar hij gewoon in kon) En daarna heeft hij mijn pak een keer gepast en toen zat hij vrij strak..

greetz!
 
w00t! mensen die ties heten!

als die laffe zwans morgen niet heeft geantwoord zal ik ff bellen dat hij dat doet :o

:+

Maar TS is toch een beetje bang om z'n postuur/gewicht vrij te geven volgens mij, want niks er over in z'n post ;) Ben toch wel ff benieuwd op zich :Y
 
:+

Maar TS is toch een beetje bang om z'n postuur/gewicht vrij te geven volgens mij, want niks er over in z'n post ;) Ben toch wel ff benieuwd op zich :Y

Excuse, Heb je antwoord over het hoofd gezien :z

Postuur stelt geen zak voor beetje aan de dunne kant.. en mijn gewicht is nu 86 kilos :Y

greetz :)
 
het is in elk geval geschikt voor mensen die niet al te breed zijn :P
 
Breedheid heb ik geen last van :9 Ik zal tzt wel eens een soortgelijk pak gaan proberen bij een plaatselijke motorboer :)
 
Gristus op een stokje! Ik kreeg zelfs een 54 niet normaal aan... Lengte enzo niks mis mee, maar hoe krijg je in godesnaam je armen in de mouwen zonder deze eerst uit de kom te moeten rukken? Of is hulp van een tweede persoon daarbij noodzaak ofzo |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan