AlpineStars Octane Overall maat 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gristus op een stokje! Ik kreeg zelfs een 54 niet normaal aan... Lengte enzo niks mis mee, maar hoe krijg je in godesnaam je armen in de mouwen zonder deze eerst uit de kom te moeten rukken? Of is hulp van een tweede persoon daarbij noodzaak ofzo |(


ja, 2e persoon is raadzaam :P geen behulpzaam winkelpersoneel?

helemaal als de pakken nieuw en stug zijn is het echt klote om er in te komen.. heb laatst ook bij termaat staan springen en dansen om in een pak te komen..

beide armen tegelijk er insteken.. beetje bukken en over je armen heenmanouvreren..

of winkelpersoneel aanschieten:P
 
Gristus op een stokje! Ik kreeg zelfs een 54 niet normaal aan... Lengte enzo niks mis mee, maar hoe krijg je in godesnaam je armen in de mouwen zonder deze eerst uit de kom te moeten rukken? Of is hulp van een tweede persoon daarbij noodzaak ofzo |(


Dude als jij een 54 niet aankrijgt, dan is er iets goed msi met je.... Oja stijve hark whahah

Veel langer dan ik ben je niet toch? Heb zelf ook 54... met 1.93m ik... Hardmatje is iets langer...
 
ja, 2e persoon is raadzaam :P geen behulpzaam winkelpersoneel?

helemaal als de pakken nieuw en stug zijn is het echt klote om er in te komen.. heb laatst ook bij termaat staan springen en dansen om in een pak te komen..

beide armen tegelijk er insteken.. beetje bukken en over je armen heenmanouvreren..

of winkelpersoneel aanschieten:P

Nog zo`n stijve hark :+ (zal wel aan de naam liggen)
 
Ik ben gewoon oud en versleten... Moet overigens zeggen dat ik niet zoveel zin had in personeelsbemoeienissen... Had beter wel ff gekund dus :9
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gewoon oud en versleten... Moet overigens zeggen dat ik niet zoveel zin had in personeelsbemoeienissen... Had beter wel ff gekund dus :9

Nou mocht je mijn 52 willen passen, Ik wil je best helpen met inhijsen hoor, geen probleem :+

groeten:)
 
Heey Hardmat!
Heb gister een schuiver gemaakt en dus een nieuw pak nodig, maar Baak is een beetje errug ver weg vanuit Hellevoetsluis. Ik ga denk ik bij een motorzaak in de buurt het pak in mt 52 proberen. Als 't goed past, kun je 't versturen?
 
Te koop aangeboden:

Nieuwe Alpinestars Octane Overall in de kleur zwart.
Ik heb het pak zo'n 4 maanden geleden gekocht, en heb het toen 1x aangehad: om even te passen toen hij uit de doos kwam..

Echter nu na 4 maanden intensief fitness, kwam ik er gister achter dat ik het pak niet meer pas.

Aangezien ik pas over een tijd verder ga met rijlessen, en in die tussenliggende tijd door wil gaan met fitness, wil ik het pak verkopen.
over een paar maanden pas ik hem al helemáál niet meer, en dat is zonde.

Vandaar.
Ik heb het pak destijds gekocht voor €680, en ik zie bij kalsbeek dat het pak nog steeds hetzelfde kost.
Daarom lijkt een prijs van 600euro 500euro me erg scherp.
Het pak is 100% nieuw en zit nog in het plastic in de doos, waar ik hem in de tussentijd heb bewaard.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij interesse graag mailen naar jessuh_57 apenstaart hotmail punt com


Het plaatje werkt niet meerrrrrr
 
Pak voorzien van protectoren op rug, schouders, ellebogen en knieen trouwens?

edit: ook ff mailtje verstuurd...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de afgelopen dagen nog wat nagedacht en rondgekeken. Vanmiddag nog maar eens wat aan het passen geweest bij motoport en een 52 zat vooral wat het onderstel betreft wel krapjes: Broekspijpen toch wel net aan de morte kant en ik kreeg de ritsen ook niet echt dicht over m'n kuiten heen :X Erg jammer dus, maar ik denk dat ik toch echt op zoek moet naar een 54... Vooral jammer, aangezien het jasstuk van de 52 wel gewoon erg goed zit en de 54 net weer iets aan de wijde kant is... -O-

Mgoed, schopje en suces met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan