AlpineStars Octane Overall maat 52

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hardmat

MF'er
22 apr 2007
105
0
Steenderen
Te koop aangeboden:

Nieuwe Alpinestars Octane Overall in de kleur zwart.
Ik heb het pak zo'n 4 maanden geleden gekocht, en heb het toen 1x aangehad: om even te passen toen hij uit de doos kwam..

Echter nu na 4 maanden intensief fitness, kwam ik er gister achter dat ik het pak niet meer pas.

Aangezien ik pas over een tijd verder ga met rijlessen, en in die tussenliggende tijd door wil gaan met fitness, wil ik het pak verkopen.
over een paar maanden pas ik hem al helemáál niet meer, en dat is zonde.

Vandaar.
Ik heb het pak destijds gekocht voor €680, en ik zie bij kalsbeek dat het pak nog steeds hetzelfde kost.
Daarom lijkt een prijs van 600euro 500euro 450euro me erg scherp.
Het pak is 100% nieuw en zit nog in het plastic in de doos, waar ik hem in de tussentijd heb bewaard.
1216730709.jpg

1216730736.jpg

1216730751.jpg


Bij interesse graag mailen naar jessuh_57 apenstaart hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
Hmm, het zou kunnen passen. Zit zelf op zo'n 1,87m. Tis wel een mooi pakkie, maar ben nog aan het twijfelen. Heb zojuist gezien dat ie er ook in het wit is.
 
Hmm, het zou kunnen passen. Zit zelf op zo'n 1,87m. Tis wel een mooi pakkie, maar ben nog aan het twijfelen. Heb zojuist gezien dat ie er ook in het wit is.

Oke, nou kijk maar wat je doet. je zou hem evt wel in de winkel kunnen passen.. Ik kan hem ook zo opsturen..

Anders voeg me maar toe op msn.

greetz :)
 
300 euro :z voor een pak dat me 680 euro heeft gekost en ik 2x aan heb gehad?

600 lijkt metoch wel een nette prijs dan.

Het blijft een tweedehands pak. Vergeet dat niet! Als je maar €80,- verschilt met de winkelprijzen gaan mensen toch gauw neigen om naar de winkel te gaan, onder het motto "Dan haal ik voor die €80,- extra toch liever eentje die helemaal nieuw is!" :Y

En daar komt bij dat op een pak als deze (wat ouder...) ook veel kortingen worden toegepast nu. En als je je best doet kun je die €80,- er ook wel af praten in de winkel. Als je €500,- neerzet ben je 'm zo kwijt! Beter dan dat gehannes nu lijkt me?
 
Het blijft een tweedehands pak. Vergeet dat niet! Als je maar €80,- verschilt met de winkelprijzen gaan mensen toch gauw neigen om naar de winkel te gaan, onder het motto "Dan haal ik voor die €80,- extra toch liever eentje die helemaal nieuw is!" :Y

En daar komt bij dat op een pak als deze (wat ouder...) ook veel kortingen worden toegepast nu. En als je je best doet kun je die €80,- er ook wel af praten in de winkel. Als je €500,- neerzet ben je 'm zo kwijt! Beter dan dat gehannes nu lijkt me?

Daar drukt tie wel een punt :Y
 
daarom leek mij 400 ook een reel bod :) ,voor 500+ haal ik gewoon een nieuwe bij Ten Kate hier om de hoek,mocht er wat mis mee zijn dan kachel ik zo heen,maar goed iedereen is vrij om te vragen wat ie wil natuurlijk :j
 
Het blijft een tweedehands pak. Vergeet dat niet! Als je maar €80,- verschilt met de winkelprijzen gaan mensen toch gauw neigen om naar de winkel te gaan, onder het motto "Dan haal ik voor die €80,- extra toch liever eentje die helemaal nieuw is!" :Y

En daar komt bij dat op een pak als deze (wat ouder...) ook veel kortingen worden toegepast nu. En als je je best doet kun je die €80,- er ook wel af praten in de winkel. Als je €500,- neerzet ben je 'm zo kwijt! Beter dan dat gehannes nu lijkt me?


Dat klopt ook wel.. Maarja er zijn er ook genoeg die op 80 euro teveel kijken!

Maar ik pas mijn vraagprijs aan 500 euro!
 
Laatst bewerkt:
ik ken niet veel mensen die voor 180€ meer liever een nieuw pak halen. scherpe prijs medunkt :)

en voor de twijfelaars: ga gerust eens kijken, het pak is echt gewoon nieuw.

als ik m zou passen zou ik m zelf kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan