Alpinestars Octane Suit 2PC(white) maat 50 te koop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolf75

MF veteraan
31 mei 2003
4.855
0
Boxmeer
Te koop Alpinestars Octane Suit 2PC. Pak heb ik aan de krappe kant gekocht. Het gaat wel, maar het houdt voor mij niet over. Wil er €500,- voor hebben. Dit is ook meteen een vaste prijs, want het pak heb ik misschien 10 ritjes mee gemaakt. Alleen de sliders hebben lichte knee-down schade. O-) Niet gaan bieden, als ik de vraagprijs niet kan krijgen rij ik er gewoon zelf verder mee.

full
 
Laatst bewerkt:
'Alpinestars Octane Suit 2PC(white) maat 52 te koop!' > 'Alpinestars Octane Suit 2PC(white) maat 50 te koop!'
 
Te koop Alpinestars Octane Suit 2PC. Pak heb ik aan de krappe kant gekocht. Het gaat wel, maar het houdt voor mij niet over. Wil er €500,- voor hebben. Dit is ook meteen een vaste prijs, want het pak heb ik misschien 10 ritjes mee gemaakt. Alleen de sliders hebben lichte knee-down schade. O-) Niet gaan bieden, als ik de vraagprijs niet kan krijgen rij ik er gewoon zelf verder mee.

[afbeelding]

Het is een maat 50 en geen maat 52 zoals in startpost staat, kan de moderator dat veranderen??
Zou zeggen rij er nog 10 ritjes mee en het past perfect mij leren pak ook misschien nog wel krapper gekocht en na een tijdje gaat het gewoon beter zitten en komt het goed te zitten.
Het is leer en dat vervormt/vormt zich aan je lichaam!

groet A
 
Oh wacht even, nieuwe zwarte laarsjes kunnen wèl bij dit pak. :)

Maar wat had je voor nieuws op 't oog dan?
 
Zou zeggen rij er nog 10 ritjes mee en het past perfect mij leren pak ook misschien nog wel krapper gekocht en na een tijdje gaat het gewoon beter zitten en komt het goed te zitten.
Het is leer en dat vervormt/vormt zich aan je lichaam!

groet A

Ik reed voorheen met een Spidi maat 52 en nou met een Alpinestar maat 50. Ik merk gewoon dat als ik er meer als een shirtje onderaan heb, dat ik bijna niet meer kan bewegen. Praat ik nog niet eens over een telefoon en een portemonee in mijn binnenzak. Dat zit echt niet lekker. :N Ik zie het wel. Verkoop ik hem niet is het ook best, rij ik er gewoon verder mee. Verkoop ik hem wel, koop ik een maat 52 terug.

Ik ben trouwens 1.87m en 73 kg.
 
Hmm .. dat ben ik zelf ook . dus heb er niks aan -O-

Dat weet ik zo niet. Dan zou je hem moeten passen. De ene van 73 kg is de andere niet. Hij zit eigenlijk overal wel lekker, hij trekt alleen een beetje bij mijn schouders en bostkast. Ik ben dan natuurlijk ook wel postuur Arnold Schwarzenegger................ _O-
 
Lijkt me niet slim NOG groter te nemen, hort strak te zitten en gaat zich nog meer vormen ;)
Nog groter en dan zit je protectie niet goed, zijn ontworpen om strak te zitten!!
BTW telefoon en porto nooit in je zak doen :) doet auw als je valt ;) en ik kan het weten.

Suc6 met je verkoop/keuze :Y
 
Lijkt me niet slim NOG groter te nemen, hort strak te zitten en gaat zich nog meer vormen ;)
Nog groter en dan zit je protectie niet goed, zijn ontworpen om strak te zitten!!
BTW telefoon en porto nooit in je zak doen :) doet auw als je valt ;) en ik kan het weten.

Suc6 met je verkoop/keuze :Y
Ben al een keer gecrash't en had geen auwa........... Ik weet ook wel dat het pak groter word, maar mijn vorige 52 zat gewoon fijner...........
 
Een leren pak hoort zo (strak)te zitten anders vang je alleen maar meer wind.
Op een hete zomerse dag nat laten spuiten en droogrijden op je motor, daarna ff invetten en hij zit perfect. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat weet ik zo niet. Dan zou je hem moeten passen. De ene van 73 kg is de andere niet. Hij zit eigenlijk overal wel lekker, hij trekt alleen een beetje bij mijn schouders en bostkast. Ik ben dan natuurlijk ook wel postuur Arnold Schwarzenegger................ _O-
ik heb ook brede schouders/boven lichaam :+

maarja je woont in boxmeer .. miss als je om de hoek had gewoont O:) ..
of kom je toevallig nog een keer deze kant uít?
 
Een leren pak hoort zo (strak)te zitten anders vang je alleen maar meer wind.
Op een hete zomerse dag nat laten spuiten en droogrijden op je motor, daarna ff invetten en hij zit perfect. :Y

Gewoon door de regen naar Assen jagen en op de tribune opdrogen kan ook. Bij thuiskomst invetten.
Effe voor de duidelijkheid dit is niet mijn 1e pak en mijn Spidi pak kneep ook zowat mijn ballen eraf toen ik hem voor het eerst aan had. Ik had ook op kunnen schrijven ik wil van mijn pak af, maar dat is nou ook weer niet helemaal waar, want ik vind het wel een mooi pak. Ik denk dat ik met een maat 52 toch wat fijner zit. Evengoed bedankt voor alle tips!!
 
Ik heb ook altijd maat 50 van Alpinestars en deze zal je goed passen als je tussen de 1.75m en 1.80m bent en tussen de 75 en 80kg weegt. Nogmaals dan zit hij het beste voor mijn gevoel.
Ben zelf 1.78m en 77kg en heb dus ook maat 50 en zit als gegoten! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan