Alpinestars Octane Suit 2PC(white) maat 50 te koop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
pak nog niet verkocht :O

mijn bod staat nog :)

ondanks dat ik weer een leuke reperatie aan me auto heb. gister me stuur bekrachtiging na de klote gegaan :O lang leve fiat!
 
pak nog niet verkocht :O

mijn bod staat nog :)

ondanks dat ik weer een leuke reperatie aan me auto heb. gister me stuur bekrachtiging na de klote gegaan :O lang leve fiat!

Mooi laten staan dat bod. :+

Zoals je in de beginpost leest hoeft het pak niet perse weg. Het gaat wel, maar een maat groter zou wat comfortabeler zijn. Voor een zo goed als nieuw pak, denk ik dat de prijs niet zo gek is. In het begin van het seizoen is er misschien wat meer animo en anders rij ik er zelf in verder.
 
Ik was trouwens vergeten dat ik altijd met een rugprotector rij. Zonder protector zit maat 50 waarschijnlijk wel goed.
 
Nette prijs *:)

Dacht ik ook...................... Heb 1 bod via marktplaats gehad van 450,- maar wil echt 500,- hebben. Ik had misschien beter 550,- kunnen vragen, dan hebben mensen toch nog het idee van dat ze er 50,- vanaf geluld hebben. Oja en iemand hier wilde mijn GP-plus handschoentjes die nog hageltjenieuw zijn van pakweg 150,- er gratis bij hebben. Anders eet ik gewoon 3 weken niet meer dan zit het als gegoten. :+
 
Dacht ik ook...................... Heb 1 bod via marktplaats gehad van 450,- maar wil echt 500,- hebben. Ik had misschien beter 550,- kunnen vragen, dan hebben mensen toch nog het idee van dat ze er 50,- vanaf geluld hebben. Oja en iemand hier wilde mijn GP-plus handschoentjes die nog hageltjenieuw zijn van pakweg 150,- er gratis bij hebben. Anders eet ik gewoon 3 weken niet meer dan zit het als gegoten. :+
dan had die persoon toch nog via motor forum gerageerd :+


maaruh :) is die nog niet verkocht ?
450€ staat nog steeds O-)
 
dan had die persoon toch nog via motor forum gerageerd :+


maaruh :) is die nog niet verkocht ?
450€ staat nog steeds O-)

Was jij degene die via marktplaats een mailtje had gestuurd? :?

Ik heb de volgende dag nog een mailtje terug gestuurd, maar toen was jou bod er al vanaf en waarschijnlijk komt het mailtje dan ook niet meer aan. Niet dat ik accoord ging met €450,- by the way. Als je het pak wil hebben, waarom probeer je dan toch nog de laatste tientjes eruit te persen als er staat niet bieden in de beginpost??
 
:+ omdat je er blijkbaar toch niet vanaf komt :)...

nog effe geduld.. eind januarie op de beurs loeren voor pakje :)maarja als ik die nu al voor leuk prijsje op de kop kan tikken :) waarom ook niet dan?


*zucht betreft me auto :+ die staat nog bij de garage :(
nieuw stuurhuis 1000€ fiat bravo :S ze zijn opzoek naar 2de handjes .anders breng ik de auto naar de sloop koop wel iets anders,maar wil dat nog maand of 4 uitstellen*
 
:+ omdat je er blijkbaar toch niet vanaf komt :)...

nog effe geduld.. eind januarie op de beurs loeren voor pakje :)maarja als ik die nu al voor leuk prijsje op de kop kan tikken :) waarom ook niet dan?


*zucht betreft me auto :+ die staat nog bij de garage :(
nieuw stuurhuis 1000€ fiat bravo :S ze zijn opzoek naar 2de handjes .anders breng ik de auto naar de sloop koop wel iets anders,maar wil dat nog maand of 4 uitstellen*

Ik hoef er ook niet vanaf. Het zou leuk zijn als ik een wat ruimer pak kon kopen, maar lukt het niet, dan sturen we er zelf wel verder mee.
Wat betreft de motorbeurs, daar zul je best wel een heleboel leuke pakjes zien, maar geen apparte Alpinestar voor €500,-. Ik ga er zelf ook elk jaar heen, maar het idee koopjesmarkt is ver zoek in Utrecht. Vind het leuk om het hele assortiment bij elkaar te bekijken daar, maar goedkoop is het allang niet meer.
 
tjah voor goedkopigheid kan je beter aan de eind van het motorseizoen naar de beurs toe gaan.
maarja hoe dan ook :) ik moet nog een leuk pakje scoren.
denk dat ik voor zwart ga . ook al vind ik wit ook erg mooi! maar word snel zwart *ken mezelf*

achjah we zullen zien wat ze op de beurs hebben . ik weet nog een mooi wit pakje te koop :+
ik heb mezelf vanochtend gewogen zat op 71 kg :O .das 2 kg minder dan jou.. maar zou niet veel uitmaken denk ik.
 
Laatst bewerkt:
tjah voor goedkopigheid kan je beter aan de eind van het motorseizoen naar de beurs toe gaan.
maarja hoe dan ook :) ik moet nog een leuk pakje scoren.
denk dat ik voor zwart ga . ook al vind ik wit ook erg mooi! maar word snel zwart *ken mezelf*

achjah we zullen zien wat ze op de beurs hebben . ik weet nog een mooi wit pakje te koop :+
ik heb mezelf vanochtend gewogen zat op 71 kg :O .das 2 kg minder dan jou.. maar zou niet veel uitmaken denk ik.

Het probleem zit hem bij mij in de lengte. Ik ben 1,87m en daardoor zit het wat krap.
 
en dan probeer je hem iemand aan te smeren die even lang is ( dacht zelf ook 1,87 te zijn)

bij termaat hebben ze leuke revit overals.. is dat troep ofzo :O 500€ *aanbieding*

http://www.termaatmotoren.nl/spec.php?id=852

Ik probeer helemaal niemand iets aan te smeren. Ik bied hier alleen mijn pak aan voor €500,- als vaste prijs en dat jij er maar elke keer op terug komt dat je bod nog staat en via marktplaats gaat reageren is niet mijn schuld. Er zijn er ook genoeg die hier schreeuwen dat het pak met mijn maten makkelijk moet passen. Ik rij met een rugprotector en dat scheelt ook al bijna een maat. Zonder rugprotector zit het pak wel comfortabel, maar ik voel me veiliger met zo'n ding op me rug. Hij heeft me ook al een keer goed geholpen toen ik met pakweg 100 de sloot in vloog en met mijn rug in de wal belandde. Dat was overigens met mijn Spidi pak. Ik adviseer gewoon dat je het pak moet passen. De ene heeft zwaardere botten blablablabla enz. Lang verhaal kort te maken. De ene is de andere niet. Jij wil graag een mooi pak kopen en ik wil het graag verkopen. Misschien had ik hoger in moeten zetten dan had je nog wat kunnen bieden, maar ik hou niet zo van die koehandel en wil gewoon beuren wat ik in mijn hoofd heb.
 
:P je hapt wel goed! ..
je moet niet alles zo serieus nemen ;)
als je het allemaal goed doorleest dan begrijp je ook wel dat er serieuze intresse is van mijn kant uit.
maarja :P eerst me auto eens terug! voel me nu net een invalide man!.
*vries kappot op de motor! brr.

nog de beste wensen ;)
 
:P je hapt wel goed! ..
je moet niet alles zo serieus nemen ;)
als je het allemaal goed doorleest dan begrijp je ook wel dat er serieuze intresse is van mijn kant uit.
maarja :P eerst me auto eens terug! voel me nu net een invalide man!.
*vries kappot op de motor! brr.

nog de beste wensen ;)

Dat klinkt al anders. Het begon er een beetje op te lijken dat je gewoon mijn topic zat te verstieren. Maar effe serieus dan. Heb je het geld er niet voor liggen of vind je de prijs niet goed? Vrienden van mij verklaren me voor gek dat ik er niet meer voor vraag. Ik had ook €600,- kunnen vragen en er een koehandel van kunnen maken, dan was ik misschien nog wel hoger uitgekomen. Ik hou daar zelf gewoon niet zo van. Ik vind het bijvoorbeeld ook uitermate irritant om in Turkije te shoppen. Ik wil gewoon weten wat het kost en ik zoek er niet een half uur met een hoop toneelspel omheen te gaan lopen draaien. Ik hoor het die reisleidster nog zeggen. Je moet er in je hoofd zoveel % van af tellen en dat is ongeveer de prijs. Als zei dat zelfs al weet, waarom dan dat geklier met die prijzen. Oke er zijn van die dolo's die betalen de vraagprijs en daar zal het dan wel voor zijn.
 
. Maar effe serieus dan. Heb je het geld er niet voor liggen of vind je de prijs niet goed? voor zijn.
het geld heb ik wel liggen wilde gister naar termaat gaan :P maar toch mezelf tegen gehouden omdat ik dan weer iets zie en dan denk ik :9~ hebbe hebbe hebbe!
zo heb ik laatst ook me tv gekocht .. zie leuk ding in de aanbieding en kom met een andere tv thuis 400€ duurder :X

Heeeeeel miss hebben ze een 2de handse stuurhuis voor me auto gevonden en krijg im als alles meezit vandaag me auto terug. dus als dat zover is wil ik het pakje wel komen passen :)
 
het geld heb ik wel liggen wilde gister naar termaat gaan :P maar toch mezelf tegen gehouden omdat ik dan weer iets zie en dan denk ik :9~ hebbe hebbe hebbe!
zo heb ik laatst ook me tv gekocht .. zie leuk ding in de aanbieding en kom met een andere tv thuis 400€ duurder :X

Heeeeeel miss hebben ze een 2de handse stuurhuis voor me auto gevonden en krijg im als alles meezit vandaag me auto terug. dus als dat zover is wil ik het pakje wel komen passen :)

Dat is mooi. Er heeft ondertussen ook iemand anders gemaild met interesse, maar die verblijft op het ogenblik nog in het buitenland, dus dat heeft nog niet zo'n haast.
 
zo dan! het heeft effe geduurd 2 weken maarliefst! meer ben iets meer dan 300 pleuro lichter :X maar ik heb me auto terug!.
wil aankomende week savonds keertje langs wippen voor het pak,tenzij die verkocht is

weg= pech.
 
zo dan! het heeft effe geduurd 2 weken maarliefst! meer ben iets meer dan 300 pleuro lichter :X maar ik heb me auto terug!.
wil aankomende week savonds keertje langs wippen voor het pak,tenzij die verkocht is

weg= pech.

Als het kan mag je ook wel dit weekend een keer komen. Komt mij eerlijk gezegd beter uit, omdat ik i.v.m mijn werk niet weet hoe laat ik thuis ben. Hij is tot nu toe nog niet verkocht, maar de man die mailde had wel serieuze interesse. Je kunt me ook effe mailen via marktplaats, om iets af te spreken.
 
Het weekend zal wel niks meer worden denk ik. ;) Mocht je nog interesse hebben dan bel me maar effe. Het telefoonnummer staat op marktplaats. ≥ Motoren - Marktplaats.nl

Ik kan i.v.m met mijn werk altijd moeilijk van tevoren inschatten hoe laat het word.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan