Alpinestars Octane Suit 2PC(white) maat 50 te koop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
als het aan mij ligt word het vrijdag avond *ivm werk*? mits die dan nog niet verkocht is .

Heb van de andere gegadigde nog niks gehoord. Hij was in het buitenland en heeft eigenlijk niet gezegd wanneer die terug kwam. Vrijdag kan denk ik wel. Bel me maar een keer van de week. Mobiel heb ik altijd bij me.
 
als het aan mij ligt word het vrijdag avond *ivm werk*? mits die dan nog niet verkocht is .

Hoe laat had je zelf in gedachte om langs te komen, kan ik vragen op mijn werk of ze er enigszins een beetje rekening mee kunnen houden. Zal wel goed komen, het is rustig op het moment bij ons........................
 
Hoe laat had je zelf in gedachte om langs te komen, kan ik vragen op mijn werk of ze er enigszins een beetje rekening mee kunnen houden. Zal wel goed komen, het is rustig op het moment bij ons........................
poeh! dat is moeilijk te zeggen miss dat het zelfs wel zaterdag word.

blijf vrijdag bij me vriendin slapen en zit voor me werk wat ver van huis dus laat thuis.

en gespaarde/vrije uren dat bestaat niet voor mij.

*ik kan niks beloven*
 
Laatst bewerkt:
poeh! dat is moeilijk te zeggen miss dat het zelfs wel zaterdag word.

blijf vrijdag bij me vriendin slapen en zit voor me werk wat ver van huis dus laat thuis.

en gespaarde/vrije uren dat bestaat niet voor mij.

*ik kan niks beloven*

Ik geloof niet dat ik vrijdagavond plannen had om weg te gaan. Wanneer kun je zeggen hoe laat je langs wil komen? Zo te zien ben je nu ook thuis, als je wil mag je nu ook wel langs komen. Ik ben ook thuis.
Bel me maar als het iets uithaalt vanavond, ik ga een dvd-tje kijken.
 
Laatst bewerkt:
:P was effe thuis uit me werk om te eten ..
nu net terug van een wilde rit op de motor :O had er effe zin in!.

zo douchen dan bedje in morgen vroeg gaat de wekker weer. :(


Tjah .. ik kan niet echt een vaste tijdstip prikken.
heb meer spoed om naar echteld te gaan
moet nog me . dewalt gereedschappen ophalen. (accu schorefmachine,boormachinge,decopeerzaag,slijptol,zaklamp en vast nog iets dat ik nu vergeet)
 
:P was effe thuis uit me werk om te eten ..
nu net terug van een wilde rit op de motor :O had er effe zin in!.

zo douchen dan bedje in morgen vroeg gaat de wekker weer. :(


Tjah .. ik kan niet echt een vaste tijdstip prikken.
heb meer spoed om naar echteld te gaan
moet nog me . dewalt gereedschappen ophalen. (accu schorefmachine,boormachinge,decopeerzaag,slijptol,zaklamp en vast nog iets dat ik nu vergeet)

Ik hoor het wel wanneer het gaat worden. Volgens mij heb jij het nog drukker met werken dan ik.
 
Hij zal denk ik niet komen. Werkt volgens mij 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
 
Hij zal denk ik niet komen. Werkt volgens mij 24 uur per dag en 7 dagen in de week.

Lijkt er wel op he.............

Als ik mijn zinnen ergens op gezet heb, dan wil ik het altijd zo snel mogelijk hebben. Beetje vreemde manier van afspreken zo.
 
zo effe douche .. nog effe wat halen voor de auto.
daarna rijdt ik naar termaat pas ik daar het pak effe ( ligt toch op de route) mocht die goed zitten dan rijdt ik door naar boxmeer :)

wil bij termaat nog effe kijken voor helm en handschoenen, beetje orienteren ik heb geen haast.

dus ik bel je vanmiddag.
 
zo effe douche .. nog effe wat halen voor de auto.
daarna rijdt ik naar termaat pas ik daar het pak effe ( ligt toch op de route) mocht die goed zitten dan rijdt ik door naar boxmeer :)

wil bij termaat nog effe kijken voor helm en handschoenen, beetje orienteren ik heb geen haast.

dus ik bel je vanmiddag.

Als je nou slim bent, dan bel je me van tevoren effe. Een vriend van mij heeft ook wat nodig bij Termaat en wij rijden er om half 1 heen. Zijn dus om 13:00 daar. Ik gooi het pak wel voor de zekerheid in de auto. Kun je het meteen mee nemen mocht het iets zijn voor jou.
 
dit bericht had ik nog niet gelezen :O ..

ik had je nr wel opgeslagen een nog wat €€€ extra mee genomen voor als ik ietz zou zien en gedachten zou hebben van . hebbe hebbe hebbe! :P

maarja succes met de verkoop.
ik ga er nog even over nadenken wat ik ga kopen leer is idd veiliger maar het zit gewoon niet prettig. en ga dan voor maatje 54 en miss nog wel 56 zelf. ik houd niet van strak zittende kleding.(geen hip hopper :P gewoon met de mode mee)
 
dit bericht had ik nog niet gelezen :O ..

ik had je nr wel opgeslagen een nog wat €€€ extra mee genomen voor als ik ietz zou zien en gedachten zou hebben van . hebbe hebbe hebbe! :P

maarja succes met de verkoop.
ik ga er nog even over nadenken wat ik ga kopen leer is idd veiliger maar het zit gewoon niet prettig. en ga dan voor maatje 54 en miss nog wel 56 zelf. ik houd niet van strak zittende kleding.(geen hip hopper :P gewoon met de mode mee)

Als je daadwerkelijk mijn gewicht en lengte hebt vraag ik me echt af wat jou bouw is. 56 kan ik in zwemmen. 52 zat het jasje wel goed, maar was de broek ook te groot.
 
Ach, laat ik er dan nog maar eens effe wat energie in steken.................... :Y

full
 
full


Lichte kneedownschade............. O-)


Tja, zelfs met een nieuw pak rij je meteen de knie aan de grond. :$
 
Laatst bewerkt:
full


Zoals je ziet nog net zo wit als dat die uit winkel kwam en mijn ervaring met het wit in mijn vorige pak is dat je als je het een beetje bij houdt dat het wit blijft, zelfs na 8 jaar nog........
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanmiddag nog wat pakken gepast en ik ben er achter gekomen dat het ene pak het andere niet is. Conclusie er komt weer een Alpinestars maat 50 voor terug, alleen een ander type. Ja, zelfs daar zit blijkbaar verschil in................
 
Hee wat een gaaf pak zeg. Super mooie kleuren en geweldige kwaliteit dat alpinestars.
Zou hem zo van je willen kopen wil het niet zo zijn dat ik zelf maatje 58 heb en ik heb een alpine gepast en daar heb ik zelfs maat 60 in. Ik denk dat mijn volgende pak een 1piece gaat worden.
Heel veel succes met de verkoop moet zeker lukken voor die prijs.


Schop schop schop voor dit mooie pak.
 
Hee wat een gaaf pak zeg. Super mooie kleuren en geweldige kwaliteit dat alpinestars.
Zou hem zo van je willen kopen wil het niet zo zijn dat ik zelf maatje 58 heb en ik heb een alpine gepast en daar heb ik zelfs maat 60 in. Ik denk dat mijn volgende pak een 1piece gaat worden.
Heel veel succes met de verkoop moet zeker lukken voor die prijs.


Schop schop schop voor dit mooie pak.


zeker mooi pak.
ik heb zelf een overal...........and i like it.
zit perfect.

TIMG_4312990331172567680063.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan