Alpinestars RC-1 2pc pak

Tristan114

Die hard MF'er
23 mei 2008
540
0
Te koop:

Een zwart Alpinestars RC-1 pak, maat 50.
Zwart model met witte Alpinestars-logo's op de schouders en groot logo op de borst.
Verder zit er een aerohump op de rug en daarop staat ook het Alpinestars-logo

Tweemaal gedragen (eenmaal in de winkel, eenmaal op de motor)
Pak is dus nog in nieuwstaat, geen beschadigingen. Winkel wil hem helaas, door overschrijden ruilingsdatum, niet ruilen

Vraagprijs 650 euro? (Heb er zelf 850 euro voor betaald)
Mailen kan met: Tristan114 @ hotmail .com

0rc-1%202pc%20suit%20black.jpg

http://www.alpinestars-shop.com/usrimage/0rc-1 2pc suit black.jpg
 
Ja en dat is zeker een mooi bod. We wachten af wat de rest biedt...
Als dit toch onder jouw bod blijft, dan kom ik zeker bij je terug!
 
Kijken wat de beurs gaat brengen, anders neem ik contact met je op. Lekker dichtbij zie ik aan je Oeteldonk ondertitel dus dat komt goed uit. :)
 
Prima, ik ga ook op de beurs koekeloeren naar een nieuw pak. Kijk ik gelijk wat de prijzen van dit pak doen. En dan wil ik natuurlijk mijn prijs wel aanpassen naar die prijzen...
 
Mooi pak en precies dat pak wat ik zoek..
Ik ben niet echt van het online kopen.. maar wat is maat 50 (as in, hoelang ben jij met wat voor postuur?)
 
Als het pak voor iemand is met de maten 1.85 en 78kg doe ik een bod van 400 euro. Model is volgens mij van 2007 of 2008 dus niet meer de nieuwst. Wel een mooi pak wat natuurlijk als nieuw is.
Ik hoor het wel.
 
Is het 2008 model en ik heb al een hoger bod gehad dan die 400 eu van jou.
Ik heb een vriend en Peterselie (van het forum) beloofd even te wachten met de prijzen op het forum, maar als er een goed bod komt gaat ie natuurlijk weg!
 
Is het 2008 model en ik heb al een hoger bod gehad dan die 400 eu van jou.
Ik heb een vriend en Peterselie (van het forum) beloofd even te wachten met de prijzen op het forum, maar als er een goed bod komt gaat ie natuurlijk weg!
Wat is voor jou een goed bod?
 
Ik heb sowieso al een bod van 550 eu binnen. Daaronder ga ik dus zeker niet zitten.
 
Ik heb sowieso al een bod van 550 eu binnen. Daaronder ga ik dus zeker niet zitten.
Ik kon het natuurlijk altijd proberen :P . Zal er nu op de beurs wel weer duurder aan moeten _O- Logisch dat je je geld er nog voor wilt hebben, mooi pak :} . Succes met de verkoop!! :)
 
Super lekker pakkie is het om in te rijden, heb em zelf ook! :+ :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan