Alpinestars RC-1 leren pak, 2-delig, zwart, mt50

Status
Niet open voor verdere reacties.

svdvlugt

MF veteraan
22 mei 2007
2.794
0
Beste MF'ers,

Hierbij bied ik mijn 2-delig leren pak aan, wegens de aanschaf van een nieuw pak.

Type: Alpinestars RC-1
Kleur: zwart
Maat: 50

Ik ben ongeveer 1,85m en 82kg. Hij begint nu wat te groot te worden. Met zo'n 5 á 10kg extra zit hij goed, om een indicatie te geven.

Kneesliders zijn gebruikt, maar ik heb nog een set nieuwe kneesliders in het zwart/wit erbij (zaten origineel bij het pak).
In de jas zitten diverse zakken, dus rijbewijs, portemonnee en sleutels kan je prima kwijt.

Alle ritsen werken nog uitstekend en alle vliegenlijkjes heb ik er netjes afgepoetst! ;)
Het pak is altijd met onderkleding gedragen.

Prijs: 200,- incl. verzenden

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik dat graag.
Eventueel kan passen in de omgeving van Leiden / Sassenheim.

Foto's:
2nur71f.jpg


11bstgj.jpg


2mffyaw.jpg


xgk1og.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wow! Da's niet veel. Het is dat ik exact hetzelfde pak al heb en deze broek me niet lekker zit anders zou ik 'm kopen als reserve...

1377150_716421155116243_8826477437042884922_n.jpg
 
hanteert alpinestars dan zo'n grote maten?
ik ben 1m84, weeg 85/86 kg en heb van richa een broek maar 52 en vest 54 (zit beiden wel niet heel strak)
wel een erg mooi pak!
 
@Rick L.:
Zeker een fijn pak, thx voor de kick!
Een reserve pak heb je alleen nodig als je valt toch? Dat moet je niet doen natuurlijk :P

@kappah:
Ik heb je een berichtje terug gestuurd!

@Dennis-BE:
Sowieso verschillen maten volgens mij erg qua merk, net zoals bij gewoon dagelijkse kleding. Verder is het ook persoonlijk wat je wel of niet lekker vindt zitten en natuurlijk speelt de lichamelijk bouw ook mee.
Maar daarom is passen altijd het beste natuurlijk :)
 
Het pak is verkocht! Gaat maandag op de post Jeroen! :)
Slotje voor dit topic is aangevraagd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan