Alpinestars shop in de buurt van Alphen/Leiden

manny

Die hard MF'er
29 mei 2007
665
4
Amsterdam
Weet er iemand waar ze (veel) A* (leren pakken) verkopen in de buurt van Alphen/Leiden (m.a.w. in de randstad)?

- Ik weet dat Goedhart e.e.a. heeft hangen (ga ik donderdag even buurten) maar verder weet ik weinig verkooppunten.
- Hans van Wijk ben ik laatst geweest. Die heeft wel A* maar in mijn optiek (en zoals waarsch veel SS-posers zullen vinden :+ ) heeft die niet echt de mooiere modellen..
-...
 
jammer van die chagrijnige verkoopster daar :X

Maar goede spullen en veel keus!

En de vreselijk slechte service :X

Uiteindelijk gelukt om iets te ruilen maar vraag niet hoe, en dat kwam zelf van de eigenaar
 
Weet er iemand waar ze (veel) A* (leren pakken) verkopen in de buurt van Alphen/Leiden (m.a.w. in de randstad)?

- Ik weet dat Goedhart e.e.a. heeft hangen (ga ik donderdag even buurten) maar verder weet ik weinig verkooppunten.
- Hans van Wijk ben ik laatst geweest. Die heeft wel A* maar in mijn optiek (en zoals waarsch veel SS-posers zullen vinden :+ ) heeft die niet echt de mooiere modellen..
-...

Pas een alpinestars pak bij 1 van beide dealers... kijk ff hoe het zit en bevalt, en bestel het pak van alpinestars dat je wel mooi vindt.

Heel anders zal het niet zitten. En zo wel, dan koop je het niet :z Daar ben je namelijk logischerwijs niet verplicht toe.
 
Laatst bewerkt:
Pas een alpinestars pak bij 1 van beide dealers... kijk ff hoe het zit en bevalt, en bestel het pak van alpinestars dat je wel mooi vindt.

Heel anders zal het niet zitten. En zo wel, dan koop je het niet :z Daar ben je namelijk logischerwijs niet verplicht toe.

Zou je zeggen.. Ik heb echter van het weeken een Dainese Laguna Seca combi mt 48 proberen te passen --> broek kwam ik niet eens in.. Gisteren bij Arie Molenaar de Steel combi mt 48 gepast en die paste wel degelijk (nog steeds strak, maargoed ik kreeg hem iig aan..). Er bestaat dus wel degelijk (significant) verschil tussen modellen van hetzelfde merk.
Het leuke was dat de (uiterst behulpzame) dame daar bleef beweren dat er geen verschil kan zitten tussen bijv. Dainese en A*....
 
Je was me voor.. Zij voeren alleen 'B'-merken..

http://www.motorkledingcenter.nl/catalogus.cfm?type=pakken&subtype= (Motorpakken | Grootste aanbod in topmerken | MotorKledingCenter)

Maar is niet alles wat ze hebben, maar idd geen Alpinestars
 
Goedhart heeft een hele wand vol Alpinestars hangen. Bovenaan de trap links!

Kom ik net vandaan.. Geen één maat 48 te vinden van A*, niet in combi, niet in overall, niet in losse jas, niet in losse broek... :Z

Ze wist me te vertellen dat 1 juni heel motorkledingverkopend nederland in italie zit om de nieuwe collectie te bewonderen en te bestellen.. Mocht de RC-1 in 2009 weer terugkomen bestellen ze er gelijk een zwik, als er een RC-2 komt oid gaan ze geen oude modellen meer bestellen... |( lees: de eerste maand hebben ze sowieso niets en als het tegenzit de eerste 5 maanden :r
 
Euuuhh... zo vaak kom ik er niet meer.

Ik heb er gewerkt op de kleding afdeling, dus heb het wel vaak genoeg gezien zeg maar :P
 
Euuuhh... zo vaak kom ik er niet meer.

Ik heb er gewerkt op de kleding afdeling, dus heb het wel vaak genoeg gezien zeg maar :P

Hans van Wijk heeft dus geen RC-1 hangen hoor ik net.. Ik begin de moed op te geven.. Zaterdag maar even een flinke rit maken naar Kalsbeek en Ten Kate :Z
 
zie dat je per se in de randstad zoekt, maar kalsbeek motoren in zwolle heeft ook heel veel kleding. is een btje uit de slinger, maar kan je misschien combineren met een tripje langs TenKate. Bij Kalsbeek hebben ze veel A*, kwestie van ff een belletje doen voor het model dat je zoekt...
succes met zoeken!
 
kun je ze niet laten bestellen in jouw maat? gewoon door de dealer, liet ik ook doen, liet een maat 58 en 56 bestellen(kom je ook niet vaak tegen, grootste maat zo ongeveer :+ ) en maat 58 paste uiteindelijk, die andere stuurden ze gewoon weer terug
 
kun je ze niet laten bestellen in jouw maat? gewoon door de dealer, liet ik ook doen, liet een maat 58 en 56 bestellen(kom je ook niet vaak tegen, grootste maat zo ongeveer :+ ) en maat 58 paste uiteindelijk, die andere stuurden ze gewoon weer terug

Heb ik inmiddels ook gedaan :) Levertijd is alleen achterlijk lang in deze tijd van het jaar.. Ik had mazzel dat ze in maart al besteld waren (toevallig ook mijn maten) en dus komend weekend binnen komen *D
 
zie dat je per se in de randstad zoekt, maar kalsbeek motoren in zwolle heeft ook heel veel kleding. is een btje uit de slinger, maar kan je misschien combineren met een tripje langs TenKate. Bij Kalsbeek hebben ze veel A*, kwestie van ff een belletje doen voor het model dat je zoekt...
succes met zoeken!

Thanks for the tip! Ik heb inmiddels precies dat combi-tripje gemaakt :) Ten Kate viel me tegen maar bij Kalsbeek hebben ze echt gigantisch veel hangen *D Wel belachelijk duur (adviesprijzen) maar ach, voor de maat.. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan