Alpinestars SP-5 handschoenen NIEUW!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spijk860

MF'er
11 nov 2019
72
32
Noord-Brabant
Bij deze verkoop ik mijn Alpinestars SP-5 handschoenen nadat ik een nieuw paar onder de garantie kreeg vanuit Alpinestars. Deze handschoenen zijn dus gloednieuw en zelfs niet gepast! De handschoenen zijn een maat L.

Ondertussen heb ik al andere handschoenen dus mogen deze Alpinestars voor een nette prijs weg.

De handschoenen hebben mij circa 80 à 85 euro gekost, ze mogen naar een nieuwe eigenaar voor 55 euro incl verzending.
Heb je een onweerstaanbaar bod? Laat het mij weten

Op te halen in de regio Tilburg of te verzenden als pakket voor 6,95.

9E15F746-B2BD-488E-86A0-F4963778A621.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Deze handschoenen had ik in het vizier, echter door de vele reviews mbt de kwaliteit van de handschoen ben ik nog terughoudend geweest. Kan jij er iets over vertellen? Is de kwaliteit echt zo ruk dat ze binnen no time slijten?

Alvast dank!
 
Deze handschoenen had ik in het vizier, echter door de vele reviews mbt de kwaliteit van de handschoen ben ik nog terughoudend geweest. Kan jij er iets over vertellen? Is de kwaliteit echt zo ruk dat ze binnen no time slijten?

Alvast dank!

Ik heb er enkele honderden km's mee gereden en buiten de fabrieksfout in mijn oude paar had ik geen extreme slijtage aan de handschoenen. Ikzelf vond het juist wel prettige handschoenen voor een graadje of 15-20. En mochten ze nu na 2 seizoenen op zijn dan is die 60 euro niet veel.
 
Bij deze wil ik dan wel een poging wagen en je een bod van 50 euro incl. verzending doen.
Je hebt wel aankoopnota/garantie bewijs? Just to be checking, die dingen willen namelijk nog wel eens vanuit Aliexpress komen..
 
Bij deze wil ik dan wel een poging wagen en je een bod van 50 euro incl. verzending doen.
Je hebt wel aankoopnota/garantie bewijs? Just to be checking, die dingen willen namelijk nog wel eens vanuit Aliexpress komen..

Voor 55 euro(nieuwprijs is 84,95.) Stuur ik ze naar je toe in een nette doos. Uiteraard voeg ik een factuur toe en kan ik bewijs van de garantie toevoegen.
Heb je een nieuw paar handschoenen met 30 euro korting;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan