alpinestars sp1 combi, supertech R en sp1 handschoenen

ralf-r6

Die hard MF'er
4 jan 2009
358
0
omdat ik mijn motor verkocht heb, en in korte tijd niet van plan ben er weer een te kopen, hierbij mijn pak te koop.
Het hoeft niet perse weg, maar het is zonde om het jaren op zolder te laten hangen.
Dit pak heb ik ongeveer 2 maanden gebruikt, waarvan de broek van de combi slechts een keer of 10.

Het betreft:

Een alpinestars SP1 combi in maat 48 (ik ben zelf 1.87 en 75 kg) in de kleuren zwart met rood. Pak is in perfect staat, heb het in april gekocht, er zit dus nog garantie op. Ook heb ik er gp sliders op laten zetten ter waarde van €50,- (zijn klein beetje gebruikt) Altijd thermokleding onder het pak gedragen.
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...PC/SubProducts/Alpinestars-SP-1-Suit-2PC-0001

Het linkje naar de site is ter illustratie. Ik wil voor het pak €575 . Gezien de leeftijd van het pak en de staat waarin het verkeerd is dit niet verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
scheelt totaal bijna 200 euro, en het pak is eigenlijk nog gewoon nieuw.
Als je niks nuttigs te melden hebt ben dan gewoon stil, ouwe tak
 
scheelt totaal bijna 200 euro, en het pak is eigenlijk nog gewoon nieuw.
Als je niks nuttigs te melden hebt ben dan gewoon stil, ouwe tak
Met die linkjes die jij zelf gaf scheelt het nog geen 100 euro.

Maar als je op zo'n manier praat raak je het nooit kwijt natuurlijk... :')
Maar goed, je hebt wel vaker stoere praatjes en weinig actie laten zien... :r
 
Pak 25 euro onder de nieuwprijs, laarzen 40 en handschoenen 25 onder de nieuwprijs. Prijzen inderdaad vergeleken met de door jou aangeleverde links. Is totaal 90 euro onder de nieuwprijs.

Waarom zou iemand 25 euro minder betalen voor een 2e hands pak? Leg dan gewoon ff 25 euro bij en koop hem nieuw. :')

Maar succes met de verkoop!
 
ik zie het, de prijzen zijn dus vandaag of gisteren aangepast, want toen ik deze ad plaatse waren de nieuwprijzen hoger. pak was toen 700, laarzen 305 en handschoenen 110. prijs is aangepast
 
Hallo

Ik heb een paar vraagjes.
Wat is je woonplaats,om hem te passen.
En hoe zat hij jou, ivm je afmetingen die je geeft? Te ruim? Te klein? Precies goed?

Groeten en lees je reactie vanzelf
 
Laatst bewerkt:
Uh nee, ik zie niets staan.

Mail me anders

barryalbers apen staartje hetemail
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan